2025-05-02, 19:03
Medlem
Chokladpojkens avatar
Lite svårt att förstå hur terroristledarna i IDF resonerar här. De är såklart vana att stå över alla internationella lagar och lipa om "antisemitism" vid minsta kritik av deras svinande. Freedom Flotillas lilla skepp har ju alldeles för lite förnödenheter ombord för att förhindra massvälten som Israel orsakat, så varför dra på sig massa negativ uppmärksamhet genom att bomba det? Riktigt kontraproduktivt ur propagandasynpunkt (även om Israel såklart av principskäl alltid attackerar hjälparbetare och FN-personal).
Citera
2025-05-02, 19:05
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychotronix
Jaha, då backade du från folkmord till folkfördrivning. My work here is done.

Vilket skulle vara ett alldeles vedervärdigt brott om det nu inte vore människodjur.
Och vilket understryker just hur fantastiskt goda Israelerna är, uppenbart kapabla till grymheter i paritet med folkmord av människodjur.
Ser du mitt tidigare inlägg så förklarar jag dessutom hur modus operandi för just detta planerade folkmord kommer se ut - förhoppningsvis ett av många fler som du och jag båda stödjer fullhjärtat!
Senast redigerad av DonaldBiden 2025-05-02 kl. 19:07.
Citera
2025-05-02, 19:05
Medlem
45-75Marlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wetiko
Vem som har kognitiva svårigheter är uppenbart. Artikeln du länkar till bekräftar inte att fartyget fattat eld av sig själv utan någon attack.

Så här blir det nästa alltid i trådar om terrorstaten. Det påstås saker och när källor efterfrågas så levereras länkar som inte bekräftar påståendet. Detta sker om och om igen tills tråden är förstörd. Genomskinligt är det förvisso men man kan inte låta bli att fundera över om det sker under samordning. För detta modus är väldigt specifikt bland dom som försvarar terrorstatens rätt till terror och massmord. Förekommer inte alls i samma omfattning I andra delforum
Du får gärna länka till källor som tyder på en attack av israeliska eller amerikanska drönare som gjort 2 attacker mot fartygets för och lyckats göra ett ett hål där.

Hör du inte själv hur löjligt det låter?
Citera
2025-05-02, 19:06
Medlem
45-75Marlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agoggoge
Ja, lyssna på nödropet igen. Titta på och lyssna till vadjandet om hjälp. Vem har tid att på ett skepp i akut sjönöd filma och vädja om hjälp till sjöss ute på intenationellt vatten och sen säga nejtack när Malta anländer och behöver gå ombord. De påstås vara 30 personer ombord, som tydligen både lyckats släcka branden och lyckats täta läckan efter två drönarbomber.

Så genomruttet falskt!

https://www.expressen.se/tv/nyheter/...lla-radda-oss/
Ja alla med hjärnan i funktion fattar no att detta är en dålig false flag.
Citera
2025-05-02, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
Vilket skulle vara ett alldeles vedervärdigt brott om det nu inte vore människodjur.
Och vilket understryker just hur fantastiskt goda Israelerna är, uppenbart kapabla till grymheter i paritet med folkmord av människodjur.
Ser du mitt tidigare inlägg så förklarar jag dessutom hur modus operandi för just detta planerade folkmord kommer se ut - förhoppningsvis ett av många fler som du och jag båda stöder fullhjärtat!
Jaså, är vi tillbaka på folkmord nu? Blir lite svårt att påvisa med tanke på att det blir fler och fler palestinier hela tiden.

F ö tycker jag att även israelerna är tämligen otrevliga men araber står ändå längre ner på skalan. Förr kunde jag känna sympati men sen fick vi hit dem och deras gruppvåldtäkter, bilbrännande, gängskjutningar osv så nu vet vi vad det är för sorts folk.
Citera
2025-05-02, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45-75Marlin
Bara en idiot som du kan väl nu tro på en drönarattack från Israel eller USA?

Hade någon av dessa varit inblandad hade ju fvraket legat på botten direkt.
Uppenbart är det en dålig false flag! De vägrar ju att släppa ombord maltesisk militär för att kontrollera skadorna.

BBC var tidigt ute med att en generator exploderat ombord. Där har vi nog svaret...

Så behöver de inte alls vara kan räcka som markering!
Citera
2025-05-02, 19:23
Medlem
Gosifs avatar
Men idioterna på båten ville ändå inte bli evakuerade. Lär dom dränkas istället när båten går under och dom kommer kallas för ”martyrer”
Citera
2025-05-02, 19:23
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
Nej exakt det var fake allihopa det var aldig i sjönöd och dom tände eld på det själva

Källa på detta?
Citera
2025-05-02, 19:25
Medlem
45-75Marlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Så behöver de inte alls vara kan räcka som markering!
Är du så jävla dum att du tror det?
Brukar Israel bara markera mot såna här fartyg fyllda med terroristanknytna västerslödder?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hopes.N.Dreams
Innebär det att det är fritt fram att ingripa mot folkmordet i Gaza genom att slå till mot Israel?

Du är inte den vassaste kniven i lådan.
Vänta nu?
Folkmord?
Vilket specifikt folk är det som mördas?

Har sett div video nu från skeppet och blir ännu mer övertygad om att det är en explosion ombord som är orsaken till branden osv! Troligen är det smuggel vapen/ammunition ämnat att lämnas över till Hamas som det hänt en olycka med!

Om man sett drönarattacker så förstår man ju att detta absolut inte en sådan !
Citera
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Men idioterna på båten ville ändå inte bli evakuerade. Lär dom dränkas istället när båten går under och dom kommer kallas för ”martyrer”

Är det svårt att fatta att de inte var i riktig sjönöd eller? Självklart hade de mottagit hjälp om så vore fallet.
Citera
2025-05-02, 19:26
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Är det svårt att fatta att de inte var i riktig sjönöd eller? Självklart hade de mottagit hjälp om så vore fallet.

Man såg på videon att båten låg illa till.

Det kan vem som helst förstå om dom inte var i sjönöd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in