Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-04-25, 20:17
Citat:
Ursprungligen postat av Babushka7
Det var väl lite för extremt. Fittan ska hylas och förtjäna dom bästa namn i världen

Alma1 sprider bara kärlek för fittorna

Eller hur! Det är ju bara kul att se alla förslag, varför ska en del bli så..torra!? Kom igen, detta är ju en rolig och intressant tråd.
Senast redigerad av Alma1 2025-04-25 kl. 20:20.
Citera
2025-04-25, 20:17
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alma1
Varför blir du så triggad av mig?
För att jag ser ett värde i kärleken och sexet son du förstör.
Du är inte vacker, du är ful. Det gör mig ledsen.
Citera
2025-04-25, 20:18
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Det pirrar i fisken ikväll, ska du med på lite mete?

Hehe.
Citera
2025-04-25, 20:19
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
För att jag ser ett värde i kärleken och sexet son du förstör.
Du är inte vacker, du är ful. Det gör mig ledsen.

Hur kan jag förstöra kärlek och sexet? Det handlar om ett ord. Alltid kul att leka med ord ju!
Citera
2025-04-25, 20:19
Medlem
bogerts avatar
Kräftriket brukar den få heta. Passande namn helt enkelt, lite sjökänsla som sig bör.
Citera
2025-04-25, 20:22
Fittan är livet. Jag fattar inte hur man kan hata

Citat:
Eller hur! Det är ju bara kul att se alla förslag, varför ska en del bli så..torra!? Kom igen, detta är ju en rolig och intressant tråd.
Citera
2025-04-25, 20:23
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Eller hur! Det är ju bara kul att se alla förslag, varför ska en del bli så..torra!? Kom igen, detta är ju en roligt och en intressant tråd.
På riktigt?
Är hundra på att du aldrig legat eller haft en chey.

Det här är sex och fitta grabben: https://www.youtube.com/watch?v=fcVy1gJsYg4
Citera
2025-04-25, 20:23
Medlem
Hyskan,
Citera
2025-04-25, 20:25
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
På riktigt?
Är hundra på att du aldrig legat eller haft en chey.

Det här är sex och fitta grabben: https://www.youtube.com/watch?v=fcVy1gJsYg4

Nej verkligen inte..är bara en het mamma till 2 barn. Jag förstår att du måste älska ordet fitta eftersom du går igång på det. Men alla gillar inte det ordet, bara för dig att acceptera det i din lilla fitt-bubbla.
Citera
2025-04-25, 20:28
Citat:
Ursprungligen postat av Babushka7
Fittan är livet. Jag fattar inte hur man kan hata

Finns alltid någon jävel som vill hata. Jag hatar inte ordet fitta, jag gillar det inte bara. Alla tycker vi olika.
Citera
2025-04-25, 20:59
Medlem
Citat:
Finns alltid någon jävel som vill hata. Jag hatar inte ordet fitta, jag gillar det inte bara. Alla tycker vi olika.
Jag har alltid älskat fittor, men mer utsidan. Vulvor. Det första jag ser när jag ser en naken kvinna är fittan. Min blick söker sig dit automatiskt.

Jag gillar olika. Men den får gärna vara stor. Bulle gillar jag. Att den tar plats och syns i profil.
Är det en bulle går den gärna vara hårfri. Annars gillar jag buskar med. Busken får gärna vars tjock och fyllig. Med täta hårstrån. Det ska vara som en kudde att vila sitt huvud på.

Tycker det var ett bra initiativ att ge den ett nytt namn. Den förtjänar det den lilla framstjärten.

Jag tycker man ska ge fittor med fylliga buskar ett namn och egen benämning. Vet bara inte vad. Kommer inte på nått bra.
Citera
2025-04-25, 21:00
Medlem
Citat:
Vad sägs om att få fram ett mer passande namn till våra underbara fittor. Jag känner att ordet fitta låter för hårt på något sätt men verkar vara det ordet som används mest.

Andra namn som musen, snippan, musse, muttan osv känner jag inte heller klingar bra.

Kom med era förslag, själv har jag idétorka just nu.

Jag tycker val av ord hänger ihop med sammanhanget. Kärt barn har många namn men varje namn behöver sitt rätta sammanhang.

Fitta - då är det kåthet och sex som gäller

Underlivet - då snackar vi mer anatomi i medicinska eller formella sammanhang

Snippan - då är det barn på något vis, ingen vuxen kvinna har en snippa

Mus - då är det något slags omskrivning i goda vänners lag

Vagina - kanske kan användas i bildkonstsammanhang

Vulva - känns feministiskt på något vis, eller är det bara jag som tycker?

Fiffi - när någon pratar vardagligt om sin f**** utan att vilja lyfta fram en sexuell aspekt

Etc etc... allt ovan är förstås helt enligt min egen fingertoppskänsla, eller brist därpå.

Dvs inget enskilt ord kan sägas fungera oberoende av sammanhang. Valet av benämning beskriver inte bara själva f****n utan sätter stämningen i en viss situation och ett visst syfte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in