Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-30, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Du verkar rörig. Stiftelsen har jag redan kommenterat, Måns har kört anseendet i botten. Han bör lämna stiftelsen och rehabilitera sig själv.
Ja men det är nog inte upp till dig att ta beslut om det tror jag.
Måns rehab hade kanske gått lättare om han slapp ett skvallerdrev med ej insatta tyckare och åklagare.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-04-30 kl. 21:27.
Citera
2025-04-30, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Vad fan snackar du om, talar du av egen erfarenhet?
Allt jag skrev kommer från Måns själv, saker han sagt och bekräftat i flera år; långa tv-program (hemma hos-format), intervjuer i tv och tidningar.
Han har sagt hela tiden att han varit mest i Sverige, han har sagt ordagrant att det är för att han inte vill leva utan ”kändisskap”, och han är inte känd i England, kommer aldrig bli eftersom agenter vägrade jobba med honom.
Han kan inte sjunga, gör dålig ”musik” och han är inte ens snygg, det är bara en PR-grej i Sverige.

Det jag skrev kommer från Måns själv sedan länge, inte Ciara. Det är fakta att han under äktenskapet mest varit i Sverige medans barnen bott med sin mamma i England, han har kommit hem mellan jobb.
Alltså vore det ingen skillnad om han lät barnen åka hem till sitt hemland med sin mamma så alla hennes barn får vara i samma land som sin mamma och där de har anknytning.
Så kan han flyga dit varannan helg eller en gång i halvåret eller hur han nu prioriterar.
Han har aldrig prioriterat barnen innan.

Dessutom, det jag skrev med att han alltid måste vinna, och att han tagit med sig det in i äktenskapet och ska vinna varje gräl, det har han själv sagt!

Jesus Christ🤔🙄
Vad pratar du om.

Du förutsätter att jag vet vad han har sagt och har det i beräkningen när jag utgår vad han är för människa.

Som jag sa från början jag är inte säker på han slår sin fru och barn för han verkar inte vara typen men kokainet missbruket så kanske han trots allt gör det.
Citera
2025-04-30, 21:42
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Du citerar mig inte korrekt som vanligt och du svarar aldrig på det jag svarar dig utan skriver något nytt väldigt svepande. Istället för att svara rakt på vad jag skriver. Så projicera inte dina halmgubbar på mig tack.

Jag har svarat ärligt och redligt på dina 9 punkter precis. sid 340, inlägg #4073.
Och nu kommer det i repris igen med halmgubbsomskrivningar och trollande i 9 punkter. Om jag svarar, så får jag ändå inte ett ärligt,
rakt svar från dig . Det får man aldrig för du har verkligen en väldigt ful och smutsig verktygslåda för att undvika att svara ärligt och redligt.
Du bara skruvar och mojängar. Madam Mim; simsalabim!

Jag har svarat dig exakt och jag har inte citerat dig fel eller kommit med halmgubbar.

Du vet att jag har rätt och du har inga argument, och ljuger därför om det jag skrev istället för att svara.

Med andra ord: Du är genomfalsk!

Bevisa vad jag ska ha skrivit som inte var svar, som var felciterat eller halmgubbar – eller håll käften!
Citera
2025-04-30, 21:43
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Men snälla du. Det är verkligen inte bara män som utsätter kvinnor för våld i nära relation.
Det finns kvinnor som slår män. Men där är det är ett stort mörkertal eftersom de männen oftast tiger och lider.
Nu senast var det en kvinna som misshandlat sin man så illa att han nästan avled.
Och det finns lesbiska par där den ena misshandlar den andre.
Så kvinnor är inte alltid offer utan de kan vara våldsverkare också.
Så förringa du inte alla män och bara ta för givet att det svagare könet är offer alltid, män kan vara offer också.

Du skrev: "Man kanske borde upplysa skolbarn om att polisanmäla alla knuffar de får ta emot på skolgården, i matakön osv"

Jag svarade: "Och dagisbarn, de sliter varann i håret och kastar saker i huvet på varann, och därför ska vi håna och förringa kvinnor som utsätts för samma våld av sina män!!!"

Istället för rannsaka dig själv och erkänna att det var vidrigt av dig att håna och förringa kvinnor som utsatts för våld av sina män, genom att jämställa våldet de utsatts för med skolbarn som knuffas, så valde du att flytta fokus och påstå att det minsann finns kvinnor som slår män också, samt att jag förringade misshandlade män för att jag inte nämnde dem.

Som sagt, sök hjälp, du är inte frisk nånstans!
Citera
2025-04-30, 21:43
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JopetPhoj
Vissa narcissister vet exakt vad man förväntas svara, men lever inte efter det i verkligheten.

De flesta/alla narcissister beter sig så. De är extremt manipulativa och drar vilket lögn som helst för att få igenom det de vill. De som köper deras lögner med hull och hår är antingen genomkorkade eller lika falska själva.

Citat:
Ursprungligen postat av Johan441000
Äckel Måns!

Patetisk med all lönnfeta kärringar som blir blöta i trosan när de ser Knark-Måns och nu ska försvara honom trots att de samtidigt tycker det är okej att slänga Cleminger under bussen . 🤮🤮🤮

Citat:
Ursprungligen postat av Pysslingen22
Måns är en stor offerkofta - Beroendeproblematik - så förklarar han sina otrohetsaffärer, Knarkare - då skyller han på någon i turnebussen och igen sin beroendeproblematik. Om det han säger så skulle han vid 36 års ålder komma på den fantastiska idén att testa kokain i bussen. Att han slåss och misshandlar nej det gör han ju inte - Stor risk att han minns alla tillfällen när han kommit hem påverkad av droger - NEJ - Klart han har skött sig som en skitstövel. Han är en stor jäkla offerkofta. Mest tragiskt att han får så mycket ryggdunk

Han är genomfalsk. Narcissistlögnerna haglar. Folk börjar fatta nu dock. Såg massor med negativa kommentarer på Facebook med hundratals likes vardera.
Citera
2025-04-30, 21:45
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Måns säger att kokainet började för 2år sen. Är det någon som tror på detta?

