2025-05-02, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Hot? Mest en förhoppning.

Fjanteri från dig att lajva mordhot mot Chrippa och sedan backa direkt när en användare konfronterar dig. Stå för det du skriver om Chrippa och sluta lek tuff.
Citera
2025-05-02, 02:02
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Exakt! Låt Chrippa få bestämma själv om han vill ha kontakt med Julia eller inte.
Han fick ju smita undan förrut för att kunna ha kontakt med Julia. Så kan man inte ha det.
Tids nog kan han sköta all kontakt med flickan utan att Julia behöver informera honom om flickan. Men nu är flickan liten och hon behöver få prata med sin pappa. Även om jag tycker att han är en skitstövel så är han flickans pappa och hon har rätt att ha kontakt med honom och Julia har sagt att flickan älskar sin pappa.

Klart hon älskar sin Pappa. Hon är så liten nu så.. Hon förstår inte vad som händer runt omkring.
Men jag måste få fråga. - Varför var han tvungen att smita undan för att ha kontakt med Mamma Julia?
Är det för att LINNEA hatar Julia? Är det hon som sätter käppar i hjulet för deras kontakt. LINNEA är ihop med en kille som har barn. Barnet har en Mamma. Kommer alltid ha. LINNEA kan inte bryta det bandet. Klart att ungen behöver sin Pappa även fast han är ett praktarsle.
Men det kommer en dag då hon blir äldre. Då hon förstår. Vad som händer. Vad som sägs mm.
Hoppas då. Att hon slipper höra hur han gapar och skriker åt Julia. Då kan det vända.
Då kanske hon inser. Då kanske hon slutar älska sin Pappa som behandlar sin Mamma illa.
Det kan hända.
Citera
2025-05-02, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Klart hon älskar sin Pappa. Hon är så liten nu så.. Hon förstår inte vad som händer runt omkring.
Men jag måste få fråga. - Varför var han tvungen att smita undan för att ha kontakt med Mamma Julia?
Är det för att LINNEA hatar Julia? Är det hon som sätter käppar i hjulet för deras kontakt.
Bara att se vad hon skrivit om barnet och vad hon sagt till barnet/betett sig kring barnet så förstår man. Men det vet du väl redan. Vidrigt är det, vuxna människor som beter sig så mot ett litet barn. Fyfan.

Barnet kommer nog behöva hjälp i framtiden tyvärr pga dessa "vuxnas" beteenden.
Citera
2025-05-02, 02:07
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Så Linnea är inte en padda? (Till vänster på denna bild)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQQ4qEYmACADrrCdRSoYHbtEILJ3d56P UIZXQ&s

Det är ingen padda på bilden. Det där är en ung tjej. Lägg av med detta larv
Lisen Jonna.. Therese är inte heller paddor. Det är kvinnor med barn. Asså.. Hur gamla ÄR ni?
All är fina på sitt sätt.
Lägg av med detta larv.
Citera
2025-05-02, 02:15
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Bara att se vad hon skrivit om barnet och vad hon sagt till barnet/betett sig kring barnet så förstår man. Men det vet du väl redan. Vidrigt är det, vuxna människor som beter sig så mot ett litet barn. Fyfan.

Barnet kommer nog behöva hjälp i framtiden tyvärr pga dessa "vuxnas" beteenden.

Jepp! Därför ogillar jag LINNEA. Hon borde ist skaffa sig en kille UTAN barn.
Och Chrippa.. Vad tänker han med?

Jag vet.. Been there done that
Citera
2025-05-02, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Är det för att LINNEA hatar Julia? Är det hon som sätter käppar i hjulet för deras kontakt. LINNEA är ihop med en kille som har barn. Barnet har en Mamma. Kommer alltid ha. LINNEA kan inte bryta det bandet. Klart att ungen behöver sin Pappa även fast han är ett praktarsle.
Men det kommer en dag då hon blir äldre. Då hon förstår. Vad som händer. Vad som sägs mm.
Hoppas då. Att hon slipper höra hur han gapar och skriker åt Julia. Då kan det vända.
Då kanske hon inser. Då kanske hon slutar älska sin Pappa som behandlar sin Mamma illa.
Det kan hända.

Linnea ska ha varit orolig att Christopher ska gå tillbaka till Julia eller varit otrogen mot Linnea med Julia. Linnea vet hur mycket Christopher älskar C och Julia kan erbjuda C på heltid, det kan inte Linnea.
Citera
2025-05-02, 02:22
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Linnea ska ha varit orolig att Christopher ska gå tillbaka till Julia eller varit otrogen mot Linnea med Julia. Linnea vet hur mycket Christopher älskar C och Julia kan erbjuda C på heltid, det kan inte Linnea.

Då passar dom inte ihop helt enkelt. Det är ingen sund relation. Det är inget att bygga på.

Huh... *andas* sorry men detta gör mig så arg.
Fråga mig om jag älskar min Pappa? Jag gjorde det... Tills jag insåg.. Vem han var.
Och hur han ljög och smög och va han sa & gjorde mot Mamma...och fyfan för sådana killar/män

Skärpning i tråden nu.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-05-02 kl. 02:57.
Citera
2025-05-02, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Exakt! Låt Chrippa få bestämma själv om han vill ha kontakt med Julia eller inte.
Han fick ju smita undan förrut för att kunna ha kontakt med Julia. Så kan man inte ha det.
Tids nog kan han sköta all kontakt med flickan utan att Julia behöver informera honom om flickan. Men nu är flickan liten och hon behöver få prata med sin pappa. Även om jag tycker att han är en skitstövel så är han flickans pappa och hon har rätt att ha kontakt med honom och Julia har sagt att flickan älskar sin pappa.

Om han vill ha en bra och sund relation med sin dotter i framtiden så bör han kunna kommunicera med barnets mamma på ett bra sätt och sätter någon käppar i hjulet för det så borde han fundera på vad som är viktigast i livet.
Citera
2025-05-02, 10:53
Medlem
På Insta idag så kommer det fram hur kränkt han känner sig och att han skall börja göra content igen med bevis mm.Så han fortsätter att jaga drama/inkomster.Alla andra har ju tystnat men som vanligt drar han och L igång allt igen.Han skrev han hunnit tänka i häktet....på allt utom sin egen del i det hela tydligen.
Citera
2025-05-02, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
På Insta idag så kommer det fram hur kränkt han känner sig och att han skall börja göra content igen med bevis mm.Så han fortsätter att jaga drama/inkomster.Alla andra har ju tystnat men som vanligt drar han och L igång allt igen.Han skrev han hunnit tänka i häktet....på allt utom sin egen del i det hela tydligen.
Helt sanslöst, knarkandet har blåst bort hans hjärna helt. Enda som finns är han. Den lilla patetiska narcissisten.
Citera
2025-05-02, 11:16
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13

Han är så inåt helvete patetisk. Han tror på fullaste allvar att han ska gå fri från allt? ”Finns bara en chrippa” ja det är väl fan tur det ialf.

Han fattar ju inte heller vilka enorma skulder för straffen han kommer få heller och då är han redan extremt skuldsatt.
Citera
2025-05-02, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Han är så inåt helvete patetisk. Han tror på fullaste allvar att han ska gå fri från allt? ”Finns bara en chrippa” ja det är väl fan tur det ialf.

Han fattar ju inte heller vilka enorma skulder för straffen han kommer få heller och då är han redan extremt skuldsatt.

Snacka om att han går loss på Instagram, han vill verkligen vara ifred och slippa drama.
Nu börjas det om igen och allt är Jocke & Anjos fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in