2025-04-22, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
precis. hans tidigare historik, och hur han varit nonchalant gentemot regler tidigare, ligger honom kraftigt om foten när han ska dömas den här gången. historiken visar tydligt på att han inte lärt sig något alls tidigare.

Jag blev mest fundersam eftersom dom valde att häkta om honom endast 2 veckor fast åklagaren önskade 1 månad men det kanske inte har någon betydelse?
Citera
2025-04-22, 11:16
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anna-Helga
Du kanske menar att hon inte besitter den kapaciteten? 🤔 Ska man angripa andra personers "kapacitet" bör man åtminstone kunna använda enkla ord korrekt... Anser jag och det består jag för! 😜

Nej jag menade vad jag skrev, synonym för besitter:
Utgöras av(alltså hon utgör inte den kapaciteten att förstå) exempelvis. Du kanske inte ska angripa andra heller innan du kollar synonymen och betydelsen?
Citera
2025-04-22, 11:45
Medlem
Nån med Aftonbladet + som kan sammanfatta?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/LMdow4/chrippas-pengar-sa-mycket-tjanar-han-och-vannerna
Citera
2025-04-22, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Nån med Aftonbladet + som kan sammanfatta?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/LMdow4/chrippas-pengar-sa-mycket-tjanar-han-och-vannerna
Har varit uppe i tråden, bara deras deklarerade inkomster som också finns hos t.ex. Ratsit.
Småpotatis var det iaf när det kom till deklarerade inkomster.
Citera
2025-04-23, 02:29
Medlem
Då verkar det som att Chrippa även betalar för bilder han sedan spred.
Och denna Å*a som mottog pengar ligger så klart inte så bra till.
Citera
2025-04-23, 02:55
Avstängd
Linnea, Dr Alban och Dogge D kommer ha en sommarplåga 2025 😁 Episkt!

Dogge D vers 1 och 4, Dr Alban vers 2 och 5. Linnea vers 3. Dogge kommer sjunga om juva 90-talet, Dr Alban Stureplan och Linnea att hennes pojkvän sitter häktad.
Senast redigerad av 400Ben 2025-04-23 kl. 02:59.
Citera
2025-04-23, 03:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Vem är den där Neonberger? utnyttjar han bara tjejer? Vad går det ut på det där L ska göra?
Frågar dig som kan ge vettiga svar.

Han är involverad i 100 % party och ska ha lurat upp tjejer och drogat dem. Finns 3 domar.
Citera
2025-04-23, 03:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ah, ännu en familjehögtid, vårväder och långledigt för många - hur firar kräket tror ni...? Blir det ett påskägg i häktet...? En riktig saftig lammstek? Lite extra tid med sina åldrande föräldrar, sambon och lilla dottern?

Han är friare än vanliga arbetare enligt vissa ju 😁😆
Citera
2025-04-23, 03:07
Avstängd
Har Linnea stremat nåt på 34 dagar? Hon älskar ju det enligt vissa 😄
Citera
2025-04-23, 03:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Var det på Snapchat hon hette Lilo på? Om hon nu är "lika" känd som Christofer så är det väl bättre att hon får en ny egen tråd här på fb..

Tror hennes påhittade smeknamn inte gav den effekten på Lundell som Christopher hade hoppats. Lilou var nog Christophers mästerverk.
Citera
2025-04-23, 03:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Var det på Snapchat hon hette Lilo på? Om hon nu är "lika" känd som Christofer så är det väl bättre att hon får en ny egen tråd här på fb..

Och Christopher var lika känd som Jocke enligt Chrippa själv 😁😄
Citera
2025-04-23, 03:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Påstås av en del att hon hette Lilo där, jag har faktiskt ingen aning..... Jag har bara sett Linnea Lundström typ... Men hennes tidigare tråd på FB är stängd. Pga av att hon inte var tillräckligt känd? Men det är hon väl nu... I den här världen... ;-)

Samarbetar man med Dogge och Dr Alban förtjänar man en tråd här på Flashback utan tvekan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in