2025-04-28, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Hoppas innerligt att jag ser fel på J’s story där hon pratar FaceTime med C. dom har väl inte tagit hål i öronen på ungen???????????

Jag reagerade också på det och tyvärr är det nog så....
Citera
2025-04-28, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalen78

Jag reagerade inte bara på örhängen som definitivt är på tok för tidigt, utan ännu en privatbild i bar överkropp 😔
Citera
2025-04-28, 22:16
Medlem
Citat:
Hoppas innerligt att jag ser fel på J’s story där hon pratar FaceTime med C. dom har väl inte tagit hål i öronen på ungen???????????

Det måste väl vara magnet eller klister? Om det var rykande färska hål skulle snibbarna vara lite röda tänker jag. MEN skulle tyvärr inte bli förvånad om det var äkta, väldigt on brand 👍🏼
Citera
2025-04-29, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Jag reagerade inte bara på örhängen som definitivt är på tok för tidigt, utan ännu en privatbild i bar överkropp 😔

Tyvärr kommer dom aldrig lära sig, tragiskt. Roligt för C att se att de finns avklädda bilder på henne på nätet hejssvejs sen när hon vuxit upp. Att man inte kan tänka längre än näsan räcker.

Vet att J sagt att hon måste göra som N säger annats blir de ”hus i helvete” men tror än mer på att lika leka bäst, dvs att J är precis likadan & därför säger inte heller omgivningen till.
Jag menar C verkar ändå va relativt vettig (förutom de faktum att han inte sprungit ifrån sekten ännu) så han borde ju ha sagt till om han hade vågat, tycker jag ju.
Generellt ser jag honom lite som en ”hippie” go with the flow, pratar långsamt, reflekterar, men han är nog den smartaste i den familjen, tyvärr utan modet att säga ifrån & sätta ner foten.
Påminner lite om desperatehousewifes när Bree’s bråka dotter blir gravid & hon som mormor (som är lika rubbad hon) bestämmer sig för att ta hand om barnbarnet tillsammans med bonuspappan & säga att det är deras barn.
Citera
2025-04-29, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
så bra sagt ,precis alla lägger inte upp såna bilder så allmänheten kan se och som tidigare nämts är en viss skillnad att vara en privat person och en person som vill synas i media till varje pris . Att N vill göra det är en sak men att dra in sin dotter i det är helt sjukt som ej kan försvara sig .

Precis finns ingen hos N. För fanns det någon modernistisk så skulle hon inte valt utelivet förre C när hon var endast 14 dagar gammal. Trodde då att det kanske var en engångs grej och att hon skulle växa sig in i den . Men gud vad man bedrog sig . Nä finns ingen värme i det N gör allt är så påtvingat och allt hon gör känns mer stressigt som N vill där ifrån . Kolla bara in när C slår bort flaskan från N när hon matar C hinner knappt tugga klart förrän N är där igen med skeden .

Ja exakt , J har velat bli mormor sen N var 17 år om inte tidigare hon börja redan tjata om det tydligen redan när N och Mattias var ett par . N berättar det oxå i en video tillsammans med Mattias att hon ej ville från början men sen när Mattias och J börja prata om det så har hon äntligen börja längta efter det . För innerst inne tror jag inte N vill ha barn just nu eftersom man bla kan sitta i en podd och säga " jag vill bara kunna vara Nicci " ingen som längtar efter barn skulle uttrycka sig så . Utan skulle göra allt för sitt barn. Men vem vet jag kanske tänker helt fel 🤷‍♀️🤔

Det är faktiskt skrämmande att hon säger så när hon samtidigt sagt att ”jag aldrig skulle få barn” iom hennes pcos, som jag förövrigt inte tror hon ens har.
Absolut har man rätt till att känna att man vill vara sig själv efter att man blivit mamma, men inte konstant. Efter man fått barn är prioritet 1 barnet. Det fina med Sverige är att man faktiskt har laglig rätt att vara föräldraledig, något som N inte ens brytt sig det minsta om att ens vara för att knyta an till sin dotter, men då kan man ju inte springa på jobbresor eller unna sig en massa ”lyxlyxlyx” det är väl alldeles för lite betalt för att spendera tid med sin dotter.

