2025-04-29, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Och socialtjänsten. Jocke ville inte att Linnea skulle få vara ihop med Chrippa. På YouTube sa Anjo att det var ett villkor för att socialen inte skulle omhänderta barnet. Jocke styr inte bara polisen, han får uppdrag från polisen också. Har skulle hålla Chrippa i husarrest åt polisen för att hans flickvän kom på besök från Malmö.

På YouTube sa Anjo att socialen gjorde ett omhändertagande av Lillen för att Linnea var där, men det var Julia som kom dit och hämtade Lillen för att hon och Jocke inte ville att Chrippa skulle få vara med Lillen ifall han var ihop med Linnea.

Kanske inte så konstigt att dom inte ville att flickan skulle vara där med tanke på vad kräftan berättade om Linnea, som mamma vågar man väl knappast ha sitt barn där om man får en info från kräftan att L kastat barnet i golvet och kallat henne för dom mest elaka sakerna i SMS.
Citera
2025-04-29, 10:41
Medlem
Citat:
I verkligheten är det viktigare att lyfta upp dina och Jockes lögner om Linnea och myndigheter, hur många fejkade anmälningar sekten samlat ihop till polis och socialtjänst eller vilka straff Jocke, Rask och Anjo riskerar för allt dom gjort mot paret än ifall en YouTubers nyaste rolle är fejk eller äkta, ifall han fuskat med småpengar eller att spåra vilken GPS position dom har timme för timme.

Är Jocke misstänkt för brott mot Linnea och Chrippa?

Du kan väl berätta är Jocke anmäld? istället för att skriva sådär i flera inlägg.

Tingsrätten har ingenting på Jocke, Anjo eller Rask jag fick nyss svar.
Citera
2025-04-29, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ok andra bilder då man fortfarande nämns inte att det är ifrån polis eller sekretess. Det är så länge sedan så är inte säker men tror det kan vart bilder nån tog i Malmö på Linnea i smyg och skickade. Där ingen rullstol eller tänder utslagna.

Jag är inte helt 100 %. Men jag minns inga sekretessbilder ifrån polis.
Ändrar du dig till att du inte haft fått sekretessbelagda dokument eller foton från polisen?

Skadorna du beskrev fanns i ansiktet. På min tid brukade svenska flickor ha kläder på sig utomhus i Januari.
Citera
2025-04-29, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Det är smått intressant, det mest intressanta är att se vad skatteskulden och övriga skulder och böter blir om dom lyckas luska ut allt och döma han. Då får vi svart på vitt om han dragit in mycket eller lite pengar och hur klantig eller smart han har hanterat sina pengar.

Jag skulle kunna tänka mig att fängelse blir milt i jämförelse med att bli ännu mera totalt game over i den vita branschen livet ut. Tänk att typ få leva på existensminimum livet ut eller stressa vidare med svarta pengar. Skulderna borde bli relativt enorma om man bara tänker att det är 4-5 årslöner utan skatt och övriga avgifter på, plus de han resan har.

Dom borde bli väldigt höga, jag vill minnas att han var skyldig en massa till olika banker också, dom lär ju vilja ha sina pengar tillbaka.
Citera
2025-04-29, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag tror inte att han har förmågan att ens fatta att han är släppt för en kortare stund och att han kommer att åka in.
Jag har ju någon slags förhoppning att han har fattat.
Inte ens hans "vänner" här verkar ju ha fattat att åtal är nära.
Ja det är som om något Kräftan-virus slagit till. Bäst vore att ignorera dessa s.k. "vänner" som sprider sina falska trådsanningar.
Citera
2025-04-29, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Kanske inte så konstigt att dom inte ville att flickan skulle vara där med tanke på vad kräftan berättade om Linnea, som mamma vågar man väl knappast ha sitt barn där om man får en info från kräftan att L kastat barnet i golvet och kallat henne för dom mest elaka sakerna i SMS.
Varför ljög Jocke att socialtjänsten tog Lillen?
Citera
2025-04-29, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Vem betalar hans böter? Hur kommer pengarna in när han sitter?
Blir det Sneas uppgift?

Edit
Är det smart av henne att gifta sig nu? Vad händer med skulden?
Får han skuldsanering?
Anjo, Jocke och Rask förmodar jag.
Citera
2025-04-29, 10:50
Medlem
Citat:
Varför ljög Jocke att socialtjänsten tog Lillen?

Jag har ingen information om att han har ljugit så det kan jag inte svara på.

Men jag vill gärna att du berättar vad Jocke är anmäld för som du hävdar?
Citera
2025-04-29, 10:52
Medlem
Citat:
Anjo, Jocke och Rask förmodar jag.

Borde det inte finnas något på tingsrätten vid det här laget? med tanke på att du har tjatat om detta i 1 år nu.
Citera
2025-04-29, 10:53
Medlem
Citat:
Ben, det är inte dom bilderna. Du pratar om skador du har sett från polisen här. QUOTE=400Ben|86955557]Linnea har skador. Jag har lovat att inte gå ut med dessa. Jag har fått se dessa.

Var är detta inlägg någonstans? Datum och tråd?
Citera
2025-04-29, 10:54
Avslutad
Citat:
Precis.

Han sitter för misshandel som kan ge upp till 2 år och det krävs minst 1 för häktning. Sedan påverkar hans villkorliga dom från September. Man hittade även droger i lägenheten som kommit fram. Sen är inte anledningen för häktning brottet i sej utan risken att påverka bevis.

Linnea har skador. Jag har lovat att inte gå ut med dessa. Jag har fått se dessa. Går att fejka ja men kom igen. Då hade de väl fejkats och sen släppts. Skadorna är skäl för gripande och ev häktning men vissa skador är vardagsskador och andra kan ha kommit i backen i Sälen hint hint. Det är iaf inga skador från nån boxningsmatch. Linnea behövde ingen sjukvård eller omplåstring. 1 av de 4 skadorna kan vara problematisk för Chrippa. En skada kan ha kommit från Linneas utbrott. En kan vara en avvänjningsskada.

Edit: Jag är ingen läkare men ingen av dessa 4 skador kan komma från knytnävsslag. Det är i sådana fall sparkar och puttar.

Citerar detta då det citerades dåligt av pallal och var ett annat datum än det påstådda 4 jan 2024.
Citera
2025-04-29, 10:55
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ok andra bilder då man fortfarande nämns inte att det är ifrån polis eller sekretess. Det är så länge sedan så är inte säker men tror det kan vart bilder nån tog i Malmö på Linnea i smyg och skickade. Där ingen rullstol eller tänder utslagna.

Jag är inte helt 100 %. Men jag minns inga sekretessbilder ifrån polis.

Men polisläcka minns du.

Ja ja, dags att dra till jobbet nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in