2025-04-29, 22:57
Medlem
Abelssuns avatar
Mauri Hermundsson och Per Morberg ger sig ut på resa i världen och hittar på galna upptåg. De kommer bland annat besöka Japan, Island och Sydamerika.

Vad tyckte ni om premiären? TV4 har gjort reklam för programmet hela dagen och jag hade nog väntat mig mer faktiskt. Per Morberg är ju dock lika ärlig, ofiltrerad och burdus som alltid.
Citera
2025-04-29, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Mauri Hermundsson och Per Morberg ger sig ut på resa i världen och hittar på galna upptåg. De kommer bland annat besöka Japan, Island och Sydamerika.

Vad tyckte ni om premiären? TV4 har gjort reklam för programmet hela dagen och jag hade nog väntat mig mer faktiskt. Per Morberg är ju dock lika ärlig, ofiltrerad och burdus som alltid.
Per Moberg är ett rötägg. Tror inte Mauri visste vad han gav sig in på.
Citera
2025-04-29, 23:23
Medlem
picapicans avatar
Jag tycker Per Morberg är ganska befriande att titta på, måste jag säga.

Innehållet i första programmet var väl sådär. Mauri berättade i Efter fem att det kommer bli ett tråkigt slut på programserien.
Citera
2025-04-29, 23:43
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Per Moberg är ett rötägg. Tror inte Mauri visste vad han gav sig in på.
Ja, hoppas han blir kvar i Japan...
Citera
2025-04-29, 23:46
Morberg är kung! Men fyfaaan vad jag inte tål denna Mauri… Hoppas det kommer någon skandal om honom så man slipper honom i alla framtida tv produktioner.
Citera
2025-04-29, 23:47
Medlem
Roligt koncept med 2 så olika personer! Gillade första programmet! Bystarna som avtäcktes var underbara!
Citera
2025-04-30, 05:03
Medlem
AllHailBoognishs avatar
De gick varandra så mycket på nerverna att det inte blir några fler säsonger: https://www.aftonbladet.se/nojesblad...en-sasong-till

Om de inte går i parterapi förstås! Per har ruttnat på Mauri och Mauri har blivit rädd för Per
Citera
2025-04-30, 08:00
Medlem
Studsbolls avatar
Ett tydligt bevis på att det bara behövs två personer för att få ihop ett rövgäng. Jag förstår såklart konceptet; de hoppades på en spännande dynamik mellan två egocentriska personer, men Mauri är bara pladdrig och Morberg är bara just Morberg oavsett vad han gör.
Citera
2025-04-30, 08:08
Medlem
Sqrbankens avatar
Zappade förbi och ögnade det en stund. Trevligt och roligt äventyr med två starka personligheter men blev inte kvar länge; stack vid första reklampaus. Intressanta och roliga karaktärer som "gör stuff" går det tretton på ett dussin av på tuben numera (där Mauri slog igenom). Jag undrar hur underhållning på gammel-TV ska överleva när dagens seniorer kastat in handduken men det hör en annan diskussion till.
Citera
2025-04-30, 08:19
Medlem
Det är så mkt manus att det inte ens är kul.
Klart allt är 100% uppgjort att Per ska vara si och så och säga si och så.
Citera
2025-04-30, 09:55
Medlem
Har jävligt svårt för Mauri. Svårt att sätta fingret på exakt vad det är men han har nån förmåga att få folk att förlöjliga sig själva och öppna sig genom att spela på deras inbyggda artighet och han ska alltid pressa alla utanför deras konfortzon för att på så vis kontrollera situationen.

Både PM och M känns ju som ganska osäkra människor och båda försöker maskera det genom att styra situationer och samtal. Verkar som M drar det längsta strået i den kampen. Känns också som vi har sett programmet förut när Filip och Fredrik åkte runt och agerade exakt likadant, eller?
Citera
2025-04-30, 10:05
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Till en början är det lite småkul med Pers sarkastiska (elaka) sida men efter ett tag försvinner det roliga.
- Vilken jävla gris han är blir min tanke.
Han ÄR så. Hur står man ut med en sådan människa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in