• 1
  • 2
2025-05-01, 10:51
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Jo, det är en tanke som börjat ta form hos mig eller kanske någon annan för den delen. Jo, jag har följt fallet med joakim medin den såkallade journalisten som blivit fängslad för terrorbrott i Turkiet. Och det ser ut som att denna jocke eller låt oss kalla honom för terror-jocke tills motsatsen bevisats att han kommer få ett långt fängelsestraff! Vi snackar allt från 12 år till 27 år för terrorbrott som är ytterst allvarligt i övriga världen tillskillnad från ankdammen Sverige.

Och det är så att jag fattat tycke för hans fru, eller förhoppningsvis ex-fru snart! Jag tycker att Sofia Axelsson verkar vara en läcker donna, och jag är beredd att axla rollen som fäder för hennes kommande barn, där pappan påstås vara terror-jocke! Jag tycker synd om henne som ska tvingas leva ett singelliv och ensam föda upp en dotter som ensamstående mamma... Och jag skulle lätt vilja axla ansvaret och ta papparollen nu när den ser ut att vara ledig snart!

Så min fråga består när ses det okej för mig att uppvakta fröken Sofia? Gör jag det direkt efter att domen fastslagits eller bör jag vara mer taktisk och vänta tills Sofia blir desperat och ledsnat på livet som ensamstående mamma? Evigt tacksam för tips
Citera
2025-05-01, 11:01
Medlem
Onanikrems avatar
Vill du uppfostra en gökunge så visst go fore it! Dock borde du stöta på någon av de gängkriminella ledarna som sitter´s flickvänner i stället för att få lite tuggmotstånd. Tänk på att "Terrorjocke" kommer att hänga upp en docka föreställande dig upp och ned i sin cell.
Citera
2025-05-01, 11:08
Avstängd
67arigGubbes avatar
Just denna tönt är väl inget att oroa sig för, förutom att han hänger upp en docka föreställande dig.
Citera
2025-05-01, 11:10
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Vill du uppfostra en gökunge så visst go fore it! Dock borde du stöta på någon av de gängkriminella ledarna som sitter´s flickvänner i stället för att få lite tuggmotstånd. Tänk på att "Terrorjocke" kommer att hänga upp en docka föreställande dig upp och ned i sin cell.

Han lär säkert ha en docka föreställandes mig i cellen, vet du vad? Då smakar ju ändå den riktiga varan bättre

När ska jag inleda uppvaktandet, när är det okej?
Citera
2025-05-01, 11:15
Medlem
Astralhopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
När ska jag inleda uppvaktandet, när är det okej?

Genast - så att ingen annan hinner före
Citera
2025-05-01, 11:24
Medlem
Citat:
Jo, det är en tanke som börjat ta form hos mig eller kanske någon annan för den delen. Jo, jag har följt fallet med joakim medin den såkallade journalisten som blivit fängslad för terrorbrott i Turkiet. Och det ser ut som att denna jocke eller låt oss kalla honom för terror-jocke tills motsatsen bevisats att han kommer få ett långt fängelsestraff! Vi snackar allt från 12 år till 27 år för terrorbrott som är ytterst allvarligt i övriga världen tillskillnad från ankdammen Sverige.

Och det är så att jag fattat tycke för hans fru, eller förhoppningsvis ex-fru snart! Jag tycker att Sofia Axelsson verkar vara en läcker donna, och jag är beredd att axla rollen som fäder för hennes kommande barn, där pappan påstås vara terror-jocke! Jag tycker synd om henne som ska tvingas leva ett singelliv och ensam föda upp en dotter som ensamstående mamma... Och jag skulle lätt vilja axla ansvaret och ta papparollen nu när den ser ut att vara ledig snart!

Så min fråga består när ses det okej för mig att uppvakta fröken Sofia? Gör jag det direkt efter att domen fastslagits eller bör jag vara mer taktisk och vänta tills Sofia blir desperat och ledsnat på livet som ensamstående mamma? Evigt tacksam för tips

finns väl flera at välja på!

Tycker inte du ska trackasera en kvinna försattt i en sån situation
Citera
2025-05-01, 11:37
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drettan
finns väl flera at välja på!

Tycker inte du ska trackasera en kvinna försattt i en sån situation

Här är det ingen som trakasserar! För vad terror-jocke gör och hans snedsteg som gör att hen hamnar i turkiska finkan, för så allvarligt brott som terroristbrott är ju knappast mitt fel. Eller hur?

Jag försöker faktiskt bara vara sympatisk mot henne i hennes just nu utsatta situation, låt gå att söta Sofia valde fel lus en gång. Det kan alla göra... men låt oss hoppas att hon väljer rätt nästan gång när hon blir mogen för det! Allt jag behöver veta är när när en sörjande kvinno redo att ingå i en ny kärleksrelation? När har hon torkat tårarna och vill ha en gorilla i hennes liv som på riktigt ser om efter henne och hennes behov?
Citera
2025-05-01, 11:37
Medlem
halaltarzans avatar
Tror inte hon är direkt mottaglig faktiskt. Nej, det är nog bättre att du väljer att stöta på någon annan rödhårig journalist.

Citera
2025-05-01, 11:41
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Tror inte hon är direkt mottaglig faktiskt. Nej, det är nog bättre att du väljer att stöta på någon annan rödhårig journalist.

Midnight express, låter som en kanonrulle det är, efter demonstrationen för arbetaresrättigheter så bör man ju ha tid, tänker jag. Lite OT men det är okej. Det blir nog många pojkvänner framöver för terror-jocke tänker jag mig
Citera
2025-05-01, 12:43
Bannlyst
Citat:

Simpa loss åt hennes unge
Citera
2025-05-01, 12:51
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem

Tycker du skall ringa Hasses fru i stället.

(FB) Svensk 70-åring gripen för heroinsmuggling i Zimbabwe, April 2023
Citera
2025-05-01, 12:54
Medlem
Satte kaffet i halsen Villkorslös kärlek, du är omhändertagande du.

Citat:

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in