2025-05-02, 15:17
Avslutad
Shiloh Hendrix, en ensamstående mamma från Rochester, har samlat in över $200k 000 via GiveSendGo. Detta skedde efter att en video spreds där hon hördes använda N-ordet i samband med en konfrontation med ett svart barn som hon anklagade för att ha stulit från hennes 18 månader gamla sons skötväska.

Insamlingen har skett via en kampanj på GiveSendGo där hon uppger att hennes personuppgifter har läckts och att hon och hennes familj har utsatts för hot.
https://x.com/the_westender/status/1917688668157772242

Kontra detta med Karmelo Anthony som dödade Austin Metcalf och fick $600k.
https://people.com/karmelo-anthony-texas-track-meet-stabbing-legal-defense-500k-11725028

Kanske dags för vita människor och vakna. Ni har redan förstört era länder, vill ni bli minoriteter på köpet?
Citera
2025-05-02, 15:20
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugenpresse
Shiloh Hendrix, en ensamstående mamma från Rochester, har samlat in över $200k 000 via GiveSendGo. Detta skedde efter att en video spreds där hon hördes använda N-ordet i samband med en konfrontation med ett svart barn som hon anklagade för att ha stulit från hennes 18 månader gamla sons skötväska.

Insamlingen har skett via en kampanj på GiveSendGo där hon uppger att hennes personuppgifter har läckts och att hon och hennes familj har utsatts för hot.
https://x.com/the_westender/status/1917688668157772242

Kontra detta med Karmelo Anthony som dödade Austin Metcalf och fick $600k.
https://people.com/karmelo-anthony-texas-track-meet-stabbing-legal-defense-500k-11725028

Kanske dags för vita människor och vakna. Ni har redan förstört era länder, vill ni bli minoriteter på köpet?
Helt sjukt att det finns folk som ger bort pengar till en rasist.
Citera
2025-05-02, 15:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin

Haha, helt sjukt att människor ger bort pengar till mördare.

Du måste vara en kvinna. Ditt resonemang är helt off. Njut av din frihet så länge den vara. Dina Abdulianska polare kommer säkert behandla dig med respekt. 😅
Citera
2025-05-02, 15:46
Medlem
Citat:
Reddit found her name but didn’t notice the childless man hanging around and filming in a children’s park was a convicted rapist of a 16 year old?
Står det i kommentarerna... Om det stämmer kan han gott bli kallad både det ena och det andra..men i Amerika borde man undvika n-ordet med tanke på deras historia, och att det ju drar alla över samma.

(Men folk, vita eller svarta eller allt där emellan som 1. begår brott mot andra och 2. sen klagar på rasism borde rannsaka sig själva, det är ju pga idioter som dessa som rasism och fördomar får fäste.)

Olämpligt att säga något sådant åt en femåring med tycker jag...
Senast redigerad av .Void 2025-05-02 kl. 15:58.
Citera
2025-05-02, 16:12
Avstängd
Severlohs avatar
Du behöver inte skriva "n-ordet" på Flashback.
Citera
2025-05-02, 16:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av .Void
Olämpligt att säga något sådant åt en femåring med tycker jag...

Borde ha varit "nigglet" och inte "nigger" kanske, alla kan göra misstag ibland. Heat of the moment du vet
Citera
2025-05-02, 17:15
Medlem
Hazizas avatar
Det har gått över till att bli en ren grift av kvinnan, vilket är synd. Pöbeln verkar ha förhoppningar om att samhället ska förändras om man donerar pengar!

Att vita är trötta på mångfald är knappast något nytt.
Senast redigerad av Haziza 2025-05-02 kl. 17:17.
Citera
2025-05-02, 17:40
Medlem
Citat:

Hon verkar inte speciellt vettig. Rasisterna hjälper henne nog bara förstöra sitt liv riktigt ordentligt.

Mina 50 cent går till att hon pundar ihjäl sig eller åker i finkan inom 2-3 år.
Citera
2025-05-02, 17:52
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leon3
Hon verkar inte speciellt vettig. Rasisterna hjälper henne nog bara förstöra sitt liv riktigt ordentligt.

Mina 50 cent går till att hon pundar ihjäl sig eller åker i finkan inom 2-3 år.

Det är niggers som är rasistiska.
Citera
2025-05-02, 17:56
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KNARKAREN85
Det är niggers som är rasistiska.
I detta fall är det en vit person (som i majoriteten av fallen) som är rasistisk
Citera
2025-05-02, 18:39
Medlem
whoisducks avatar
Citat:
I detta fall är det en vit person (som i majoriteten av fallen) som är rasistisk

Haha, nej. Vita har blivit exkluderade, fått lägre lön och tvingats stå ut med en jävla massa skit i USA de senaste åren. Det finns till och med platser som är 'endast för svarta'. Microsoft betalade vita anställda mindre, och flera andra företag har gjort liknande. Det finns mängder av exempel. Jag tror att vita börjar bli upptryckta mot en vägg nu, och vi kommer nog få se konsekvenserna av det. Jag har donerat 1000kr till henne. Men du är väl en av dem som tyckte att det var befogat att Karmelo Anthony som knivhögg en nyligen gick fri, och att folk samlade in pengar till honom?
Citera
2025-05-02, 19:01
Medlem
scraftys avatar
Coolt. Jag kanske själv skulle filma när jag kallar en svart person för n-ordet? Miljonärsliv, here I come!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in