Citat:
Ursprungligen postat av
Tomtenisse14
Jag tycker du missuppfattar 400Ben en hel del, sen om han får ta del av en utredning som är nedlagd skadar väl ingen? det visar väl bara att personerna har något att skämmas för om man tar åt sig.
Nu vet vi ju att utredningarna har lagts ner pga av att kräftan kommer få ett högre straff troligtvis.
Det är ju inte några hemliga dokument som lagts upp, så det är inte någon lag som bryts.
Der visar inte att någon skäms, det jag skriver visar att jag inte låter lögner om svenska staten och Elisabeth Massi Fritz slinka igenom oemotsagda. Du, 111-111 och 400Ben förstör svenskens tilltro till rättsväsendet och ni förstör hennes varumärke.
Nån vet sanningen men låter Elisabeth Massi Fritz varumärke få sig en törn för att man vill trolla på Flashback.
400Ben har påstått att han sett hemligstämplade foton ur en förundersökning, att hen fått veta beslag vid husrannsakan och säger att socialtjänsten har brustit i sin sekretess genom att röja att Linnea har skickat in anmälningar till soc. Ifall Jocke verkligen visat bilderna för 400Ben som hen säger så är det brottsligt av läckan, Jocke och 400Ben.
Ifall Elisabeth Massi Fritz berättar för en utomstående och att Flashback får detaljer om klienters polisanmälningar utan dennes tillåtelse är det oetiskt. Det är bara desinformation från er och moraliskt förkastligt och jag hoppas att ni slutar.