2025-04-23, 19:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Hon är ingen dålig människa. Hon är ung, knappt vuxen, och då fattar man dåliga beslut.

Hon är fan 25 år. Inte 12.
Citera
2025-04-23, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Jag blev mest fundersam eftersom dom valde att häkta om honom endast 2 veckor fast åklagaren önskade 1 månad men det kanske inte har någon betydelse?

det måste enligt lag göras en omförhandling var 14:e dag. teknikaliteter bara.
Citera
2025-04-23, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Se hennes tiktok-lives, sparade hos Hundpsykos på tiktok, sen kan du berätta om du ff tycker hon inte är en dålig människa.
Eller ok. Kanske inte dålig. Men sjukt otrevlig, osmaklig och barnslig.

Jag får notiser om hennes inlägg på tiktok och instagram. Jag har aldrig varit jätteimponerad. Men hon är så ung att en manipulerade idiot som C lätt har fört henne in på en destruktiv väg.

Hon är så ung. Hade hon förälskat sig i en normal man så.

Men man fattar dåliga beslut i den åldern.

NEJ

Jag försvarar inte hennes beslut. Jag tycker bara att det är sorgligt. C är ett jävla sänke för alla han hugger sina klor i.
Citera
2025-04-23, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Hon är fan 25 år. Inte 12.

Ja, och jag tycker att hennes föräldrar har misslyckats med att uppfostra henne till en 25-åring. Hon har fastnat vid 12.
Citera
2025-04-23, 19:56
Avstängd
Citat:
Jag får notiser om hennes inlägg på tiktok och instagram. Jag har aldrig varit jätteimponerad. Men hon är så ung att en manipulerade idiot som C lätt har fört henne in på en destruktiv väg.

Hon är så ung. Hade hon förälskat sig i en normal man så.

Men man fattar dåliga beslut i den åldern.

NEJ

Jag försvarar inte hennes beslut. Jag tycker bara att det är sorgligt. C är ett jävla sänke för alla han hugger sina klor i.

Ung är ju ganska relativt, hon är 24-25?
Finns tjejer i samma ålder med 3 barn, man och eget hus, karriär och ett moget beteende.

Jag anser att hon beter sig som en tonåring.

Och du har rätt i att C är ett jävla sänke.
Citera
2025-04-23, 19:57
Medlem
Citat:
Finns tjejer i samma ålder med 3 barn, man och eget hus, karriär och ett moget beteende.

Hennes föräldrar har misslyckats med att förbereda henne för vuxenlivet.
Citera
2025-04-23, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Enligt Rask i hans senaste video ska Chrippa inte bara fått bilderna på honom (otroheten) utan han påstår sig ha fått information från en vän till "den kvinnan han var otrogen med" att Chrippa betalade 30000:- för dessa.
De kvinnorna är inte vänner, snarare dödsfiender. De har bråkat i evigheter, helt öppet inför publik i mängder av lives på Tiktok.
Senast redigerad av Kristallgran 2025-04-23 kl. 20:00. Anledning: Tillägg
Citera
2025-04-23, 20:00
Avstängd
Kollar gamla videos, både Anjos och Chrippas, för att ja, jag har väl inget annat för mig just nu och är störd ;-)
Och vill se vad som komma skall för Skilleras och om han har vett att reagera som normala människor på eländet. Inte som en lovestruck, glappkäftande liten pojke som tycker att L är värd att försvara.... Håller inte andan dock.
(Jo, jag vet att jag även tyckt att han är verbal. Och det är han. Han har däremot noll koll och borde inte sitta och reagera på saker utan att veta i vilken ordning saker hänt, vem som sa vad, när, varför och så vidare.
Sen har han där emellan dåligt ordförråd och uttrycker sig som en tonåring. Kanske därför han gillar L.)

Men.

I videon när Chrippa drar till Paris för att gå på "Disney World", eftersom Anjo hånat honom i tidigare video att han inte tar med Chloe på såna saker.

Bara några minuter in.... Vad i hela friden händer? De står mitt i en gata, Linnea har halvkoll på Chloe, Chrippa pratar med videokameran, sen tappar båda helt fokus, Linnea dansar iväg och gör nån selfie, Chrippa travar iväg efter henne.... Bilar kommer....
Var. Är. Chloe?? Eller hade de med sig nån mer som höll koll??
Senast redigerad av Sherlock6601 2025-04-23 kl. 20:06.
Citera
2025-04-23, 20:01
Avstängd
Citat:

Verkligen.
De måste vara sjukt stolta.
Citera
2025-04-23, 20:15
Avstängd
Citat:
Ja, och jag tycker att hennes föräldrar har misslyckats med att uppfostra henne till en 25-åring. Hon har fastnat vid 12.

Amen på den. Fruktansvärt omogen.
Citera
2025-04-23, 20:17
Avstängd
Citat:

Linnea är på undre halvan i mognad bland 17 åriga tjejer och hon är 25. Kan Christopher syfta på henne när han säger blå skruv i blå mug?
Citera
2025-04-23, 20:19
Avstängd
Citat:

Föräldrarna gjorde vad de kunde men staten svek
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in