2025-05-01, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Hur är detta intressant eller relevant för dig fortfarande? Allt är ju nedlagt har ni FB-ryttare skrikit.
Nu handlar det väl istället om hur många år din idol åker in på....? För 12 åtalspunkter?

Det är ett jäkla tjatande om Jocke. Han måste sticka ordentligt i dina ögon. Varför?
Är ni släkt?
Det är en annan stämpling och jag har har inte skrivit eller läst att den stämplingen är nedlagd.

1-3 för 4-5 åtalspunkter av ekonomisk brottsligher. Vad är din take på det?
Citera
2025-05-01, 12:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Linnea är objektivt sett väldigt vacker.

Lätt en nia.

Kolla vilka paddor Anj, Jocke och Rask får hålla tillgodo med - nu när ni ändå är inne på att jämföra.

Ett otroligt ocharmigt, obehagligt och otrevligt sätt att bete sig på drar som sagt ner det yttre på vem som helst. Det som rinner ur hennes mun på ett okontrollerat sätt är omoget och bedrövligt pinsamt.
Under 2 cm lager av foundation, concealers, primers och contouring ser hon väldigt alldaglig ut.
Finns ingen anledning att jämföra med andra.
Citera
2025-05-01, 12:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
”Du fattar väl att ÖH ÖH bröl”
*ÖH= något dom kommer på i stunden, sanningshalten varierar

Jättehäftigt och hon tog det på två månader. Vilken kvinna lyckas med det? En superkvinna. Det är nog där skon klämmer, hon har hela paketet och män som har kvinnor som inte har hela paketet får småkukskomplex.

Linnea verkar ha läshuvud och vara väldigt lättlärd. En väldigt kompetent kvinna med goda vitsord från tidigare jobb som klarar allt hon gör med bravur, hennes karriär har ju varit på pausen det behöver man nog inte oroa sig över. Om 5-10 år har drevtrion fått äta upp flera bajsmackor och hon har en blomstrande karriär framför sig och tjänar bra med pengar. Ifall Chrippa får fängelse är det ett guldläge för henne att börja plugga till det hon bestämt sig för att bli.

Två månader? En arbetslös eller andra dagdrivare kan ta intensivkurs på två veckor och ta körkort. Man eller kvinna. Hur är det relevant?

Varför har hon inget jobb nu?

Hur gick det med samarbetet med Neonberger och dr Alban? Drog de öronen åt sig när de fick se hur hon beter sig på sociala medier.
Eller väntar genombrottet runt hörnet?
Citera
2025-05-01, 12:19
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Hur är detta intressant eller relevant för dig fortfarande? Allt är ju nedlagt har ni FB-ryttare skrikit.
Nu handlar det väl istället om hur många år din idol åker in på....? För 12 åtalspunkter?

Det är ett jäkla tjatande om Jocke. Han måste sticka ordentligt i dina ögon. Varför?
Är ni släkt?

Det är ju i högsta grad relevant för dig eftersom du hör till den skara som anser att Chrippa är skyldig.
Citera
2025-05-01, 12:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det är en annan stämpling och jag har har inte skrivit eller läst att den stämplingen är nedlagd.

1-3 för 4-5 åtalspunkter av ekonomisk brottsligher. Vad är din take på det?

1-3 vaddå? Förstår inte frågan. Utveckla.
Citera
2025-05-01, 12:20
Avslutad
Citat:
Det är ju i högsta grad relevant för dig eftersom du hör till den skara som anser att Chrippa är skyldig.

Nej, jag anser att han är en pinsam, lågutvecklad idiot.
Samma som hans flickvän.

Det är åklagare som anser att han är skyldig.
Citera
2025-05-01, 12:21
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Varför känner du ett behov att försvara Linnéas utseende samtidigt som du trycker ner 3 andra kvinnor?
Oerhört äckligt synsätt.

Jag besvarade väl ett inlägg som handlade om att trycka ner Linnea och hennes utseende.

Håller med om att det är ett oerhört äckligt synsätt.
Citera
2025-05-01, 12:24
Medlem
Tog Linnea körkortet under tiden Chrippa satt frihetsberövad?

Intressant om så är fallet, varför tog hon inte det 1-1.5 år tillbaka som dom var med varandra i det fria?

Har Julia körkort nu också? Hur mår hon barnet? Jobb?

Bedrifter efter ett förhållande, eller utan någon kanske inte fäller någon rättsligt - men kanske en indikation på vem som var/är största problemet i en relation.
Citera
2025-05-01, 12:24
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Hälsan själv?
Du som vet allt om paret.
Varför älskar Linnea att filma C i komprometterande situationer?
Och lägger obekymrat ut på sociala medier.
Senast precis när C dragit in nåt i näsan.... Nässpray?

Har hon en agenda med det eller är hon bara totalt hjärnslö?

Svara gärna du som är insatt. Väntar med spänning tills du vaknar vid 3 inatt.

När var det?

Måste vara nyligen då du väljer ordet "senast" men jag jag har missat detta.
Citera
2025-05-01, 12:31
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Två månader? En arbetslös eller andra dagdrivare kan ta intensivkurs på två veckor och ta körkort. Man eller kvinna. Hur är det relevant?

Varför har hon inget jobb nu?

Hur gick det med samarbetet med Neonberger och dr Alban? Drog de öronen åt sig när de fick se hur hon beter sig på sociala medier.
Eller väntar genombrottet runt hörnet?

Beter sig på sociala medier?

Hur beter sig Linnea på sociala medier enligt dig?

Det övriga människor ser är ett litet gäng gubbar som digitalt stalkar och förtalar Linnea.

Runt dessa gubbar finns sedan allsköns slödder och mindre begåvade som hakat på denna digitala gang stalking och tror på all skit de hör från gubbarna på toppen.
Citera
2025-05-01, 12:33
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Nej, jag anser att han är en pinsam, lågutvecklad idiot.
Samma som hans flickvän.

Det är åklagare som anser att han är skyldig.

Åklagaren lade ner stämplingen. Åklagaren anser inget alls med andra ord.
Citera
2025-05-01, 12:39
Avslutad
Citat:
När var det?

Måste vara nyligen då du väljer ordet "senast" men jag jag har missat detta.

Verkar varit igår eller i förrgår. I alla fall inte så mycket längre sen. För då satt ju C häktad....?
Nån som lagt upp hennes klipp på Tiktok. Wille B tror jag kontot hette, du kan ju kolla själv om du är intresserad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in