Citat:
postat av Wotan
Hon har fått swishar på 24000 av pojkvännen, den lilla rasförrädaren till kommunal-kossa. Sök på Lyckbrant i FUP'en:
https://fup.link/data/files/tr/attun...sprotokoll.pdf
Går inte att kopiera text från fuppen men kan skriva av lite, vilket jag avskyr men ska försöka:
Omar har altså swishat 24.000 kronor till Sara lyckbrant.
Sara och Omar var folkbokförda ihop
2022-05-12 till 2023-02-28
På deras gamla hyresbostad ihop på sundbyvägen.samma adress blev det då razzia och polisen var på plats. Jag antar dom varit ihop 1-3 år innan flytt ihop. Eller legat med varandra åtminstonde en bra stund.
Sara flyttar till en ny hyres bostad efter detta ensamn. 2023.
Det framgår i fuppen om Omars ekonomi som enligt polisen varierat kraftigt.
Det intressanta här är att 2021 hade Omar en deklarerad förvärvsinkomst på 721.000 kr.(då han var ihop med Sara)
2 år innan det var den på noll.
Ser att poletten nu börjat trilla ner hos flera som skriver här och vill inte outa mig för mycket men har i flera år haft ”koll” på detta då jag ”stött” på dom o många övriga inblandade på privat o i jobbet…. tyvärr har det återigen visat sig att pengar, droger och privata relationer gör detta möjligt och cheferna skyddar varandra på soc.
Finns flera trådar som på olika sätt berör detta och andra sjuka saker som pågår i härvan men vet inte hur jag ska länka.
Omar och Sara var ihop i flera år men försökte såklart mörka det av bl a ekonomiska skäl. Sara var chef på soc i Södertälje och jobbade med ungdomar. Omar var kriminell, hade ingen inkomst på pappret men åkte runt med dyra bilar, klockor, guldsmycken och rörde sig med mycket pengar. Han startar sen upp familjehem och övertalar Arbogakvinnan Johanna Möller som då oxå jobbade på soc att stå för tillstånden då han själv inte var behörig. Sara hjälper till att placera unga där och totalt har kommunerna häromkring betalat över 20 miljoner till dessa hem vilket visat sig vara överpris och med stora brister. Omar sitter nu inne för ekonomisk brottslighet, rekrytering av ungdomar, grova knarkbrott osv. Sara har klarat sig undan och ska nu omplaceras till högre chefstjänst i Eskilstuna. Hon var innan detta gift med Mårten som oxå sitter inne för grovt narkotikabrott…. ingen slump direkt. Pappan till dottern är dock en annan man…. hon har hunnit med en del och dras till pengar och droger.