2025-04-29, 10:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Realfake
Var är detta inlägg någonstans? Datum och tråd?

Se citerat ovan. Denna tråd, 8 jan 2024.
Citera
2025-04-29, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Tror ni verkligen att verkligheten kommit ifatt honom? Jag tror det är hopeless case och att han skulle hålla sig undan såhär länge från sociala medier tror jag är något mygel.

Äsch dom kommer säker komma ut med något snart där dom skriver att det finns en hög hotbild emot dom eller nått annat töntigt.
Men dom ville verkligen visa upp när han blev släppt och L var ju extremt aktiv när han satt i häktet.
Citera
2025-04-29, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Citerar detta då det citerades dåligt av pallal och var ett annat datum än det påstådda 4 jan 2024.

Tack. Står inget om bilder från polisen i det inlägget så vitt jag kan se heller, så Pallal ljuger då?
Citera
2025-04-29, 11:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Vem betalar hans böter? Hur kommer pengarna in när han sitter?
Blir det Sneas uppgift?

Edit
Är det smart av henne att gifta sig nu? Vad händer med skulden?
Får han skuldsanering?

Nej det är inte smart att gifta sig nu. Först måste han göra sig av med exet permanent. Hennes behov av att finnas kvar i hans liv är sjukt, och att han inte kan sätta ner foten och be henne dra är galet. Att dom har barn ihop innebär inte att man måste ha daglig kontakt. Man behöver inte ens ha någon kontakt överhuvudtaget, händer det något kan man lösa det på annat sätt. Julia har redan avverkat fler "pojkvänner" än vad en normal kvinna i hennes ålder gör på en hel livstid, och att hon håller på som hon gör just nu är bara för att hon hatar Linnea. Hon kan inte erbjuda dottern någon stabilitet, och Chrippa kan inte heller göra det, om han skall ha henne hängande i hasorna.
Linnea borde ge honom ett skarpt ultimatum, och om han vägrar släppa kontakten med babymama så råder jag henne att dra. Hon har mycket bättre förutsättningar till ett lyckat liv, än någon av dom andra
Citera
2025-04-29, 11:03
Avslutad
Citat:
Tack. Står inget om bilder från polisen i det inlägget så vitt jag kan se heller, så Pallal ljuger då?

Men i detta inlägg står det om dokument från polis, inte bilder...
(FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)
Citera
2025-04-29, 11:03
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Äsch dom kommer säker komma ut med något snart där dom skriver att det finns en hög hotbild emot dom eller nått annat töntigt.
Men dom ville verkligen visa upp när han blev släppt och L var ju extremt aktiv när han satt i häktet.

Har dom någon skyldighet att visa upp sig?
Citera
2025-04-29, 11:04
Medlem
Citat:

Jag tror Pallal krånglar till det för sig själv, ser saker som inte finns och bygger upp en egen sanning om vad som har skrivits.
Citera
2025-04-29, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Vem betalar hans böter? Hur kommer pengarna in när han sitter?
Blir det Sneas uppgift?

Edit
Är det smart av henne att gifta sig nu? Vad händer med skulden?
Får han skuldsanering?

Hon räknas in som hans inkomst om dom hade bott under samma tak, men eftersom dom inte bor på samma adress längre så undgår dom lagen på det viset. Så dom kommer vara gifta men "särbo".
Så deras ekonomi blir plötsligt i alla fall enskilda och kommer inte räknas in och han lär få skuldsanering då... och det som inte ingår i skuldsaneringen, och nya "böter,skulder osv" tillkommer, så hamnar det utanför boxen i en annan ny skuld som kommer öka successivt.
Citera
2025-04-29, 11:06
Medlem
Citat:
Borde det inte finnas något på tingsrätten vid det här laget? med tanke på att du har tjatat om detta i 1 år nu.

Rask har själv berättat att han varit på förhör, tror du det var för skojs skull eller?

De här kriminella förbrytarna är nere för räkning.
Citera
2025-04-29, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Har dom någon skyldighet att visa upp sig?

Absolut inte men jag tror många funderar på vart alla tränings, mat & nocco bilder är, kräftan brukar ju lägga upp en del.
Jag personligen tror att dom älskar uppmärksamheten som kan komma av att dom är tysta.
Citera
2025-04-29, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladyjo
Hon räknas in som hans inkomst om dom hade bott under samma tak, men eftersom dom inte bor på samma adress längre så undgår dom lagen på det viset. Så dom kommer vara gifta men "särbo".
Så deras ekonomi blir plötsligt i alla fall enskilda och kommer inte räknas in och han lär få skuldsanering då... och det som inte ingår i skuldsaneringen, och nya "böter,skulder osv" tillkommer, så hamnar det utanför boxen i en annan ny skuld som kommer öka successivt.

Vart är han skriven nu?
Citera
2025-04-29, 11:07
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Jag har ingen information om att han har ljugit så det kan jag inte svara på.

Men jag vill gärna att du berättar vad Jocke är anmäld för som du hävdar?

Jag såg inte något påstående utan en fråga.

Är Jocke anmäld?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in