Ser mycket aktivitet i tråden men ingen som på senaste sidorna summerat det som hänt. Man undrar lite vad ni diskuterar i tråden, för det mesta verkar inte handla om "Chrippa"?
Jag har själv inte följt "Chrippa" sen innan han tog en volta. Det som imponerade på mig tidigare är att de flesta som skrev i den här tråden skrev negativa saker om hur fattig och inkompetent han var, men ändå tjänade "Chrippa" mer pengar än de flesta, vilket visar hur fel många av de som skrev hade.
Vad de inte heller tycks inse att det är deras hat som göder "Chrippa", enligt han själv.
Jag citerar mig själv:
Citat:
Trots att "Chrippa" sökt soc-bidrag, att han i praktiken är hemlös, med lånad mobil och kontantkort och inte ens klarar av att tvätta sig ordentligt. Han har eller är väl även på väg att gå i personlig konkurs?
Han har även utsatts för avföljningskampanjer från några av influencervärldens största namn, men ändå så är han "still going strong". Han har en flickvän som är som "heroin", som suger bra och gör honom kåt. Han kan bo kvar i sin lägenhet trots att han fick klagomål från grannar dagligen under första veckan och därefter har polisen varit där flera gånger. Han kan lägga 30k på CS-skins utan att blinka, shoppa LV och Gucci, åka till Marbella och bo fint och äta gott och leva livet och detta under en och samma vecka.
Hur är det ens möjligt när hans enda inkomst är "hat"?
Det här är the true meaning of "survival of the fittest". En varelse som går emot naturen och det som borde vara möjligt och istället finner sin nisch och blir mer framgångsrik inom den än de som är fast i sin egen arts ekorrhjul.
Är det någon som kan berätta vad "Chrippas" plan är för framtiden?
Kommer han fortsätta som tidigare eller kommer han hitta nya sätt att tjäna pengar?