Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-04-25, 17:04
Medlem
Gäddhänget
Orka
Citera
2025-04-25, 17:25
Medlem
LinaLaReinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alma1
Vad sägs om att få fram ett mer passande namn till våra underbara fittor. Jag känner att ordet fitta låter för hårt på något sätt men verkar vara det ordet som används mest.

Andra namn som musen, snippan, musse, muttan osv känner jag inte heller klingar bra.

Kom med era förslag, själv har jag idétorka just nu.

Äh jag tycker det är fint...ursprungligen betyder det ju en våtmark eller sank ängsmark.
Och det finns väl inget härligare för en man, men just en våt fitta som längtar efter honom.

Så jag gillar att själv använda det ordet när man är med någon man gillar och har sex.
Citera
2025-04-25, 17:34
Medlem
Pinoputchins avatar
Kärleksfisken!

Luktar fisk och används i kärleksakter..
Citera
2025-04-25, 17:53
Medlem
Sqrbankens avatar
Hålet. Rakt på sak, kort, effektivt. Precis som bra sex.
Citera
2025-04-25, 18:36
Medlem
Fisktaco
Köttfärsen
Vajajjaj
Finns fler men fitta när man ska knulla, hönan i dagligt tal, varför ändra på vinnande koncept?
Citera
2025-04-25, 18:57
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Framstjärt. Vad kallar du pitten då?

Vanligtvis kuken men gillar inte det ordet heller och det finns ingen bra benämning på eran härlighet heller, tycker jag då
Citera
2025-04-25, 19:00
Citat:
Ursprungligen postat av Svensklord
Fisktaco
Köttfärsen
Vajajjaj
Finns fler men fitta när man ska knulla, hönan i dagligt tal, varför ändra på vinnande koncept?

Jag tycker inte fittan är ett vinnande koncept, därför startade jag tråden för att få lite inspiration.
Citera
2025-04-25, 19:18
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Kärleksfisken!

Luktar fisk och används i kärleksakter..

Jag tänker också på hur man pratar med varandra under sexakten när man är väldigt kåt. Mmm stoppa din kuk i kärleksfisken.
Citera
2025-04-25, 19:20
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Jaså, du är inte äldre…

Jag är 40 år och har aldrig gillat det ordet bara.
Citera
2025-04-25, 19:21
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Vad är målet?

Målet är att finna ett bättre namn än det som vanligen nämns för att beskriva vaginan. Antingen så lyckas vi eller inte. Men kul att prova
Citera
2025-04-25, 19:23
Citat:
Ursprungligen postat av oldandfoul
Hyskan eller hugget gillar jag, det sa man förr. Hyfsat neutralt också.

Vad man väljer att kalla fiffi för tycker jag beror på i vilken situation man tänker säga det. Fiffi exempelvis, är extremt neutralt osexigt och tråkigt. Knappast ett ord man skulle vilja använda i heta sammanhang.

Jag tror inte det finns något riktigt bra ord för det kvinnliga könet som funkar i alla lägen.

-foul

Så kan det vara, eller så har ingen kommit på det ännu. Vem vet.
Senast redigerad av Alma1 2025-04-25 kl. 19:28.
Citera
2025-04-25, 19:23
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alma1
Jag tycker inte fittan är ett vinnande koncept, därför startade jag tråden för att få lite inspiration.
Kör på! Saker får gärna döpas om för min del rent allmänt.

Men jag tänker man måste äga ordet. Bögarna tog makten över ordet bög. Nu är ordet neutralt. Tidigare ett ord som var starkt nedsättande.

I USA t ex så har den här utvecklingen skett: Nigger -> Negro -> Black -> African American. De får gärna byta. Jag anpassar mig av respekt. Men jag tänker de inte har vunnit något med dessa namnbyten.

Jag tänker att man kan göra fitta neutralt värdeladdat. Det tror jag det redan är för många.

(Ett förslag jag kom på som jag inte tror någon gillar: kukmun)
Senast redigerad av Madagascar 2025-04-25 kl. 20:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in