Citat:
Ursprungligen postat av
DoNotGetItTwisted
Jag reagerade inte bara på örhängen som definitivt är på tok för tidigt, utan ännu en privatbild i bar överkropp 😔
Tyvärr kommer dom aldrig lära sig, tragiskt. Roligt för C att se att de finns avklädda bilder på henne på nätet hejssvejs sen när hon vuxit upp. Att man inte kan tänka längre än näsan räcker.
Vet att J sagt att hon måste göra som N säger annats blir de ”hus i helvete” men tror än mer på att lika leka bäst, dvs att J är precis likadan & därför säger inte heller omgivningen till.
Jag menar C verkar ändå va relativt vettig (förutom de faktum att han inte sprungit ifrån sekten ännu) så han borde ju ha sagt till om han hade vågat, tycker jag ju.
Generellt ser jag honom lite som en ”hippie” go with the flow, pratar långsamt, reflekterar, men han är nog den smartaste i den familjen, tyvärr utan modet att säga ifrån & sätta ner foten.
Påminner lite om desperatehousewifes när Bree’s bråka dotter blir gravid & hon som mormor (som är lika rubbad hon) bestämmer sig för att ta hand om barnbarnet tillsammans med bonuspappan & säga att det är deras barn.