2025-04-22, 20:51
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Har tjänat en rejäl hacka på min backspegels-analys de senaste dagarna, hoppas du åstadkommit detsamma med dina ljus och lampor.

Vågar du dig på en ny prediction nu när den som involverade 85k inte gick något vidare?

Påstådda vinster får du ta med EgoistN och Monerokungen. Det intresserar inte mig
Citera
2025-04-22, 20:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Vågar du dig på en ny prediction nu när den som involverade 85k inte gick något vidare?

Som vanligt så tycker du att andra ska bjuda på planer och prediktioner som du sedan kostnadsfritt ska kunna håna utan att dela något själv.

Sportsligt ..
Citera
2025-04-22, 20:57
Avslutad
Citat:
Påstådda vinster får du ta med EgoistN och Monerokungen. Det intresserar inte mig

Du styr förstås inte vad jag delar med tråden.

Vad säger din Carl The Moon TA om sommaren, blir det något nytt ATH?
Citera
2025-04-22, 21:00
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Du styr förstås inte vad jag delar med tråden.

Vad säger din Carl The Moon TA om sommaren, blir det något nytt ATH?

Nej du vågar väl inte

Ingen aning. Jag förhåller mig bara till vad priset gör på 1D, 1W och 1M .
Citera
2025-04-23, 00:05
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Enligt mina streckgubbar befinner vi oss fortfarande i en nedåtgående trend, både på 1D och 1W men bestämde mig för att chansa och köpa ändå. Köpte 80k när jag satt uppe och ugglade natten till idag, är beredd att ta en förlust om vi får en ljusstängning under 78,5k på 1D.

Tog hem vinsten här på 93,5k. Kan tänka mig att involvera mig igen högre upp.
Citera
2025-04-23, 00:38
Medlem
Fan, jag som vill vi ska konsolidera ett bra tag till.
Känns inte troligt vi redan börjar klättra uppåt.
Faktiskt så skulle jag säga det är dåligt om vi gör det för ju längre vi konsoliderar desto högre kommer toppen sedan att vara
Citera
2025-04-23, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenOrebro
Stop loss?

Ingen: allt kapital (på Binance) ryker vid cirka 99000 BTC/dollar.

Känns som om forumet skulle kunna drabbas av något slags evolution här, fast det borde ju hinna svänga snart.
Citera
2025-04-23, 07:32
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenOrebro
Stop loss?

Ingen: allt kapital (på Binance) ryker vid cirka 99000 BTC/dollar.

Polisens drömtjej: https://youtu.be/JWTF7BfaWnE?si=hFcG-WTCxbeO7t7_
Citera
2025-04-23, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Fan, jag som vill vi ska konsolidera ett bra tag till.
Känns inte troligt vi redan börjar klättra uppåt.
Faktiskt så skulle jag säga det är dåligt om vi gör det för ju längre vi konsoliderar desto högre kommer toppen sedan att vara

Tror typ att vi kommer konsolidera ett tag till dock, läget är ju i princip samma som i måndags, tullarna är fortf kvar, kriget pågår, och Powell har inte gjort något som gör att Trump kan sparka honom utan det är ju bara tomt snack.
Citera
2025-04-23, 08:44
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raksol
Tror typ att vi kommer konsolidera ett tag till dock, läget är ju i princip samma som i måndags, tullarna är fortf kvar, kriget pågår, och Powell har inte gjort något som gör att Trump kan sparka honom utan det är ju bara tomt snack.
Fast nu (i natt) säger ju Trump att han INTE kommer spela hard ball med Kina och att tarifferna inte kommer bli så höga som han pratat om. Marknaderna tycker detta är stor skillnad nu mot för några dagar sedan och lär därför fortsätta uppåt idag.
Senast redigerad av Leaston 2025-04-23 kl. 08:54.
Citera
2025-04-23, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Fast nu (i natt) säger ju Trump att han inte kommer spela hard ball med Kina och att tarifferna inte kommer bli så höga som han pratat om. Marknaderna tycker detta är stor skillnad nu mot för några dagar sedan och lär därför fortsätta uppåt idag.

Absolut, är självklart inställd på en ny ATH och starten på den ”riktiga” bull runnen vi väntat på, syftade mest på att vi inte riktigt är där än utan lite mer konsolidering innan vi åker iväg! (Tror jag).
Citera
2025-04-23, 08:58
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raksol
Absolut, är självklart inställd på en ny ATH och starten på den ”riktiga” bull runnen vi väntat på, syftade mest på att vi inte riktigt är där än utan lite mer konsolidering innan vi åker iväg! (Tror jag).
Jaha, ja NÄR nästa ATH sker låter jag vara osagt. Det fladdrar dag från dag beroende på vad som sker i handelskriget. Just nu känns det betydligt närmare i tid än för några dagar sedan.

Är beredd på att Trump säger något skit som får marknaderna att dyka helt plötsligt. Men tycker mig skönja att det i slutändan är viktigt för Trump att det blir något som gör att marknaderna slutar uppåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in