2025-04-27, 20:18
Medlem
Vi får köra våra egna hobbyanalyser här istället. Håller med om att Winnipeg ser vassare ut så här långt. Borde vinna ikväll. Men allt kan hända, pucken är platt osv. Se där Viaplay, där har ni er analys.
Citera
2025-04-27, 20:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
Vi får köra våra egna hobbyanalyser här istället. Håller med om att Winnipeg ser vassare ut så här långt. Borde vinna ikväll. Men allt kan hända, pucken är platt osv. Se där Viaplay, där har ni er analys.
Du skulle sitta i studion istället. Trött på höra på deras analyser av matcherna. De gillar för mycket att höra sin egen röst så det blir bara för mkt.

Gillar bättre pucken är platt.....
Citera
2025-04-27, 21:19
Medlem
Vad sjutton sker?

Doftar 2019
Citera
2025-04-27, 21:21
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Ja. 8 matcher på raken, dvs alla serier, har gjort det jämnare sen i torsdags kväll. Om St louis vinner nu så är det 9 på raken. Men här tror jag att det tar stopp. Winnipeg ser vassare ut.
Inte vassare i matchen som pågår nu, iaf.
Citera
2025-04-27, 21:27
Medlem
Giggsys avatar
Carolina har tydligen registrerat Alexander Nikishin nu. Debuterar han ikväll?

https://www.sportsnet.ca/nhl/article/nikishin-offically-eligible-to-play-for-hurricanes-in-stanley-cup-playoffs/
Citera
2025-04-27, 21:28
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Inte vassare i matchen som pågår nu, iaf.
Särskilt inte Helleybuck som fullständigt frös till is vid 3-1 målet.
Citera
2025-04-27, 21:36
Medlem
Majsmannen2s avatar
Andra matchen i rad Blues sätter på Jets.

Har tänkt dom kommer bli besvärliga att möta.
Citera
2025-04-27, 22:10
Medlem
Bartman777s avatar
Varför känns Devils så små? De har inte mycket att sätta emot Carolina och ligger unde 2-0 i första perioden nu. Visst, det är Carolina dom möter, men jag hade väntat mig lite mer motstånd.

Vad anser ni saknas i Devils för att de ska kunna utmana mer i slutspel?
Citera
2025-04-27, 23:30
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Andra matchen i rad Blues sätter på Jets.

Har tänkt dom kommer bli besvärliga att möta.
Jag har en särskild respekt för Blues. I en liga där man är dominanta i 10 år för att skrattas åt i 10 år så är inte det så vanligt. Blues är mer som en europeisk klubb. Ofta ganska bra.
Citera
2025-04-27, 23:41
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Jag har en särskild respekt för Blues. I en liga där man är dominanta i 10 år för att skrattas åt i 10 år så är inte det så vanligt. Blues är mer som en europeisk klubb. Ofta ganska bra.

Jag håller med. Jag gläds åt deras framgångar och kul Alexander Steen blir GM i klubben.
Citera
2025-04-27, 23:44
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Varför känns Devils så små? De har inte mycket att sätta emot Carolina och ligger unde 2-0 i första perioden nu. Visst, det är Carolina dom möter, men jag hade väntat mig lite mer motstånd.

Vad anser ni saknas i Devils för att de ska kunna utmana mer i slutspel?

Tror Jack Hughes betyder enormt mycket för den klubben.

Började säsongen starkt men bara blivit sämre och sämre ju längre säsongen led.

Carolina vet jag inte alls vart jag har dom.. men jag ser dom inte gå hela vägen.
Citera
2025-04-28, 00:15
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Tror Jack Hughes betyder enormt mycket för den klubben.

Började säsongen starkt men bara blivit sämre och sämre ju längre säsongen led.

Carolina vet jag inte alls vart jag har dom.. men jag ser dom inte gå hela vägen.
Jo, visst är han väldigt viktig för laget. Men är det enda pusselbiten som saknas för att laget ska kunna vara slagkraftigt i ett slutspel? Nu snackar jag inte om att gå hela vägen, men att ändå kunna utmana flera lag på vägen åtminstone.

Är Hughes det enda som saknas då? Jag vet inte hur det är med deras backar, de har ju några stycken som är pålitliga i Hamilton, Hughes, Siegenthaler, Dillon, och Nemec med mycket potential.

Men jag vet inte, jag kan inte säga att jag har stenkoll på deras spelare annars. Det känns som de bör ha offensiv kraft nog att kunna utmana, men hur är det med resten? Som sagt backararna känns helt okej, men är de bra nog? Hur är det med djupet i laget och bland forwards framförallt?
Senast redigerad av Bartman777 2025-04-28 kl. 00:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in