2025-04-26, 09:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod
Då är ju krig och våldtäkter också bara evolution.
Hemskt men ja, absolut.
Citera
2025-04-26, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grangerillan
Hemskt men ja, absolut.

Så då säger du absolut ingenting med ett sådant påstående. Som att hävda att himlen är blå.
Citera
2025-04-26, 09:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod
Så då säger du absolut ingenting med ett sådant påstående. Som att hävda att himlen är blå.
Du har en annan tro uppenbarligen. Att man ska finnas som folk "bara för att".
Citera
2025-04-26, 09:29
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Det stämmer.

Men de står båda inför en befolkningsboom kombinerat med resurssvaghet och samtidigt det omvända i Europa. Rent historiskt så svalt tusentals ihjäl men idag så flyttar människor dit det finns resurser. De kommer komma i from av arbetstillstånd och uppehållstillstånd för egenföretagare i form av självrekryteringar av billig arbetskraft.

Dessa kommer inte att råna dig, begå våldsbrott eller ställa till med bråk. Men de kommer förändra stadsbilden och med distans observera hur svenskheten sakta försvinner. De gillar volvo och IKEA men de bryr sig inte om värderingarna eller kulturen. Det syns framförallt i länder som Kanada, USA, Tyskland, Frankrike och England.

Ett exempel är att en indier integreras och utbildas. Denne söker jobb och blir en länk med någon från Indien. Personen från Indien köper ett företag i Sverige och behöver sedan arbetskraft. Arbetskraften har denne i Indien och de flyttar till hans fabrik.

Däremellan så älskar de svenska företagarna den billiga arbetskraften i kombination med ökat söktryck. Egalitarismen bland svenskar gör det svårt för de lägre klasserna att leva efter sin ekonomi så de kommer inte utgöra den större massan av vanligt arbetande folk.

Det kommer en dag då inhemska ungdomar tävlar på arbetsmarknaden med en samhällsklass som inte har några problem med att leva på yams och råris.

Det är gott om dagens unga som redan lever på rice & beans två-tre gånger om dagen.

USA's universitet är på sina ställen fullsmockat med indier. De konkurrerar ut amerikanska ungdomar.

Ställ dig nära KTH o Stockholm och observera vilka som kommer ut. Idel asiater, många indier.

Vad jag undrar är varför får de konkurrera ut inhemska ungdomar?
Citera
2025-04-26, 09:47
Avslutad
Ja en del av oss har ju varnat för detta de senaste 10-15-20 åren. Men folk viftar bort det. Bara kolla på england tyskland frankrike lika eländigt där.

Skulle behövas ett "inbördeskrig " i Europa. Om man ska kunna " rädda" det "vita" Europa. Men det kommer aldrig hända . Eller ja viss risk att muslimerna kommer börja slakta vita inom 15-20 år. Det kommer såklart också viftas bort nu .
Citera
2025-04-26, 09:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det är gott om dagens unga som redan lever på rice & beans två-tre gånger om dagen.

USA's universitet är på sina ställen fullsmockat med indier. De konkurrerar ut amerikanska ungdomar.

Ställ dig nära KTH o Stockholm och observera vilka som kommer ut. Idel asiater, många indier.

För att vägen till västvärlden är idag öppen, en global meritokrati!

När jag reste till Ryssland så var jag tvungen att vaccinera mig för hepatit a+b, jag var tvungen att ha ett giltigt pass, jag var tvungen att söka visum, jag var tvungen att uppge orsak till vistelsen och hur länge jag bodde på hotellet, jag var tvungen att inneha kopior på mina uppgifter, jag var tvungen att gå igenom metalldetektorer, jag mötte beväpnade vakter vid både Arlanda och Moskva.

Tanken om att "fly" och genomgå hela denna processen utan att Sverige eller Ryssland vet om det vore omöjligt. Hade jag smugit in via Georgien så hade jag aldrig kunnat jobba normalt, studera, söka vård eller ha ett bankkonto i landet utan att myndigheterna känner till mig. Detsamma hade varit fallet om jag åkt till Polen, Ungern eller Ukraina.

Det är ingen som undrar varför Iraks araber eller Irans perser inte blandats bort av afrikaner trots att de i tusentals år bott betydligt närmare Afrika än invånarna i Marseille eller Göteborg. Svarta kan ju i princip paddla över dit.
Senast redigerad av Grangerillan 2025-04-26 kl. 09:52.
Citera
2025-04-26, 10:04
Medlem
Citat:
Det är ingen ursäkt, det är bara evolution.

Evolution tillbaks till stenåldern.

Jag tror inte man kan rädda Europa men vita öar kommer uppstå. Men på något sätt måste man hindra att andra kommer in, andra raser vill hellre bosätta sig bland vita än sina egna.
Senast redigerad av Intressgruppen 2025-04-26 kl. 10:09.
Citera
2025-04-26, 10:05
Medlem
Dp
Citera
2025-04-26, 10:13
Avslutad
Det gör ingenting då vi alla är människor. Hur vi ser ut har ingen betydelse men det utnyttjas frisk av mörka krafter i världen.
Citera
2025-04-26, 10:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Intressgruppen
Evolution tillbaks till stenåldern.

Jag tror inte man kan rädda Europa men vita öar kommer uppstå. Men på något sätt måste man hindra att andra kommer in, andra raser vill hellre bosätta sig bland vita än sina egna.
En stagnerande ekonomi och tillväxt i kombination med resursstarka grupper skulle kunna vända trenden utan större konflikt.

Problemet med incitament till att värna om den egna gruppen avgörs av saker som kultur, religion, etnicitet och socialt sammanhang. Det måste finnas en poäng med att värna om sin gelike. Men har man relativiserat allt till individuella abstrakt så blir det svårt att hävda en gemenskap.

"Osynliggörandet av vithet" eller "normativ vithet" är ett intressant ämne i sig.
Citera
2025-04-26, 10:38
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie

Det är inte heller så att de är utbytesstudenter för svenska studenter åker inte till Indien eller Kina i den utsträckningen.
Citera
2025-04-26, 10:39
Medlem
Citat:
En stagnerande ekonomi och tillväxt i kombination med resursstarka grupper skulle kunna vända trenden utan större konflikt.

Problemet med incitament till att värna om den egna gruppen avgörs av saker som kultur, religion, etnicitet och socialt sammanhang. Det måste finnas en poäng med att värna om sin gelike. Men har man relativiserat allt till individuella abstrakt så blir det svårt att hävda en gemenskap.

"Osynliggörandet av vithet" eller "normativ vithet" är ett intressant ämne i sig.

Problemet är att de resursestarka grupperna lämnar mer och mer. England så flyttade 12 styckna £ miljardärer sista året och hundratals miljonärer vilket naturligtvis är en stor katastrof samt är en trend som är svår att stoppa. Jag tror vi börjar se samma effekt med delay här och övriga Europa.

Man vill bo där man känner sig kulturelt hemma även om man är miljardär.

Inget skit för inte något gott med sig också, nu
börjar fler vita vakna upp och får ett gruppmedvetande som vi inte haft tidigare.
Senast redigerad av Intressgruppen 2025-04-26 kl. 10:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in