Citat:
Ursprungligen postat av
hjärtansfröjd
Jag tycker att den ser helt knölig och rörig ut, och den plattar ut den lilla byst hon har till något helt obefintligt. Men, smaken är som baken, Aftonbladets modeperson som satte betyg på kändisars outfits på galan skrev så här:
”När man kliver in på Sveriges största modegala förväntar jag mig mer än en look som andas “sommarmingel i grannens trädgård”. Tyget saknar helt känsla av lyx och skorna hade kunnat plockas direkt från H&M:s barnavdelning år 2012. Men allt är inte nattsvart – jag måste ändå säga att skärningen upptill på klänningen är rätt kul!” och gav henne två getingar. Kanske är det bara jag som inte fattar?
Haha, vet inte Aftonbladets modeexpert att skorna är Miu Miu inköpta på Rivieeeeeran.
Seriöst, jag verkar vara den enda som tycker att Sandra såg helt smashing ut. Absolut plastig barbielook men en av de finare sådana. Löshåret ett av de bättre den här gången, klara fina färger, de plastiga och matta skorna är verkligen barbieskor för människor, vilket väl är on brand för Sandra. Dessutom har Sandra något som alla inte har: självförtroende och ”spunkyness”. Det lyfter looken ytterligare.
Ställer mig dock väldigt tveksam till att outfiten skulle vara ”sommarmingel i grannens trädgård” som Aftonbladet skrev. Eh, what.
Flera som kommenterat om bysten, förresten. Är ju inte allas mål att brösten ska framhävas eller vara stora.