2025-04-25, 12:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Man kan ju undra hur dessa reagerar på gängskjutningar eftersom de är sååå drivna av moral när det gäller ekobrott.

Konstigt att man inte ser dessa i delforumet för aktuella brott.

Ja dom borde kunna ha hur mycket som helst att rota i, om man ser på alla brott som sker dagligen. Chrippa verkar ligga dom väldigt varmt om hjärtat
Nu skall det väl drevas igen, men hur? Anjo har ju slutat med drama(?) och Rask har fullt upp med att skaka fram bevis till Cluee, och pengarna Chrippa skall ha betalat kvinnan han skickade dickpicks till
Fy fan vilken värld vi lever i.
Jag har ordnat klart med mitt, nu är det bara tiden framöver som kommer att visa vart det slutar.
2025 kommer bli ett fantastiskt år
Citera
2025-04-25, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Ja dom borde kunna ha hur mycket som helst att rota i, om man ser på alla brott som sker dagligen. Chrippa verkar ligga dom väldigt varmt om hjärtat
Nu skall det väl drevas igen, men hur? Anjo har ju slutat med drama(?) och Rask har fullt upp med att skaka fram bevis till Cluee, och pengarna Chrippa skall ha betalat kvinnan han skickade dickpicks till
Jag har ordnat klart med mitt, nu är det bara tiden framöver som kommer att visa vart det slutar.

Ja kräftan kommer börja dreva igen det har du alldeles rätt i.

Och 2025 kan bli ett bra år förhoppningsvis väcks åtal snart.

Btw finns fortfarande inget på Anjo eller Rask kollade idag.
Citera
2025-04-25, 12:53
Medlem
Citat:
Man kan ju undra varför dom lägger ner så mycket energi på ett par dom inte har med att göra. Hur kan något som helst runt Chrippa och Linnea påverka alla dessa folkstolsdomare?
Nu är han släppt, hur och varför vet bara han i dagsläget, och det är inget som angår pöbeln.
En del blev väldigt överraskade, andra inte

Du är inte den rätta att uttala dig om att lägga ner energi på dessa människor runt allt detta.

Totalt besatt av Jocke, Anjo och Rask på ett negativt sätt och besatt av Chrippa och Linnéa på ett annat sätt.
Citera
2025-04-25, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Du är inte den rätta att uttala dig om att lägga ner energi på dessa människor runt allt detta.

Totalt besatt av Jocke, Anjo och Rask på ett negativt sätt och besatt av Chrippa och Linnéa på ett annat sätt.

Problemet är att de klagar när de läggs tid och energi på folk de ser positivt men de lägger ner tid och energi och motsäger sig själv väldigt mycket på andra de bara ser negativt på. Blir så komiskt att klaga på andra ska sluta lägga ner tid och energi etc då
Citera
2025-04-25, 12:55
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Men har jag sagt att jag inte förstår det? jag känner ingen oro han kommer få sitta några år men jag försökte förklara hur vissa ser på det.
Varför känner du att du måste förklara hur ”vissa” ser på det? Är du någon sorts talesperson och megafon för dessa ”vissa”?

Du hade kunnat göra en distinktion på ditt och ”vissas” inställning till det hela. Annars kan man tro att du tillhör ”vissa” (vilket hade gjort ditt inlägg mer förståeligt).
Citera
2025-04-25, 12:56
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:

Anjo och Rask lär inte våga dreva något nu. Men läggs utredningen ner mot någon av dem så kommer det ta fart på en gång.

Håller med dig om att 2025 blir ett fantastiskt år.
Citera
2025-04-25, 12:59
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Ja kräftan kommer börja dreva igen det har du alldeles rätt i.

Och 2025 kan bli ett bra år förhoppningsvis väcks åtal snart.

Btw finns fortfarande inget på Anjo eller Rask kollade idag.

Du har inte insyn i polisutredningar och det hamnar inte i rättens diarium förrän det tex utses offentlig försvarare.
Citera
2025-04-25, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Problemet är att de klagar när de läggs tid och energi på folk de ser positivt men de lägger ner tid och energi och motsäger sig själv väldigt mycket på andra de bara ser negativt på. Blir så komiskt att klaga på andra ska sluta lägga ner tid och energi etc då

Ja precis så. Jag erkänner att jag säkert lägger mer tid på att kolla flashback och engagera mig. Lite på youtube också.

Men vissa engagerar sig så mycket att de till och med är beredda att begå brottslig handling för hans skull.
Så sjukt.
Citera
2025-04-25, 13:00
Medlem
Citat:
Men vissa engagerar sig så mycket att de till och med är beredda att begå brottslig handling för hans skull.
Så sjukt.
Ja det är något riktigt sjukligt. Var bättre förr när mentalsjukhusen fanns så man kunde spärra in farliga mentalt störda människor där.
Citera
2025-04-25, 13:01
Medlem
Citat:
Ja precis så. Jag erkänner att jag säkert lägger mer tid på att kolla flashback och engagera mig. Lite på youtube också.

Så sjukt.

Tycker de blir mer sjukt att folk skriver att de inte ska lägga energi och skriva etc på en person men sen lägger personen själv hur mycket tid och energi på folk runt omkring den personen bara för man har något negativt tankesätt kring de etc med.
Citera
2025-04-25, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Tycker de blir mer sjukt att folk skriver att de inte ska lägga energi och skriva etc på en person men sen lägger personen själv hur mycket tid och energi på folk runt omkring den personen bara för man har något negativt tankesätt kring de etc med.

I verkliga livet också. Då har man fått epitetet besatt.
De flesta här inne som är kritiska mot Chrippa är bara intresserade av fenomenet. Men även det kostar tid och åsikt är tillkommet. Men där stannar det.
Citera
2025-04-25, 13:06
Medlem
Härligt att han släpps, helt rätt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här