2022-10-27, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Nu har domen meddelats.

Jens Gustafsson till skyddstillsyn och 120 timmar samhällstjänst för grovt hemfridsbrott och medhjälp till grovt olaga hot.

André Löfstedt döms till ungdomsvård för grovt hemfridsbrott och medhjälp till grovt olaga hot.

Andreas Strömqvist
döms till fängelse i fyra månader för medhjälp till grovt hemfridsbrott och medhjälp till grovt olaga hot.

Jonathan Strömqvist döms till fängelse i fem år för grov misshandel och vållande till annans död, grovt brott.

Zebastian Strömqvist döms till fängelse i fem månader för grovt hemfridsbrott och medhjälp till grovt olaga hot.

André Vahlgren döms till fängelse i fyra månader för medhjälp till grovt hemfridsbrott och medhjälp till grovt olaga hot.

Ångermanlands tingsrätt:

Fup?
Citera
2022-10-29, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Finns det verkligen heroin i sådana där norrländska bondhålor? Eller är det att heroin är så ovanligt som de rånade snubben på det?

Är du på riktigt?? Haha ja de finns de mesta i vilken skithåla som helst. 11mil till Sundsvall för att hämta hos sin kran, eller ner mot Härnösand och L*nuza som.. De flödar droger i varenda jävla skithåla..
Citera
2022-10-29, 18:23
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Är du på riktigt?? Haha ja de finns de mesta i vilken skithåla som helst. 11mil till Sundsvall för att hämta hos sin kran, eller ner mot Härnösand och L*nuza som.. De flödar droger i varenda jävla skithåla..
Ok, för just jonk vet jag att man kunnat ta groteska priser för uppe i Norrland för bara något år sedan. 2000 kr grammet och liknande. Till skillnad från 5-600 i Skåne.
Citera
2022-10-30, 18:49
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goran3310
Fup?

Verkar finnas på krimfup.se, så köp du och posta här sedan
Citera
2022-11-04, 21:23
Medlem
Känner igen namnet Vahlgren.
Har han äldre bröder som är tvillingar? Som också varit lite struliga? Eller blandar jag ihop med någon annan?
Citera
2022-11-06, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuvans
Känner igen namnet Vahlgren.
Har han äldre bröder som är tvillingar? Som också varit lite struliga? Eller blandar jag ihop med någon annan?

Det är rätt!
Citera
2022-11-09, 11:10
Medlem
Jag har förundersökningsprotokollet om någon vill ha. Första gången för mig här på fb så jag vet inte hur jag delar med mig av den?
Citera
2022-11-09, 11:31
Medlem
Toarulle snälla skicka till mig
Citera
2022-11-09, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toarulle123
Jag har förundersökningsprotokollet om någon vill ha. Första gången för mig här på fb så jag vet inte hur jag delar med mig av den?

Ladda upp den på https://anonfiles.com/se

Och dela den här i tråden.
Citera
2022-11-09, 13:07
Medlem
Tack!! Här kommer den: https://anonfiles.com/pfv89dG7y0/nge...ressed.pdf_zip
Citera
2022-12-05, 13:05
Medlem
Kan inte dom menlösa fanskapet överklaga
Citera
2025-04-25, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av longwrong
Enligt relativt säkra källor är nu flickvännen till BO, J*nny Vict*ria H*olmgren släppt på fri fot vilket väl inte var så förvånande att det skulle ske. Antar att hon anhölls pga att hon var på platsen då brottet skedde och av den anledningen anhölls skäligen.
Anledningen ska enligt vad som sägs av insatta vara att paret rånade ”fel” person och att det är motivet.
Känner till BO lite och har upplevt honom som en relativt reko kille trots missbruksproblem, däremot flickvännen är ju känd som blåsare, rätt gränslös och allt annat än pålitlig och min egen starka övertygelse är att hon varit pådrivande i det aktuella rånet och att det slutade med att pojkvännen är den som får plikta för det….

100% exakt så som det är, hon är en råtta, värsta är hon har ett nytt offer, världen snällaste kille hon manipulerar o tro hon är ett harmlöst offer, redan sett till han är i onåd med samma grabbar/vänner till, som när ovan nämnda L*nus mördades, hon är rutten, lär sej aldrig o ger sej aldrig fören fler är död.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in