2025-04-29, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gates1
Jordgubben bakom enligt några sociala medie konton
Vilka konton då?
Citera
2025-04-29, 21:53
Medlem
JustTrollings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackmonk
Så O är en av de döda. Då Stämmer inte listan som angavs här. Stämmer några av namnen? Eller är någon mer bekräftad?

Minst en person gripen har pippifågeln visat i mitt öra. En tonåring under 18. Var ett tag sedan nu. Men behöde ju läsa igenom sida efter sida med oväsentligheter för att se om det redan skrivits
Fast Polisen säger till UNT att ingen är gripen.

Från livebloggen:
21.28
Ingen frihetsberövad

Polisen bekräftar för UNT att man ännu inte har någon frihetsberövad.
Citera
2025-04-29, 21:53
Medlem
Det står på SVT att en av de döda figurerat i en utredning gällande ett planerat dåd mot jordgubben. Någon som vet mer om det?
Citera
2025-04-29, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gandalf142
Ett av BO: Om*r

https://ibb.co/Qv0bKSZV
https://ibb.co/8SwFymB
Oj detta är ju barn det handlar om…
Citera
2025-04-29, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -tomten-
Vem är Knogis??

Knogis kan du googla

Mohammad Al Maasri springisar dog idag

Jordgubbe 🍓 Bakom detta trippel mord

Garanterat fler skjutningar i veckan
Citera
2025-04-29, 21:56
Medlem
Både jordgubben och kurdiska räven är ju ifrån Uppsala.

Kan det vara att detta är Jordgubbens hämnd för att dom var insyltade i mordet på hans mamma?
Citera
2025-04-29, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STRANDVAGEN15
Knogis kan du googla

Mohammad Al Maasri springisar dog idag

Jordgubbe 🍓 Bakom detta trippel mord

Garanterat fler skjutningar i veckan

En föredetta palestinsk fotbollspelare? Ja världen är verkligen liten.

https://en.wikipedia.org/wiki/Mohammed_Al-Masri
Citera
2025-04-29, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvitter666
Frisörsalongen på angiven adress heter ANTIQUA och ingenting annat. 3 damer som jobbar där och de är inte eritreaner. Den Barber shop som flera här nämnt finns på Botvidsgatan längre bort. Skjutningen ägde rum på HJALMAR BRANTINGSGATAN (i den fiiiina stadsdelen Fålhagen)precis intill VAKSALA TORG. Så vänligen sluta svamla massa drit och håll er till fakta för bövelen 😘

Shalom ligger iofs innanför de avspärrningar som tydligt synts på foton i UNT, det var avspärrat från Brantingsgatan ungefär mitt emellan Vaksalagatan och Botvidsgatan, och upp till ungefär Brantingsatan 9. Antiqua och Shalom är bara runt 20 meter från varandra, så båda är med marginal innanför avspärrningarna. Shalom har dessutom nämnts inte bara i denna tråd, så jag vill nog mena att det inte är 100% klarlagt att det är vare sig den ena eller andra av de båda.
Citera
2025-04-29, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Både jordgubben och kurdiska räven är ju ifrån Uppsala.

Kan det vara att detta är Jordgubbens hämnd för att dom var insyltade i mordet på hans mamma?
Det har han hämnats på med både iceman och benzema, detta är nog för att räven börjat ta över igen.
Citera
2025-04-29, 22:03
Medlem
pazeras avatar
ingen aning vem" knogis" är, men ser ju ut att ha en stabil tjänst på Samhall iaf.. https://imgur.com/a/9LYXm7n han?
Citera
2025-04-29, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
När blev det en frisörsalong förresten. Lokalen är liten o trång. På min tid fanns där en boklåda eller om man vill vara pretentiös möjligen ett antikvariat. Det var aldrig någon kund där. Fungerade som någon form av terapi för en mor och hennes vuxna son tror jag. Men när blev det en dysfunktionell frisörsalong egentligen?
2019-2020 möjligtvis. Jag flyttade dit 2018 och straxt efter det så blev det en salong där. Såg inte mycket kunder alls. Bodde tvärs över gatan och hade rätt bra koll. Klippte mig där en gång. Kände väl att jag inte var helt välkommen men fick det gjort iaf. Känns inte som en skräll att något skulle braka loss där även om jag tippade på Mr Fade på St Persgatan skulle vara ett hetare mål. Ahapp. Fel kan man ha...
Citera
2025-04-29, 22:05
Medlem
BombaySaphires avatar
Vilken bilmodell var det? För de satt väl i en bil?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in