2025-04-25, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5
min pojkvän sa att vi etniska vita svenskar kmr o bli en minoritet i vårt egna hemland år 2035-2045 har Grok listat ut. de är egentligen enkel matte. ba förra året beviljades över 100 tusen invandrare ingång till sverige.

enkel matte, deras födslotal etc. så kmr svenskar va en minoritet i sverige år 2050.

spelar ingen roll om vi stänger gränsen imorgon o kastar ut alla som kom hit efter 2020. prognosen e att vi då skulle bli minoritet åren 2075-2090.

asså va i helvete? hur fan i dumsvensken okej me detta? detta e vrf kvinnor nt borde ha rösträtt lr någon slags påverkan på hur länder styrs. hade enbart män fått rösta hade detta förmodligen nt skett (TROTS HUR CUCKAD O BETA SVENSKA ”MANNEN” ÄR).

e ni ok me detta?

tänk på alla våra förfäder, de stora männen i vår historia som byggde dehär landet o dog för de o nu blir vi minoritet i vårt egna land.

tro fan att landet kmr o förändras såklart. ju fler icke svenskar som kmr ju mer ändras samhället. o även om de nt gjorde de så spelar de nt roll.

VI ETNISKA SVENSKAR SKA SÅKLART NT VA MINORITET I VÅRT EGET JÄVLA LAND.

fy fan mitt land e förstört. tänk på svenska forntid. titta va som togs ifrån av oss.

de stora svenska männen, de fasansfulla monarkierna, vikingarna, de som byggde landet o dog för de, allt de har byggt över århundraden förstörs av feminister. usch! feminister som nt har producerat ett skit, som nt har skapat ett skit, som nt har gjort ett skit, som nt har offrat ett skit. utan har levt i trygghet som skapades av de våra förfädrar. dessa feminister kan nt ens göra sina ”män” glada.

fy fan detta e som taget ur en dystopi.

https://x.com/Araratyan174021/status/1912241829832950133

Är inte ok med något av det, har inte varit ok med detta i snart 30 års tid.
Såg detta komma redan då, men då bekämpade man alla ”extremister” rejält. Man ringde och gjorde folk arbetslösa och utsn bostad.
Vad fan ska man göra? Svensken generellt är hjärntvättade får.
Citera
2025-04-25, 20:03
Medlem
WhiteBoySummers avatar
Rasblanda inte.

Bevara blodlinjerna, det blonda håret och de blå ögonen för framtiden.

White Lives Matter
Citera
2025-04-25, 20:16
Medlem
Storstark68s avatar
Allt löser sig när Putler fyrar av sin nucleära arsenal. Under tiden kan vi väl äta kebab och dra i skinntrumpeterna?
Citera
2025-04-25, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aconitumwolfsbane
Och genast kom det största skälet fram, till varför du inte lyckas med fånga en svensk etnisk kvinna. Ska du verkligen tala om för dessa kvinnor? Du kan ju inte ens bidra med hålla din egen ras, ren. Komik/ironi på hög nivå. Du själv hjälper till att göra svenskar till minoritet LOL!

Nej dessa kvinnor är för smarta. Landet går åt helvete oavsett. Själv kan man glädjas åt att man inte har några barn som kommer få leva i denna skiten och plågas. Enjoy hahahah

Vem har sagt att svenska kvinnor är första priset? Är inte intresserad av en blekfet svensk kvinna som är feminist och inte vill ta hand om hus och barn.

Du är ju en riktig höjdare som inte lyckats avla några barn. Varför ska du bry dig om framtiden när din framtid redan är utrotad av dig själv.
Citera
2025-04-25, 20:22
Medlem
Gefjons avatar
Redan sen Wikingatiden behöll vi Swea Rike ariskt.

Under en ytterst kort tidsperiod saboterade vi detta arbetet med "öppna gränser" 2015.

Grattis Sverige!

"Öppna era hjärtan..."
Fredrik Reinfeldt

"- Men det blir en vinst lite längre fram..."
Stefan Löven
Senast redigerad av Gefjon 2025-04-25 kl. 20:25.
Citera
2025-04-25, 20:23
Medlem
53....so whats avatar
Vi vet det allihop... folket, politikerna.

Frågan är VARFÖR??????????????????????????????????????
Citera
2025-04-25, 20:40
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Svensk familj har och genomsnitt fött 1-2 barn. Genom åren.

Invandrar familj 10 minst.
Citera
2025-04-25, 20:48
Medlem
HBTKuks avatar
Förklara gärna denna "enkla matte" med dina egna uträkningar och beräkningar.

Det låter helt befängt, men jag antar att du som matematiker, som har så enkelt för matte, med enkelhet kan förklara beräkningen med dina egna ord för en svagbegåvad som mig.

Jag väntar.
Citera
2025-04-25, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Pga att usa är homogent?

Alla topp företagen söker sig dit. Usa köper upp våra framgångsrika startups. De betalar forskare bättre. Indier, kineser, ryssar etc som blir rika flyttar dit från diktatur och fattigdom. Etc etc.
Citera
2025-04-25, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5
min pojkvän sa att vi etniska vita svenskar kmr o bli en minoritet i vårt egna hemland år 2035-2045 har Grok listat ut. de är egentligen enkel matte. ba förra året beviljades över 100 tusen invandrare ingång till sverige.

enkel matte, deras födslotal etc. så kmr svenskar va en minoritet i sverige år 2050.

spelar ingen roll om vi stänger gränsen imorgon o kastar ut alla som kom hit efter 2020. prognosen e att vi då skulle bli minoritet åren 2075-2090.

asså va i helvete? hur fan i dumsvensken okej me detta? detta e vrf kvinnor nt borde ha rösträtt lr någon slags påverkan på hur länder styrs. hade enbart män fått rösta hade detta förmodligen nt skett (TROTS HUR CUCKAD O BETA SVENSKA ”MANNEN” ÄR).

e ni ok me detta?

tänk på alla våra förfäder, de stora männen i vår historia som byggde dehär landet o dog för de o nu blir vi minoritet i vårt egna land.

tro fan att landet kmr o förändras såklart. ju fler icke svenskar som kmr ju mer ändras samhället. o även om de nt gjorde de så spelar de nt roll.

VI ETNISKA SVENSKAR SKA SÅKLART NT VA MINORITET I VÅRT EGET JÄVLA LAND.

fy fan mitt land e förstört. tänk på svenska forntid. titta va som togs ifrån av oss.

de stora svenska männen, de fasansfulla monarkierna, vikingarna, de som byggde landet o dog för de, allt de har byggt över århundraden förstörs av feminister. usch! feminister som nt har producerat ett skit, som nt har skapat ett skit, som nt har gjort ett skit, som nt har offrat ett skit. utan har levt i trygghet som skapades av de våra förfädrar. dessa feminister kan nt ens göra sina ”män” glada.

fy fan detta e som taget ur en dystopi.

https://x.com/Araratyan174021/status/1912241829832950133
En form av etnisk utrensning pågår i detta land.
Citera
2025-04-25, 20:58
Medlem
heliotrops avatar
Jag tror att vi kommer att bli en elit. Vi söker oss till varandra. Mena är helt hopplösa. Ok för att de skaffar hundra barn per familj. Men vi svenskar kommer att vara juvelens krona. Inget funkar utan oss.
Citera
2025-04-25, 21:20
Medlem
Trakessons avatar
Jag tror varken trådskaparen eller hans kille klarar att räkna ut något sådant. Frågan är hur de promptat Grok med tanke på det erbarmliga sätt trådstarten är skriven på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in