Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-30, 13:22
Medlem
stigenhems avatar
Har inte hängt med i tråden så förlåt om jag är två på bollen men har någon kommit fram och biktat i tråden att dem har dragit ett streck med Måns??
Citera
2025-04-30, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poteter
Transportstyrelsen är skyldig att genomföra en utredning om det finns anledning att anta att en person inte uppfyller de förutsättningar som gäller för att inneha körkort.

Transportstyrelsen borde inleda en utredning eftersom det föreligger en indikationer på att knarkarMåns är olämpligt som förare.

Jisses då är det inte många som uppfyller det du. Hur många måste dom anställa då tror du för och genomföra det. Hänger du inte med i diskussionerna om just detta nu 🤔
Citera
2025-04-30, 13:25
Citat:
Ursprungligen postat av Elon.Fusk
I målet om överflyttning enligt Lag (1989:14) om erkännande och verkställighet av utländska vårdnadsavgöranden m.m
försöker parterna C/M visa bland annat var barnen har sitt permanenta boende/anknytning.

- Läkarintyget som C skickat in syftar till att visa barnens anknytning till Storbritannien.
- C har också vittnen (inklusive exet) som ska lämna uppgifter om att flytten enligt C är "tillfällig".

Vet du detta eller gissar du? Mycket intressant. Är det flytten som gjordes till Sverige eller tillbaka flytten till uk du menar som ska vara tillfällig?
Citera
2025-04-30, 13:26
Citat:
- C har också vittnen (inklusive exet) som ska lämna uppgifter om att flytten enligt C är "tillfällig".

Avses: Flytten till Sverige 2024.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Är det flytten som gjordes till Sverige eller tillbaka flytten till uk du menar som ska vara tillfällig?

Flytten till Sverige.
Citera
Citat:
Transportstyrelsen är skyldig att genomföra en utredning om det finns anledning att anta att en person inte uppfyller de förutsättningar som gäller för att inneha körkort.

Transportstyrelsen borde inleda en utredning eftersom det föreligger en indikationer på att knarkarMåns är olämplig som förare.

Jaha det visste jag inte. Samtidigt vet han väl om detta och det är därför han gått ut och sagt att han är ren nu
Citera
2025-04-30, 13:27
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Matilda Djerf har blivit (och blir) helt slaktad i sociala medier så jag vet inte vad du yrar om. Alla hennes inlägg är dränkta i hat (fortfarande) och hon syns inte på tv4, sitter inte i en välgörenhetsstiftelse och har inga framträdanden inbokade av Södertälje kommun…

Måns å andra sidan får massa ryggdunkningar efter att ha kommit ut som kokainmissbrukande (och psykiskt misshandlande, det erkänner tom hans advokat) pappa. Hade aldrig hänt om han var en kvinna.
😄😄😄

Somna om

Prata med dina kvinnliga kollegor då som är så kåta på honom

Själva tvättprogrammet är ju exakt samma. Det är ju styrt av samma typer av PR folk.
Senast redigerad av Pancev 2025-04-30 kl. 13:32.
Citera
2025-04-30, 13:29
Citat:
Avses: Flytten till Sverige 2024.

Nu vet jag ju inte vad dina källor är men det är inte helt otänkbart att du har rätt.

Exet i uk skulle väl förmodligen aldrig gå med på fortsatt delad vårdnad av äldsta pojken om C hade flyttat permanent till sverige
Citera
2025-04-30, 13:48
Medlem
Fattade man ju att det där falska på klistrade leendet bara är en fasad mot det mörka inre.
Citera
2025-04-30, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Nu vet jag ju inte vad dina källor är men det är inte helt otänkbart att du har rätt.

Exet i uk skulle väl förmodligen aldrig gå med på fortsatt delad vårdnad av äldsta pojken om C hade flyttat permanent till sverige

Tyvärr rent juridiskt så blir barnens vistelseort och där dom går i skolan där man juridiskt anser att dom bor oavsett om det var tillfälligt eller inte. Det är tyvärr tråkigt . När det gäller barn och vårdnad är det stenhårda internationella regler. Interpol står på dörren nästa dag om man tar med barnen utomlands utan andra förälders godkännande ,om man vet exakt vart dom befinner sig adress osv. Jag har sett detta fenomen många gånger och fall. Det är extremt prioriterat av en konstig anledning. På Europols most wanted listor är det många föräldrar ….. men men, det jag vill komma fram till är att rent juridiskt anses barnen bo här. Så länge inte hon har bevis från brittiska skolan eller läkare att barnen ska återvända efter 6 månader eller 1 år. Det skulle kunna hålla. Men det är svårt. Men jag har förstått det som att hon bara behövde boende i Sverige några månaderna sen hem igen? Måns är fan vidrig. Han borde släppa egot, låta frugan åka hem med barnen och han gör behandling av något slag och fokuserar på sin business och hälsar på barnen så ofta han kan. Inte denna jävla ego röra som bara handlar om hans behovs
Citera
2025-04-30, 14:04
Medlem
Han borde ha lyssnat på mamma och blivit gay.

Chemsex har gått helt under radarn (men om någon vill lära sig mer lyssna på https://www.sverigesradio.se/avsnitt...get-del-1-3--2)

Här är några 10år gamla tidningscitat:

"Vi skulle egentligen ha talats vid i går, men då sov du...?

- Jaha, skulle vi? Det stämmer att jag tog en eftermiddagslur i går, men jag hade ingen aning om att jag hade ytterligare en intervju då. Sorry! Jag hade morgon-tv och grejer i går och det var helt omöjligt att somna i söndags natt. När jag hade försökt i tre timmar satte jag på tv:n och kollade på "Better call Saul" och "Hunger Games: Mockinggjay"."

Han uppskattade er uppmärksamhet redan då:
"Under "Let's dance"-perioden berättade du att en 40 år äldre kvinna nöp dig i baken. Har du fått några - välkomna eller ovälkomna - närmanden på sistone?

- Det får jag väl. Jag får alla möjliga sorters förfrågningar. Det är mycket dejtförfrågningar, via sociala medier: Instagram, Twitter, Facebook. Det är bara roligt. "

Och så till brasklappen:
"Men min mamma har alltid hoppats att jag var gay.

Varför då?

- Jag tror att det handlade om att hon ville visa att det var hur okej som helst om jag var det. Min bästa polare på gymnasiet bodde i Malmö och vi gick i skolan i Lund så han slaggade ofta hemma hos oss. Då frågade ju mamma oss flera gånger om vi var ihop och om vi var homosexuella och poängterade att det var helt okej om vi var det. Det var fint."

https://www.expressen.se/nyheter/man...t-jag-var-gay/
Senast redigerad av Gurkmejram 2025-04-30 kl. 14:10.
Citera
2025-04-30, 14:10
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
När det gäller droger så blir man av med körkortet oavsett om man har kört bil eller inte.
Haha va. Nej det blir man inte. Var har du fått det ifrån? Man kan bedömas som medicinskt olämplig av läkare, t.ex vid sjukdom eller pågående missbruk. Men oftast gäller det alkoholmissbrukare som varit inlagda på psyket för abstinensbehandling, räcker inte att man ertappas med att ha partyknarkat kokain. Och i Måns fall har han ju själv erkänt sitt bruk, de flesta läkare skulle nog se det som ett steg i rätt riktning att han har sjukdomsinsikt. Kör han påverkad är det något helt annat, men det har han ju inte gjort.

Måns kommer inte bli av med något körkort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in