Kollade upp de senaste företagen hon haft samarbeten med, bland annat de där matlådeföretaget, som jag sagt längre bak i tråden - de flesta företag är bluff, vilket även denna va.
Citera
2025-04-29, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Hade inget med det som diskuterades att göra, utan nu va de att J som flera gånger förut lagt ut en bild på C utan kläder, det va de det rörde.
Precis, och jag fyllde på med info ang detta ämne eftersom det inte heller verkar självklart för alla
Citera
2025-04-29, 11:41
Medlem
https://ibb.co/35yZF6qm

Där kom det. Bilden där det är tydligt att det är riktigt hål.. det här är så sjukt..
Citera
2025-04-29, 12:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladugglan
https://ibb.co/35yZF6qm

Där kom det. Bilden där det är tydligt att det är riktigt hål.. det här är så sjukt..
skulle precis skriva något liknande. Ja det är helt sjukt detta. Känns mer som N har C som en docka som hon kan vissa upp när det passar .
El för att få fler likes under sina bilder , särskilt när hon blir ifrågasatt pga dom val hon gör .
Finns säkert dom som skulle säga vad är det för fel med att C har tagit håll i öronen då det är hur vanligt som helst i andra kultur
Senast redigerad av Millan75 2025-04-29 kl. 12:19.
Citera
2025-04-29, 12:17
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Dalen78

Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted

Citat:
Ursprungligen postat av petitesser
Det måste väl vara magnet eller klister? Om det var rykande färska hål skulle snibbarna vara lite röda tänker jag. MEN skulle tyvärr inte bli förvånad om det var äkta, väldigt on brand 👍🏼

Ser inte bättre ut än att det är riktiga örhängen C har i öronen.
Hon sover med dem så förmodligen helt nytaget.
Om nu inte detta är klisterörhängen, vilket det inte ser ut som att det är.
Ursäkta, men hur i hela he..ete tänker man som förälder???. Flickan är inte ens 1 1/2 år gammal och hur kan man som öron-håltagare ens gå med på något så vansinnigt om så är fallet?.
De flesta salonger har en åldersgräns på 13 år även om det inte finns någon åldersgräns i lagboken.

Vad tror ni?

https://docs.google.com/document/d/1N63WnrxbUSzBvq0TApKwfE0fd49JtxWRXxjBvYAp5Lg/edit?usp=drivesdk
Senast redigerad av Artmovie 2025-04-29 kl. 12:19.
Citera
2025-04-29, 12:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ser inte bättre ut än att det är riktiga örhängen C har i öronen.
Hon sover med dem så förmodligen helt nytaget.
Om nu inte detta är klisterörhängen, vilket det inte ser ut som att det är.
Ursäkta, men hur i hela he..ete tänker man som förälder???. Flickan är inte ens 1 1/2 år gammal och hur kan man som öron-håltagare ens gå med på något så vansinnigt om så är fallet?.
De flesta salonger har en åldersgräns på 13 år även om det inte finns någon åldersgräns i lagboken.

Vad tror ni?

https://docs.google.com/document/d/1N63WnrxbUSzBvq0TApKwfE0fd49JtxWRXxjBvYAp5Lg/edit?usp=drivesdk
Precis min tanke finns tom med dom salonger som vill höja åldern till 16 år . Misstänker att hon gått till en salong som har en annan kultur då det är vanligt i deras hemland .

Tycker mer och mer att N och J har tappat omdömet helt både med kläder till C som är helt opraktiska för lek . Lika så maten då man bara ser henne äta gröt var som nån fråga om C får vegetarisk och vegansk mat som N & J äter .
Citera
2025-04-29, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Precis min tanke finns tom med dom salonger som vill höja åldern till 16 år . Misstänker att hon gått till en salong som har en annan kultur då det är vanligt i deras hemland .

Tycker mer och mer att N och J har tappat omdömet helt både med kläder till C som är helt opraktiska för lek . Lika så maten då man bara ser henne äta gröt var som nån fråga om C får vegetarisk och vegansk mat som N & J äter .
Våra apotek har gräns från sex år förutom apotek hjärtat som har från fem år.
Minns jag inte fel så är det bla ur och penn som inte har någon åldersgräns.
Citera
2025-04-29, 12:55
Medlem
Adventsljusstaken i C fönster är kvar 😂…

Reagerade oxå igår när jag såg hålen i öronen på C. Tänker på det här som N och J pratade om för bara ett litet litet tag sedan. Då handlade det om N tatueringar och hur hon gjort dem pga att en annan människa ville att hon skulle tatuera sig. Då pratade de så mycket om hur fel det var och att man inte skulle göra nåt sånt för att nån annan ville det… N var dock vuxen nog att veta vad hon gjorde och ta beslutet själv när hon tatuerade sig. Hur tänker hon då när HON bestämmer att C ska ha hål i öronen? Det är ju knappast så att det är något C bett om själv. Varför har plötsligt N rätt att göra ingrepp på C kropp, när det bara för någon vecka sedan var så fel att ändra på sig för att någon annan ville?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in