Nej, ingen vettig människa tror på det.

Citat:
Ursprungligen postat av ugglanpataket
Han verkade ju gå på något efter förlusten i Mellon, nu vet vi vad.
Kanske var det bra att han inte vann trots allt.

Han verkar gå på nåt ganska ofta. Jag är övertygad om att det inte bara varit kokain. Och nu när han slutat med kokset så kan han ostört fortsätta med det andra han tar.
Citera
2025-04-30, 21:48
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
På vilket sätt framstår hon som oproffesionell? Och varför har Ciara fördel redan på förhand med De Basso?

Hon uttalar sig på ett sätt som en professionell advokat inte ska uttala sig:

"Han har säkert gjort en hel del dumheter och i synnerhet möjligen saker som är moraliskt förkastligt, men han har aldrig, aldrig utsatt varken henne eller någon annan för våld."

Varför De Basso är bättre berättar jag efter att han och Ciara vunnit målet. Jag kan säga så mycket som så redan nu dock, att han är definitivt ingen MeToo-advokat à la Massi Fritz. Han har försvarat män som blivit våldsanklagade av kvinnor, och rättvisa och rättssäkerhet vem han än försvarar, är högst troligen hans mål och fokus.
Citera
Medlem
Citat:
Men snälla du. Det är verkligen inte bara män som utsätter kvinnor för våld i nära relation.
Det finns kvinnor som slår män. Men där är det är ett stort mörkertal eftersom de männen oftast tiger och lider.
Nu senast var det en kvinna som misshandlat sin man så illa att han nästan avled.

Nä, vem som helst kan bli utsatt för våld. Men det är sällan män dör när en kvinna misshandlar dem, även om det förekommer. Risken för dödligt våld är betydligt större och vanligare för kvinnor som utsätts av en man.

Citat:
Varför har inte Chiara ställt krav på sin man då? -Nu går du i behandling annars lämnar jag dig?!
Istället för att ta ut skilsmässa tillsammans, gör hon det bakom ryggen på honom.
Sedan berättar hon det just i finalveckan. Bra timing.

Om hon blir utsatt för våld, kan ju det vara en anledning till att hon inte vågat ställt krav.. Å var framgår det att hon gick bakom ryggen på honom? Att hon gjorde det först är ju inte detsamma som att han inte visste om det.
Citera
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elon.Fusk
I målet om överflyttning enligt Lag (1989:14) om erkännande och verkställighet av utländska vårdnadsavgöranden m.m
försöker parterna C/M visa bland annat var barnen har sitt permanenta boende/anknytning.

- Läkarintyget som C skickat in syftar till att visa barnens anknytning till Storbritannien.
- C har också vittnen (inklusive exet) som ska lämna uppgifter om att flytten enligt C är "tillfällig".

Tack för info. Detta att flytten var tillfällig är en mycket bra grund för att barnen ska få flyttas tillbaka till England.

Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Glöm att han skulle få vårdnaden om barnen, Ciara kommer att få ensam vårdnad, allt Knarkaren nu säger är inget annat än en massa bullshit, han är fullt medveten om vad han har gjort men måste väl spela med i spelet en stund för att inte hela egot ska försvinna.

Hon borde få ensam vårdnad, eller åtminstone få rätt att ta med sig barnen tillbaka till England. De sitter en hel del idioter i våra domstolar dock, så det är inte säkert att det blir så.

Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Vet att han beställt en hund

Givetvis för att locka barnen att vilja stanna i Sverige. Godis till middag och tivoli varje dag på det, så kan han säkert få dem att höja honom till skyarna inför soc-kärringar och andra med makt.
Citera
2025-04-30, 21:51
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Har någon förstått vad det var för revolution han sjöng om i senaste låten?

Han sa först att låten handlade om klimatet, sen ändrade han sig och sa att den var anti-Trump, sen ändrade han sig igen och sa att den handlade om medmänsklighet.

Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Se upp alla låtsas-rappare från ”orten”! Det är ny sheriff i stan som kommer att kamma hem alla priser på P3-galan.

Haha precis, han kan ändra stil och börja gangsterrappa om sex, droger och misshandel. Hans fans och försvarare skulle garanterat älska det.
Citera
2025-04-30, 21:51
Medlem
Så Camilla Läckberg vittnar till Ciaras fördel för att maktbalansen annars blir skev? Och för att de hittat varandra, som mammor, under Masked singer?
Inte för att hon tycker Ciara har rätt på något vis, inte för att hon känner till något graverande eller för att de har fångat något speciellt på någon inspelning/band?
Hon vill helt enkelt använda sin "tyngd" till att hjälpa Ciara att få barnen. Oavsett om det är i deras bästa intresse? 🧐
Just nu verkar det inte bättre än att de som kallar henne mediakåt och godhetstörstande har ganska så rätt.
Citera
2025-04-30, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FairyGirl
Hon uttalar sig på ett sätt som en professionell advokat inte ska uttala sig:

"Han har säkert gjort en hel del dumheter och i synnerhet möjligen saker som är moraliskt förkastligt, men han har aldrig, aldrig utsatt varken henne eller någon annan för våld."
Haha. Från vad jag läst från andra här måste jag förmidligen vänta ett dygn på ditt svar så att du kan förbereda dig, men ändå; Exakt vad i detta uttalande är oprofessionellt??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in