2025-04-27, 15:08
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
De är från när han var ihop med Linnea och anledningen till han ville ha pengar av henne hade inget med tvätten att göra. Det hade att göra med att han försörjt henne i flera år och hon nu skulle betala tillbaka. Han lät väldigt desperat och pressad ekonomiskt.
Vart kan man höra dom ljudklippen?
Citera
2025-04-27, 15:11
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
De är från när han var ihop med Linnea och anledningen till han ville ha pengar av henne hade inget med tvätten att göra. Det hade att göra med att han försörjt henne i flera år och hon nu skulle betala tillbaka. Han lät väldigt desperat och pressad ekonomiskt.

Var det ett eller flera klipp?
Finns det någon länk?

Om nu klippet eller klippen finns kvar på nätet.
Citera
2025-04-27, 15:11
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Bra! Då är vi två! Anser du att Rask blivit förtalad på samma sätt och lika frekvent av Chrippa som Chrippa och Linnea blivit av Rask?
Jag tycker inte chrippa varit lika hemsk mot Rask, som rask varit mot chrippa.
Förutom när Chrippa drog upp rasks nakenbilder när Rask var otrogen. Det hade räckt med att säga att Rask var otrogen, bilderna var att gå för långt enligt mig.
Citera
2025-04-27, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Vart kan man höra dom ljudklippen?

De har postats på YT och här. Jag kan inte hänvisa exakt var då det är lite som att leta efter en nål i en höstack. Nån användare här kanske kan hänvisa dig bättre. Nu ligger bevisbördan på mig osv men jag har inte ett sorterat bibliotek med alla bevis, Anjo lade upp det 7.06 i denna video osv.
Citera
2025-04-27, 15:22
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jag tycker inte chrippa varit lika hemsk mot Rask, som rask varit mot chrippa.
Förutom när Chrippa drog upp rasks nakenbilder när Rask var otrogen. Det hade räckt med att säga att Rask var otrogen, bilderna var att gå för långt enligt mig.
Ja, precis. Vad Chrippa gjorde var att sticka in små gliringar i vissa videos men aldrig hela videos med enda syfte att förtala Rask. Rasks (100+) videos däremot finns ju kvar (och säkrade) så de kan man ju se själv och bilda sig en uppfattning om.
Därtill kan man lägga hur mycket Linnea förtalat Rask och vice versa.
Citera
2025-04-27, 16:43
Medlem
Citat:
Ja, precis. Vad Chrippa gjorde var att sticka in små gliringar i vissa videos men aldrig hela videos med enda syfte att förtala Rask. Rasks (100+) videos däremot finns ju kvar (och säkrade) så de kan man ju se själv och bilda sig en uppfattning om.

Linnea har ju yttrat sig otroligt lite med tanke på allt hon har fått utstå.
Citera
2025-04-27, 16:50
Medlem
Citat:
Du behöver hjälp. Du påstår saker jag inte sagt. Ständigt.
Har du inte sagt att ni har sekretessbelagda dokumentat och foton från utredningen mellan Chrippa och Linnea?
Citera
2025-04-27, 17:22
Medlem
Citat:
Hörde du på tonfallet att han var desperat och pressad ekonomiskt?

Jag kan säga att jag hörde på tonfallet att Julia skrikit till Chrippa att han inte skulle få pengarna för att han var med Linnea och jag hörde också att hon köpt vape, bantningsmirakelpilleroch en offerkofta till Anna Book för pengarna. Det är ändå lika fria fantasier som det du skrev.
Senast redigerad av Pallal 2025-04-27 kl. 17:28.
Citera
2025-04-27, 17:26
Medlem
Citat:
Linnea har inte förtalat Rask.
Citera
2025-04-27, 17:35
Medlem
Vem fick Anjo att tro att Chrippa brukade åka till Spanien och komma hem med en bunt kontanter?
Citera
2025-04-27, 17:48
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Linnea har inte förtalat Rask.
Precis. Det är min uppfattning också. Det gör det hela ganska mycket värre då Rask är en förtalsbajsmaskin som bara går och går.
Citera
2025-04-27, 17:49
Medlem
Baron21s avatar
Är rätt tyst från C & L, eller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in