2025-05-03, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Varför i helsike skulle Jocke hjälpa han? Hans egen bror som ville göra han illa?

Inte en chans i hela världen han skulle göra det. Han har lärt sig en riktig läxa.
Det kan vi inte minst se när Linnéa har hittat ett sätt att försörja Chrippa da alfahanne.
Citera
2025-05-03, 13:22
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Och allt detta började när då? Enligt säkra källor började det spåra ur när han började umgås med sin bror igen 2016.

Är så synd när en broder lurar i sin andra bro kvinnoförakt och knark. Och lurar in han i djupt missbruk av substanser och känslan av att vara känd.

Tänk hur bra denna killen kunde blivit om Jocke hållit sig undan.
Du har en väldigt bra poäng där.
Citera
2025-05-03, 13:24
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Varför i helsike skulle Jocke hjälpa han? Hans egen bror som ville göra han illa?

Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Inte en chans i hela världen han skulle göra det. Han har lärt sig en riktig läxa.
Det kan vi inte minst se när Linnéa har hittat ett sätt att försörja Chrippa da alfahanne.
Så ni menar att Chrippa är så smart att han klara att lösa allt själv trots situationen just nu?

Eller ni kanske missade denna mening i inlägget
"För det kan väll inte Chrippa vara så smart att han klarar själv?"
Citera
2025-05-03, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Så ni menar att Chrippa är så smart att han klara att lösa allt själv trots situationen just nu?

Eller ni kanske missade denna mening i inlägget
"För det kan väll inte Chrippa vara så smart att han klarar själv?"

Jag förstod ironin i Huskys inlägg. Jag vill bara klargöra det.
Citera
2025-05-03, 13:27
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Tänk om du kunde sluta att tjata om Jocke hela tiden. Du verkar till och med värre i din avsky än Chrippa är.
De är ju i varje fall bröder.

Enligt ditt synsätt är Chrippa en grönsak utan någon förmåga att själv kunna göra bra val. Fint sätt att se på Chrippa med tanke på vad du skriver.

Tack för din analys, den kommer säkert göra nytta.

Varför ska Jocke behandlas som att han vore gjord i porslin?

Han fick in Chrippa i allt den här dysfunktionella branschen har att erbjuda 2016.
Citera
2025-05-03, 13:31
Medlem
Citat:

Vem gör det annars? Jag tror Jocke är väldigt duktig på ekonomi.
Citera
2025-05-03, 13:32
Medlem
Citat:
Tänk om du kunde sluta att tjata om Jocke hela tiden. Du verkar till och med värre i din avsky än Chrippa är.
De är ju i varje fall bröder.

Enligt ditt synsätt är Chrippa en grönsak utan någon förmåga att själv kunna göra bra val. Fint sätt att se på Chrippa med tanke på vad du skriver.

Tack för din analys, den kommer säkert göra nytta.

Jag förstår inte vart du får allt ifrån.
Varför skulle jag avsky Jocke? Sluta fantisera ihop senario om vad andra skribenter i denna tråden tycker det är sjukt beteende.
Citera
2025-05-03, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Varför ska Jocke behandlas som att han vore gjord i porslin?

Han fick in Chrippa i allt den här dysfunktionella branschen har att erbjuda 2016.

Oj nu fick du lite nytt att tänka på och tjata om.

Chrippisarna behandlar Chrippa som om han vore en grönsak. Det är värre tycker jag.
Citera
2025-05-03, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Jag förstår inte vart du får allt ifrån.
Varför skulle jag avsky Jocke? Sluta fantisera ihop senario om vad andra skribenter i denna tråden tycker det är sjukt beteende.

Det framstår med önskvärd tydlighet att du har stoooora problem med Jockes tidigare existens i Chrippas liv. Allt är Jockes fel och Chrippa är en grönsak.
Citera
2025-05-03, 13:41
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Oj nu fick du lite nytt att tänka på och tjata om.

Chrippisarna behandlar Chrippa som om han vore en grönsak. Det är värre tycker jag.

Alla i den här branschen uppvisar dysfunktion och olika grad av sjuklig narcissism.

Det är väl en förutsättning för att ens vilja lägga ut sitt liv till allmän beskådan?

Måste allt i dina inlägg handla om ett vi, ni, oss eller dom? Dina inlägg osar av affektlabilitet. Chilla 😎
Citera
2025-05-03, 13:51
Medlem
Har inte orkat med den här tråden då den har blivit en snedtripp. Kan någon sammanfatta varför denna chrippa inte får försvara sig? Jag själv hade inte nöjt mig med några videos om någon i min släkt fått en paranoid psykos och fått mig att runka bort massor av tid i fängelse för denne fått för sig att jag ska mörda idioten. Ibland måste en bror ta fram näven.
Senast redigerad av Herrkattman 2025-05-03 kl. 13:56. Anledning: Råkade trycka skicka för tidigt
Citera
2025-05-03, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkattman
Har inte orkat med den här tråden då den har blivit en snedtripp. Kan någon sammanfatta varför denna chrippa inte får försvara sig? Jag själv hade inte nöjt mig med några videos om någon i min släkt fått en paranoid psykos och fått mig att runka bort massor av tid i fängelse för denne fått för sig att jag ska mörda idioten. Ibland måste en bror ta fram näven.

Var inte du en psykolog? Märkligt sätt att uttrycka sig då. Jag tvekar på din psykologiska ådra.

Chrippa får absolut försvara sig men det ska ske vice versa. Men Chrippa försvarar sig inte just nu själv utan det gör andra åt honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in