Citat:
Der visar inte att någon skäms, det jag skriver visar att jag inte låter lögner om svenska staten och Elisabeth Massi Fritz slinka igenom oemotsagda. Du, 111-111 och 400Ben förstör svenskens tilltro till rättsväsendet och ni förstör hennes varumärke.
Nån vet sanningen men låter Elisabeth Massi Fritz varumärke få sig en törn för att man vill trolla på Flashback.
400Ben har påstått att han sett hemligstämplade foton ur en förundersökning, att hen fått veta beslag vid husrannsakan och säger att socialtjänsten har brustit i sin sekretess genom att röja att Linnea har skickat in anmälningar till soc. Ifall Jocke verkligen visat bilderna för 400Ben som hen säger så är det brottsligt av läckan, Jocke och 400Ben.
Ifall Elisabeth Massi Fritz berättar för en utomstående och att Flashback får detaljer om klienters polisanmälningar utan dennes tillåtelse är det oetiskt. Det är bara desinformation från er och moraliskt förkastligt och jag hoppas att ni slutar.
Nån vet sanningen men låter Elisabeth Massi Fritz varumärke få sig en törn för att man vill trolla på Flashback.
400Ben har påstått att han sett hemligstämplade foton ur en förundersökning, att hen fått veta beslag vid husrannsakan och säger att socialtjänsten har brustit i sin sekretess genom att röja att Linnea har skickat in anmälningar till soc. Ifall Jocke verkligen visat bilderna för 400Ben som hen säger så är det brottsligt av läckan, Jocke och 400Ben.
Ifall Elisabeth Massi Fritz berättar för en utomstående och att Flashback får detaljer om klienters polisanmälningar utan dennes tillåtelse är det oetiskt. Det är bara desinformation från er och moraliskt förkastligt och jag hoppas att ni slutar.
Inga foton har spridits av Linneas skador eftersom ingen har sett dem. Det som den diskussionen gällde var rättsläkarens beskrivning av skadorna. Dessa finns återgivna i häktningspromemorian. Rättsläkaren var övertygad om att hon misshandlats.
Sluta försök att skapa trådsanningar. Du är oförbätterlig med ditt ljugande. Ska vi gå igenom några av dina mest häpnadsväckande lögner igen...? Som att du inte bara läst alla polisförhör som någonsin Jocki haft, utan tillochmed kunde slå fast att han konsekvent ljugit i dem.
- Förundersökningssekretess, sa Bull...