2025-04-25, 18:36
Medlem
kommer sluta i inbördeskrig , afrikaner mot araber, muslimer mot judar etc, kommer bli ett helvete på jorden.
Citera
2025-04-25, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5
min pojkvän sa att vi etniska vita svenskar kmr o bli en minoritet i vårt egna hemland år 2035-2045 har Grok listat ut. de är egentligen enkel matte. ba förra året beviljades över 100 tusen invandrare ingång till sverige.

enkel matte, deras födslotal etc. så kmr svenskar va en minoritet i sverige år 2050.

spelar ingen roll om vi stänger gränsen imorgon o kastar ut alla som kom hit efter 2020. prognosen e att vi då skulle bli minoritet åren 2075-2090.

asså va i helvete? hur fan i dumsvensken okej me detta? detta e vrf kvinnor nt borde ha rösträtt lr någon slags påverkan på hur länder styrs. hade enbart män fått rösta hade detta förmodligen nt skett (TROTS HUR CUCKAD O BETA SVENSKA ”MANNEN” ÄR).

e ni ok me detta?

tänk på alla våra förfäder, de stora männen i vår historia som byggde dehär landet o dog för de o nu blir vi minoritet i vårt egna land.

tro fan att landet kmr o förändras såklart. ju fler icke svenskar som kmr ju mer ändras samhället. o även om de nt gjorde de så spelar de nt roll.

VI ETNISKA SVENSKAR SKA SÅKLART NT VA MINORITET I VÅRT EGET JÄVLA LAND.

fy fan mitt land e förstört. tänk på svenska forntid. titta va som togs ifrån av oss.

de stora svenska männen, de fasansfulla monarkierna, vikingarna, de som byggde landet o dog för de, allt de har byggt över århundraden förstörs av feminister. usch! feminister som nt har producerat ett skit, som nt har skapat ett skit, som nt har gjort ett skit, som nt har offrat ett skit. utan har levt i trygghet som skapades av de våra förfädrar. dessa feminister kan nt ens göra sina ”män” glada.

fy fan detta e som taget ur en dystopi.

https://x.com/Araratyan174021/status/1912241829832950133
Det är slynor som ni som vägrar skaffa barn som bär ansvaret. Tycker inte alls synd om er. Jag är 50 år och har levt mitt liv. Mina barn är mixade och tillhör det framtida Sverige. Sluta lipa och gör något åt saken.
Citera
2025-04-25, 18:49
Medlem
Ja, det är ju nästan så man skulle kunna tro att det är orkestrerat från högre ort.

Men nä... det är ju bara en konspirationsteori. Det är bara en slump att det ser exakt likadant ut i samtliga väst-länder (men ingen annan stans)...
Med tanke på hur jävla pantade vi har blivit efter 40 år av indoktrinering så vet i fan om vi inte förtjänar att bli utrotade.

Säga vad man vill om invandrare men man får ändå ge dom att dom inte låter sig bullshitas runt utan står fast vid sina värderingar. Tänk om "vi" också hade kunnat göra det.
Istället tackar vi och tar emot.

Det är egentligen inte för sent, men what´s the fucking point?!
Det enda som hade kunnat vända skeppet är en ordentlig jävla revolution, men det finns inga vettiga ledare kvar för det då alla som dyker upp antingen "försvinner" eller blir uppköpta.
Utan ledare är vi körda.
Citera
2025-04-25, 19:05
Avslutad
Likgiltig. Den passion jag hade för Svea är utbrunnen och lika bra är det. Älskar man Sverige idag så är man rätt ensam om det. Folk verkar brinna för allt möjligt annat men kärleken till Svea tycks sällsynt. Verkar vara långt vanligare att brinna för barnslaktande sionister, palestinierna, Ukraina, EU eller USA. Till med Ryssland verkar ha fler fans här än Svea självt...

Som med så mycket annat i livet så kommer sällan uppskattningen förrän det är för sent. Jag försöka uppskatta det som är kvar av Svea för dagen, imorgon är hon borta och kommer aldrig tillbaka.
Kanske förtjänade vi henne aldrig egentligen med tanke på hur vi långsamt trampar ihjäl henne.
Citera
2025-04-25, 19:08
Medlem
Hela eu är kört.

Usa går mot en ny guldålder.
Citera
2025-04-25, 19:08
Medlem
RobbanUCs avatar
Detta är resultatet av den sk. "Svenska demokratin" dvs. att alla partier står för det kollektiva självmordet och utrotandet av det som kallades Sverige, Svenskar, samt Svensk kultur och traditioner.
Sedan 1952/54 så har Svensk politik kontrollerats av "Storebror" på andra sidan havet, vilket inneburit påtvingad massmigration från krigen och döden i MÖ och Afrika.
Nu när tom. politikernas barn och barnbarn blir offer för den sk. "multikulturen" så fortsätter galenskapen, allt för egen vinning, makthunger och "allt för Partiet".
Citera
2025-04-25, 19:11
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Envar.Evige
Kanske förtjänade vi henne aldrig egentligen med tanke på hur vi långsamt trampar ihjäl henne.

