Citat:
Ursprungligen postat av
Deimos01
Hur vet du att de som skriver i tråden har insyn i hur chrippa mår i häktet? Bryter dessa användare mot sekretessen genom att sprida information?
När han berättade att han mådde dåligt första gången i häktet så satt han flera dagar i en icke häktes cell pga platsbrist, han satt i en cell som inte är anpassad för att man ska sitta där flera dagar. Nu var det mer planerat så det fanns plats i häktet med anpassad cell direkt.
Jag vet inte hur det känns när testo går ur kroppen eftersom jag aldrig tagit skit.
Jag hotar inte dig, jag sa bara att arbetsgivare gillar nog inte om folk sprider sekretess utgifter. Väldigt oroväckande om folk jobbar med sekretess uppgifter men inte förstår varför det är ett problem att sprida dessa uppgifter offentligt.
Vad är det för sekretess som du vet är brutet?
När Chrippa satt häktad första gången och blev släppt sa han att han hade mått otroligt dåligt. Det kan ju vara likadant denna gången eller så mår han toppen nu och det är ju bra i så fall.
Vid den senaste häktesförhandlingen såg han kanske inte så glad ut. Är det att bryta mot sekretess om någon är där och ser honom och säger att han ser inte ut att må så bra?
Får man skriva på sekretess numera när man är på häktesförhandling? Jag tror inte det.