2025-05-03, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag tycker det är löjligt hur man låtsas inte se det uppenbara problematiska med hur denne man och hans tjej beter sig.

Jag förstår inte heller det. Varenda människa förstår ju men vissa väljer helt att blunda av någon anledning.
Chrippa är så överhettad av ilska nu och tar otroligt dumma beslut vilket hans "vänner" borde informera honom om.
Helt obegripligt.
Citera
2025-05-03, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Hon ska ju börja sjunga epadunk - det finns tydligen en publik för det i Norge.

Fast dom förstår ju svenska. Hon har kanske missat det.
Hon har nog fått lite hybris. Hon får hoppas på att hon tjänar in det Chrippa förlorar i pengar så kan han ägna sig åt att vara hotfull på nätet tills han åker in.
Citera
2025-05-03, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag förstår inte heller det. Varenda människa förstår ju men vissa väljer helt att blunda av någon anledning.
Chrippa är så överhettad av ilska nu och tar otroligt dumma beslut vilket hans "vänner" borde informera honom om.
Helt obegripligt.

Väljer att blunda tror jag inte, snarare att de är stöpta i samma form när det kommer till etik och moral.
Citera
2025-05-03, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Väljer att blunda tror jag inte, snarare att de är stöpta i samma form när det kommer till etik och moral.
Sådan far, sådan son. Och sen några ivriga nyttiga idioter på det. Blir en bra cocktail av idioti. En del av resultatet har vi redan sett, mer kommer.
Citera
2025-05-03, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Der är lugnt, han kommer aldrig misslyckas så mycket som vissa.

Jag försökte sammanfatta kräket sits här:
(FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)

Kan du hitta någon som misslyckats mer än han gjort (möjligen undantaget Rask)? Vilka tänker du på?
Citera
2025-05-03, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Jag försökte sammanfatta kräket sits här:
(FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)

Kan du hitta någon som misslyckats mer än han gjort (möjligen undantaget Rask)? Vilka tänker du på?
Du förväntar dig ett vettigt svar från en person som citerar samma kriminella gangsterrappare som Äcklet.
Citera
2025-05-03, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane

Du har rätt i det. Jag tar tillbaka.
Det är den enda rimliga förklaringen för det är ett vansinne som försvaras.
Jag har en dålig magkänsla kring Chrippa. Jag börjar tro att det kommer att sluta i en katastrof för andra. Jag hoppas att jag har fel.
Citera
2025-05-03, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Der är lugnt, han kommer aldrig misslyckas så mycket som vissa.

Det beror vad målet är. Om du menar den totala avsky mot samma personer du avskyr så högt har han ju skrivit på ett väldigt hotfullt sätt som du försvarar.
Jag hoppas polis mm har full koll på vad som skrivs här och det han lägger ut själv innan det går käpprätt åt helvete.
Citera
2025-05-03, 03:24
Medlem
Citat:
Du har rätt i det. Jag tar tillbaka.
Det är den enda rimliga förklaringen för det är ett vansinne som försvaras.
Jag har en dålig magkänsla kring Chrippa. Jag börjar tro att det kommer att sluta i en katastrof för andra. Jag hoppas att jag har fel.
Ja jag håller med, det spårar ur mer och mer. Hoppas inget händer någon.
Citera
2025-05-03, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Ja jag håller med, det spårar ur mer och mer. Hoppas inget händer någon.

Jag börjar bli bekymrad för det finns så mycket tecken på att det förvaltas hämnd och rent av ondska i Chrippa som han för över på andra som är mottagliga för den känslan.
Jag hoppas att han inte får gå lös alltför länge.
Citera
2025-05-03, 03:53
Medlem
Citat:
Jag börjar bli bekymrad för det finns så mycket tecken på att det förvaltas hämnd och rent av ondska i Chrippa som han för över på andra som är mottagliga för den känslan.
Jag hoppas att han inte får gå lös alltför länge.
Tyvärr finns det ingen i hans närhet som kan stoppa honom när han går roid rage med droger som vi sett tidigare. Hoppas ingen runt honom skadas som tidigare.
Citera
2025-05-03, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Tyvärr finns det ingen i hans närhet som kan stoppa honom när han går roid rage med droger som vi sett tidigare. Hoppas ingen runt honom skadas som tidigare.

Där är ingenting han bryr sig om bara han får köra sitt race. Julia tex har fått känna på det. Linnéa säkert också men hon har nytta av honom än så länge.
Hon blev ju så pass kreativ att hon tog körkort när han var häktad och det säger ju en hel del trots att hon har samma beteende som honom.
Alla är oskyldiga. Chrippa är. Linnéa är. Thomas är.
Han får säkert bra råd av Luggen inför stundande åtal. Det finns säkert några här också som kommer att dela med sig av sin expertis 😏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in