Det är lättare att gå vidare i livet när man kommit över den sorgen, inget att grubbla över ett folk helt utan överlevnadsinstinkt.. som sagt de käbblar hellre om Gaza och ukraina idioterna.. samt tjaffsar vidare om nonsens..
Citera
2025-04-25, 19:29
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarsmolket
Ja, det är ju nästan så man skulle kunna tro att det är orkestrerat från högre ort.

Men nä... det är ju bara en konspirationsteori. Det är bara en slump att det ser exakt likadant ut i samtliga väst-länder (men ingen annan stans)...
Med tanke på hur jävla pantade vi har blivit efter 40 år av indoktrinering så vet i fan om vi inte förtjänar att bli utrotade.

Säga vad man vill om invandrare men man får ändå ge dom att dom inte låter sig bullshitas runt utan står fast vid sina värderingar. Tänk om "vi" också hade kunnat göra det.
Istället tackar vi och tar emot.

Det är egentligen inte för sent, men what´s the fucking point?!
Det enda som hade kunnat vända skeppet är en ordentlig jävla revolution, men det finns inga vettiga ledare kvar för det då alla som dyker upp antingen "försvinner" eller blir uppköpta.
Utan ledare är vi körda.
Precis vad det är, medvetet från första början.
Det började 1952/54 med Erlander som sålde ut landet.

1975 så klubbades ett Riksdagsbeslut om Sveriges undergång.
Det tog således ca 70 år att förstöra Sverige totalt för "någon annans" geopolitiska intressen.
Senast redigerad av RobbanUC 2025-04-25 kl. 19:32.
Citera
2025-04-25, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Det är slynor som ni som vägrar skaffa barn som bär ansvaret. Tycker inte alls synd om er. Jag är 50 år och har levt mitt liv. Mina barn är mixade och tillhör det framtida Sverige. Sluta lipa och gör något åt saken.

Och genast kom det största skälet fram, till varför du inte lyckas med fånga en svensk etnisk kvinna. Ska du verkligen tala om för dessa kvinnor? Du kan ju inte ens bidra med hålla din egen ras, ren. Komik/ironi på hög nivå. Du själv hjälper till att göra svenskar till minoritet LOL!

Nej dessa kvinnor är för smarta. Landet går åt helvete oavsett. Själv kan man glädjas åt att man inte har några barn som kommer få leva i denna skiten och plågas. Enjoy hahahah
Citera
2025-04-25, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Det är lättare att gå vidare i livet när man kommit över den sorgen, inget att grubbla över ett folk helt utan överlevnadsinstinkt.. som sagt de käbblar hellre om Gaza och ukraina idioterna.. samt tjaffsar vidare om nonsens..

Det märkliga är ju hur ett land bestående av vikingarna som hade det absolut tuffaste av alla i världen med sin överlevnad har gått till detta naiva folk som bara låter sig köras över av alla.
Det slutar väl med att enbart samerna överlever av landets ursprungsbefolkning.
Vilken ironi egentligen, efter svensken försökt att utplåna dem genom åren, så blir det bara de kvar av ursprungsbefolkningen.
Men den som lever får se!
Jag hoppas att i vilket fall svensk kultur och kulturarv kommer leva vidare.
Något som alltid fascinerat mig är denna mängd av otroliga människor som levat i detta land, både kvinnor och män.
Som kämpat för sin överlevnad och till att utveckla sitt liv och landet till det bättre, ofta med en väldigt anspråkslös och ödmjuk inställning.
Hoppas att det kan leva vidare i vilket fall, men tvivlar på det pga vi idag är en helt annan typ av människor med helt andra ideal.
Citera
2025-04-25, 19:52
Avslutad
Alltså, vi är redan en minoritet i världen så varför skulle det vara ett problem om man är det i ett land eller i en stad?

Människor har alltid vandrat och kommer alltid att göra det. Det man kan göra är att man gör de gemensamma levnadsvillkoren så bra som möjliga.
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
kommer sluta i inbördeskrig , afrikaner mot araber, muslimer mot judar etc, kommer bli ett helvete på jorden.
Vita hängde svarta i New York under rasupproren på 1800-talet för att de påstods ha begått våldtäkter mot vita flickor. Med dagens rubriker och fall så händer inget. Detta med "inbördeskrig" har varit på tapeten hos högerextrema sedan 80-talet och nu över 40 år senare har det inte hänt något. Mordet på Elin Krantz? Bombdåden i Stockholm 2010? Upploppen i Husby? Drottninggatan? Våldtäkten av Luna? Wilma Andersson?

Det vi kommer se är snarare en långsam övergång som går över generationerna precis som det varit hittills. Det är först om 50 år man kan se skillnaden men den dagliga eller årliga kommer du och jag inte ens tänka på. Ibland så kommer vissa få spelet och göra en skjutning eller knivattack men sedan blir det bara något i mängden.

Ska jag gissa så kommer araberna och perserna smälta in som "bra invandrare" likt juggar, italienare, greker, finnar och chilenare. Unga idag har ibland ingen aning om att de nämnda grupperna var svartskallar eller blattar (exkluderat "finnjävlarna"). Sen kommer en ny grupp bli ett hatobjekt. Den nya gruppen är troligen nigerianer och indier.
Citera
2025-04-25, 19:58
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intressgruppen
Hela eu är kört.

Usa går mot en ny guldålder.

Pga att usa är homogent?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera