2025-05-01, 19:19
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Jämfört med dom här gäddgubbarna skulle jag säga.
Dom yngre gäddorna som är betydligt färre chattar på ett helt annat sätt och är mer realister och nere på jorden. Dom brukar komma hela och rena till konfrontationen och anstränger sig för att inte se ut som totala muppar på foton skickade till fiskaren.
Gubbar däremot kan komma klädda hur fan som helst efter en chatlogg där fjortisbarnet dyrkar deras gubbkuk. Och dom har självförtroende bortom denna värld. 555 Träkuken är typexemplet. Gått livets hårda skola och är störst, bäst och vackrast.
Eller den där liraren som kom lunkandes barfota mitt i stan som blev förbannad för att dom hade lurat honom

Det är något med den där generationen som blivit allvarligt fel. Och träkuken är väl den som skildrar det allra bäst. Han är kaxig/ han är gammal/han har liten balle/ han är ful/ han är fet som en höggravid Grävling.
Citera
2025-05-01, 19:33
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Det är något med den där generationen som blivit allvarligt fel. Och träkuken är väl den som skildrar det allra bäst. Han är kaxig/ han är gammal/han har liten balle/ han är ful/ han är fet som en höggravid Grävling.
Ja jag blir inte klok på det, särskilt utmärkande för 60-talister enligt min livserfarenhet.
Kolla träkuken 555, han titulerar sig stolt som ägare av 16 cm balle och sen skickar han helt ogenerat dickpick där han på sig höjd har 8 cm om vi ska vara snälla. Det berör honom inte alls.
En yngre gädda hade skämts ögonen ur sig.
Men ja som du säger, någonting har gått snett med den generationen, åtminstone sett till gäddor. Dom befinner sig i kosmos.
Fick dom ligga i ungdomens dagar med sitt märkliga beteende?
Citera
2025-05-01, 20:38
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ja. Barfota gäddan #447 har ju till exempel legat med över hundra.

Citera
2025-05-01, 20:55
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Det finns ju så mycket material nu där Patrik blir irriterad och förbannad när dom inte hör vad han säger samt säger förlåt att det går att klippa ihop till en kort film.

Gör det om du kan sånt 😁
Citera
2025-05-01, 20:55
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Han kanske rent av skulle införskaffa en megafon så dom lomhörda gamla gubbarna hör vad han säger.

Det också.
Citera
2025-05-01, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Kan ta PM på namnet o fråga runt lite då jag bor i området.
Du bodde ju granne med honom,så koll hade du och frugan.
Ni smög vid fönstren,oj va nyfikna ni var
Citera
2025-05-01, 22:08
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grenbit
Du bodde ju granne med honom,så koll hade du och frugan.
Ni smög vid fönstren,oj va nyfikna ni var
Javisst! Klart man blir nyfiken när det traskar omkring en livs levande pedofil i grannkåken. Jag tog flera serier med foton också vid olika tillfällen. Äntligen kom det fina zoomobjektivet från Canon väl till pass! Du vet, man har bättre insyn till folk än vad många tror. Det gäller bara att använda ett tillräckligt påkostat teleobjektiv.
Citera
2025-05-02, 01:20
Medlem
Citat:
Ja jag blir inte klok på det, särskilt utmärkande för 60-talister enligt min livserfarenhet.
Kolla träkuken 555, han titulerar sig stolt som ägare av 16 cm balle och sen skickar han helt ogenerat dickpick där han på sig höjd har 8 cm om vi ska vara snälla. Det berör honom inte alls.
En yngre gädda hade skämts ögonen ur sig.
Men ja som du säger, någonting har gått snett med den generationen, åtminstone sett till gäddor. Dom befinner sig i kosmos.

Kanske inge 60-talist, men den som har legat med flest av alla är helt klart tjackpundaren kapten Rödskägg som enligt egen utsago har varit känd porrstjärna och spelat in massa filmer.
Och det förstår man ju när man ser hur han ser ut :
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/11/Screenshot_20231108-203240_Drive.jpg

https://dumpen.se/2024/12/21/rode-stockholm-540/

Citat:
Nu har han haft kontakt med flera av våra konton. Denna gång säger han sig vara skådespelare som spelat in många hundra hårdporrfilmer och har inga som helst betänkligheter att stämma träff med barn som är 13 och 14 år gamla. Nedan kommer loggar från tre av våra fiskare.
Senast redigerad av KetaminKajsa 2025-05-02 kl. 01:26.
Citera
2025-05-02, 01:51
Medlem
Zvazis avatar
#603 Uppskattar vad Sara gör men, man måste ju undra vad hon tänkte där. Hon satte sig i en pedofils bil och tog en liten bilresa med honom så att de kunde prata. Hur kunde hon lita på honom? Han kunde ha gjort vad som helst mot henne. Han kunde ha dödat henne. Jag förstår det bara inte. Hur kunde hon lita tillräckligt honom för att sitta i hans bil? Var försiktig liksom.
Citera
2025-05-02, 01:53
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Den gamla gubben sista gäddan 65+ gammal och tanig är han lämplig som ordningsvakt? 🤣

Nu finns det ju ännu fler anledningar till att han inte är lämplig, kan komma i kontakt med unga utsatta tjejer i jobbet. Dags att lägga undan båda "batongerna".
Citera
2025-05-02, 06:28
Medlem
HassanVonEssens avatar
Den här bitiga ordningsvakten, #604 ni vet, han med benskörhet och muskelatrofi, vad är det för märklig boendekonstellation han har? Har det framgått vad han har för relation till damerna han bor med?

Ja du, Hasse. Du är rolig, du. Det enda larm du kommer behöva trycka på framöver kommer vara det som hänger ovanför sjukhussängen när du landar där så småningom. Det går bra nu!
Senast redigerad av HassanVonEssen 2025-05-02 kl. 06:31.
Citera
2025-05-02, 08:36
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Kanske inge 60-talist, men den som har legat med flest av alla är helt klart tjackpundaren kapten Rödskägg som enligt egen utsago har varit känd porrstjärna och spelat in massa filmer.
Och det förstår man ju när man ser hur han ser ut :
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/11/Screenshot_20231108-203240_Drive.jpg

https://dumpen.se/2024/12/21/rode-stockholm-540/

Ja såklart han har ser ju nästan ut som Peter North.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in