2025-04-28, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Skrev inte du nyss (eller för 711 inlägg sen den senaste timmen) att detta om handikappad och tandlös aldrig nånsin stått något om i tråden? Nu kan du plötsligt ett användarnamn?
Jag uppfattade att det handlade om någon i verkligheten och inte nåt så tramsigt som att det behövde dementeras för att nån som kallar sig kattknullarn som 400Ben länkade till på Flashback (FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott) skrivit ett inlägg om det. Jag tror att Anjo sa i en video att Linnea ljög om att hon hade utslagna tänder.
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Detta efter att nån påstod att Linnea satt på uteservering i rullstol, med gips och utslagna tänder. Hur dessa bilder kom ut får du ta med polis så får de utreda sina egna. Detta lades ut för att stoppa lögnerna om Linneas skador.
Citera
2025-04-28, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Kan man bli heltidsanställd av Flashback?
Jag fick betald semester i ett varmt land.
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Ja sure att han blivit hjärntvättad till att göra illa sin egen bror. Hans starka hat mot Jocke har ju lyst väldigt klart en längre tid.
Det är trådsanningen
Citat:
Kort sammanfattning så drev de på Christophers hat med hjärntvätt.
Citat:
Jodå. Dessa personer drev på ett hat mot Jocke och Anjo för att försvara Christopher. Både privat och här i tråden. Inte alla användare men några. Detta ökade Christophers hat, dum som han är, mot dessa 2, och triggade stämplingen ytterligare säkert. De kan även ha puchat på utförandet men där saknas nog tillräckligt med bevis för åtal och dom.
Senast redigerad av Pallal 2025-04-28 kl. 12:59.
Citera
2025-04-28, 12:59
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Detta efter att nån påstod att Linnea satt på uteservering i rullstol, med gips och utslagna tänder. Hur dessa bilder kom ut får du ta med polis så får de utreda sina egna. Detta lades ut för att stoppa lögnerna om Linneas skador.

Citat:
Det är ett av många inlägg där det ljögs nåt enormt om Linneas skador. Så mycket att en polis som läste här läckte uppgifter från FHUP.

Skillnaden mellan dej och mig är att du sitter på frågor, jag på svar.

Busted...

Du blev påkommen med en lögn och nu kommer du med en ny lögn för att täcka upp för den förra.

Vilket anser du själv vara mest sannolikt?
- Att du ljuger om och om igen?
- Eller att det är återkommande polisläckor i allt som har med detta att göra?
Citera
2025-04-28, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag är ute efter att ni ska sluta sprida desinformation och lögner om polis, socialtjänst, advokaten Elisabeth Massi Fritz och utredningar med Linnea och Chrippa.

Att ni säger att hennes privata samtal med klienter läcker skadar hennes rykte.

Bra då kan du hålla tyst om just den delen ska tystas. Vilka privata samtal?

Du verkar oroväckande nära en psykos.
Citera
2025-04-28, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Ett förslag lyssna på Jocke & Jonnas podd och sen lägg ihop det med vad som skrivits här.
Det jag och 111-111 har påpekat är att vissa saker stämmer med det som har sagts i podden.

Exakt. Det blir kaos i vissa personers hjärnor nu och jag begriper inte varför det maniska gapandet i Chrippas tjänst.
Citera
2025-04-28, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det hör till ämnet då diskussionen handlar om stämplingen som Chrippa misstänktes för.

Det tycks vara så att vissa tror eller vill påskina att Elisabeth Massi Fritz har något i ytterligare i kikaren eller ett ess i rockärmen i stämplingsärendet.

Har du problem med att jag ifrågasätter att vissa kränker Elisabeth Massi Fritz yrkesheder?

Du är sjuk. Sök hjälp.
Den enda som i så fall kränker Massi är du. Men det förstår du inte.
Du har din agenda när det gäller Chrippa och det gör dig helt blind och har tunnelseende.
Citera
2025-04-28, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Exakt. Det blir kaos i vissa personers hjärnor nu och jag begriper inte varför det maniska gapandet i Chrippas tjänst.

Ja det blir sånt övertänk hela tiden man drar drag egna slutsatser som inte stämmer med verkligheten.
Citera
2025-04-28, 13:17
Medlem
Citat:
Detta är nåt som bara sker i ditt huvud. Kontakten mellan EMF och Jocke är jättebra.

Det är där Pallals problem ligger. Hon säger själv att Massi inte läser här samtidigt gör hon allt vad det går för att Massi ska avsäga sig ev uppdrag.
Otroligt genomskinligt och jag utgår ifrån att Chrippa klappar henne på huvudet och ger henne en godisbit.
Senast redigerad av 111-111 2025-04-28 kl. 13:20.
Citera
2025-04-28, 13:29
Medlem
Ovanligt tyst från C
Citera
2025-04-28, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Busted...

Du blev påkommen med en lögn och nu kommer du med en ny lögn för att täcka upp för den förra.

Vilket anser du själv vara mest sannolikt?
- Att du ljuger om och om igen?
- Eller att det är återkommande polisläckor i allt som har med detta att göra?
här nämns många läckor
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Eko stormande för bevis och förhör. Vi pratar skattesmittning och pengatvätt. Beslagtog mobiler och datorer. Razzia helt enkelt. KF tog allt av värde också. Droger var där som bonus. Christofer är anmäld för ca 10 olika brott som olaga hot, förtal och misshandel.

Chloe har lämnats över till mamman pga stort beslag droger. Soc är trötta på han nu. Krona på verket flödar drogerna på vinden nu. Och pappan misstänkt för ett vidrigt brott.
Polisen glömde dakta fönsterflåsaren vid beslaget. Knarket är förmodligen claimat av fönsterflåsaren. T ”är misstänkt för ett vidrigt brott.” Är det modepolisen som tvingats beskåda T’s för lågt sittande omoderna jeans?
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Christoffer försökte fly Nya Zeeland
J vägrade skriva på pass C
Christoffer kidnappade ungen
Julia kom dit men fick inte ungen
Eko stormade i torsdags
Tog tv dator och mobiler
Släpptes fredags men misstänkta
C hos Julia
Soc säger släpp henne inte
Mkt droger på vinden i Linköping nu
Som taget ur en actionfilm
Senast redigerad av Pallal 2025-04-28 kl. 13:40.
Citera
2025-04-28, 13:38
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är där Pallals problem ligger. Hon säger själv att Massi inte läser här samtidigt gör hon allt vad det går för att Massi ska avsäga sig ev uppdrag.
Otroligt genomskinligt och jag utgår ifrån att Chrippa klappar henne på huvudet och ger henne en godisbit.

Vad får dig att tro det?

Fantiserar du nu igen eller har du vanföreställningar?

Gå tillbaka och läs om tråden from lördag så lär det klarna upp för dig.
Citera
2025-04-28, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Ovanligt tyst från C

Han har säkert blivit tillsagd av sin Advokat att låta bli internet ytterligare en gång. Förhoppningsvis lyssnar han denna gång. C har ju ingen Stream, så vad ska han göra ute på internet liksom!? Ligger väl o bölar ihop med L nånstans.. Oj vad synd det är om honom 😂. Vi får väl se vad som händer den 9 Maj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in