2025-05-02, 12:25
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
På Insta idag så kommer det fram hur kränkt han känner sig och att han skall börja göra content igen med bevis mm.Så han fortsätter att jaga drama/inkomster.Alla andra har ju tystnat men som vanligt drar han och L igång allt igen.Han skrev han hunnit tänka i häktet....på allt utom sin egen del i det hela tydligen.

Allt för att vara i blickfånget… en del kan man tiga ihjäl men han lär inte sluta hur andra än väljer att vara tysta el besvara hans skit… men jag hoppas ingen besvarar honom för deras egna sinnesfrids skull.
Citera
2025-05-02, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Allt för att vara i blickfånget… en del kan man tiga ihjäl men han lär inte sluta hur andra än väljer att vara tysta el besvara hans skit… men jag hoppas ingen besvarar honom för deras egna sinnesfrids skull.
Håller fullständigt med. Enda sättet att hantera en sådan narcissist.
Citera
2025-05-02, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vem skadar det att han gör content med bevis?

Problemet är att Christophers bevis inte är några bevis.
Citera
2025-05-02, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Problemet är att Christophers bevis inte är några bevis.

Det brukar mest bli en massa dravel och noll bevis.
Citera
2025-05-02, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus
Just DÄRFÖR ska han inte vara ute.

Ja han ska vara inlåst. Han är farlig.
Jag står fortfarande fast vid att han ska ha kontakt med Julia men, ett stort MEN, måste varnande utfärdas kring Julias välmående. Han är ju käpprätt åt helvete.
Citera
2025-05-02, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vem skadar det att han gör content med bevis?

Bevis är ingen fara. Hans bevis är aldrig bevis och då handlar det om hämnd,
Påhitt osv, något du är bekant med,
Citera
2025-05-02, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3

Jag hoppas också det. Han är återigen ute för att förstöra för sin bror precis som han gjort så många gånger förr.
Måste vara jobbigt att brorsan reste iväg och ser ut att må bättre nu.

Se mig, hör mig!!
Citera
2025-05-02, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja han ska vara inlåst. Han är farlig.
Jag står fortfarande fast vid att han ska ha kontakt med Julia men, ett stort MEN, måste varnande utfärdas kring Julias välmående. Han är ju käpprätt åt helvete.

Jaha är det så illa nu att det anses vara en fara för samhället i stort nu Chrippa är ute?

Hoppas ni alla inte ligger sömnlösa över detta och att ni inte är allt för rädda.
Citera
2025-05-02, 13:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Snacka om att han går loss på Instagram, han vill verkligen vara ifred och slippa drama.
Nu börjas det om igen och allt är Jocke & Anjos fel.

Ja för att brorsan sticker på längre resa och försöker distansera sig, då ska han ha hans uppmärksamhet. Sen är det rätt tydligt att så fort han kommer ut från diverse häkten till sin dam så blir han denna person igen. Går bara runt i en toxic ond cirkel.
Citera
2025-05-02, 13:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Dumt om man nu inte vill ha drama, men jag tror det är precis vad han vill han måste göra något för att fortsätta vara aktuell.

Ja och hans försök att låtsas som
Han hatar Afonbladet och andra tidningar 😂 är ju rätt uppenbart att han highlightar det för att hålla sig aktuell med dom, all publicitet är bra publicitet när detta paret vill bli Sveriges Pamela & Tommy (kommer aldrig hända, de är inte ens kända från början som det paret var)
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2025-05-02 kl. 14:03.
Citera
2025-05-02, 13:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Klart hon älskar sin Pappa. Hon är så liten nu så.. Hon förstår inte vad som händer runt omkring.
Men jag måste få fråga. - Varför var han tvungen att smita undan för att ha kontakt med Mamma Julia?
Är det för att LINNEA hatar Julia? Är det hon som sätter käppar i hjulet för deras kontakt. LINNEA är ihop med en kille som har barn. Barnet har en Mamma. Kommer alltid ha. LINNEA kan inte bryta det bandet. Klart att ungen behöver sin Pappa även fast han är ett praktarsle.
Men det kommer en dag då hon blir äldre. Då hon förstår. Vad som händer. Vad som sägs mm.
Hoppas då. Att hon slipper höra hur han gapar och skriker åt Julia. Då kan det vända.
Då kanske hon inser. Då kanske hon slutar älska sin Pappa som behandlar sin Mamma illa.
Det kan hända.

Håller med på alla punkter.

Det kommer även komma en dag då L lämnar Chrippa och då kan han ju se tillbaka på allt han behövde gå igenom och offra för att tillbringa några år med henne.
Citera
2025-05-02, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Håller med på alla punkter.

Det kommer även komma en dag då L lämnar Chrippa och då kan han ju se tillbaka på allt han behövde gå igenom och offra för att tillbringa några år med henne.
Fyfan vilken misär alltså. Jessanes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in