2025-04-16, 20:30
Medlem
Jag var igar pa sharks i darmstadt och jag blev rätt chockad för rätt var det var va lokalen fylld av snutar som tog id.
Jag visade mit svenska pass och har nu ont i magen om man är med i ett register nu?? Tänk om frugan far reda pa detta hemma i sverige? Jävligt illa.

Hur gör ni i dessa situationer??

källa

https://www.instagram.com/reel/DIeTJ...JzYjFpbHlucnQ4

efter detta kommer jag bara köra eskorter i tyskland

jag snackade med en gubbe som kunde lite engelska han sade att miljöpartiet i tyskland vill förbjuda bordellerna
Senast redigerad av analking 2025-04-16 kl. 20:36.
Citera
2025-04-16, 21:55
Medlem
kalkryggars avatar
Men registrerade de dina uppgifter eller kollade han bara på passet?

Du måste väl fått någon info om varför de var där? Vad hände sen. Var de bara inne och tog uppgifter och sen stack det så kunde alla fortsätta knulla luder eller stängdes verksamheten ner för dagen?
Citera
2025-04-16, 22:02
Medlem
Bara råkat ut för razzia på bordell i Luxembourg. Polisen kollade id och tillstånd på tjejerna och bad om ursäkt för besväret till oss kunder. Man blev ju ju som svensk rätt skakad först men när man förstod upplägget var det lugnt. Borde egentligen inte vara värre i Tyskland.
Citera
2025-04-16, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Men registrerade de dina uppgifter eller kollade han bara på passet?

Du måste väl fått någon info om varför de var där? Vad hände sen. Var de bara inne och tog uppgifter och sen stack det så kunde alla fortsätta knulla luder eller stängdes verksamheten ner för dagen?

Ja de kollade passet och det var en hästsvans sa extra pinsamt. om de stängde vet ja inte jag vara bara överlycklig när jag fick ga och tog en taxi direkt till en irish pub i frankfurt där jag krökade rätt bra.

Som sagt vilken jävla miss av mig aldrig mer nu e man väl i natt t jävla miljöpartist register i EU??

Jag kör bara eskorter efter detta debacle
Citera
2025-04-16, 22:24
Avstängd
67arigGubbes avatar
De kollar bara illegala arbetare, det är lagligt i tyskland att köpa horor så oroa dig inte.
Citera
2025-04-17, 03:25
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backboliten
Bara råkat ut för razzia på bordell i Luxembourg. Polisen kollade id och tillstånd på tjejerna och bad om ursäkt för besväret till oss kunder. Man blev ju ju som svensk rätt skakad först men när man förstod upplägget var det lugnt. Borde egentligen inte vara värre i Tyskland.
Det var exakt det som hände på Sharks nu också. TS är extremt nojjig i onödan.
Citera
2025-04-17, 05:24
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
jag snackade med en gubbe som kunde lite engelska han sade att miljöpartiet i tyskland vill förbjuda bordellerna

Jag tror at den gubben har dålig koll. Det är ju CDU som driver den frågan, så det där låter lite konstigt.
Citera
2025-04-18, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Jag tror at den gubben har dålig koll. Det är ju CDU som driver den frågan, så det där låter lite konstigt.
Min tyska är obefintlig som sagt kan bara säga
Wieviel fikken und blasen?

Alles ohne extra ?

Anal extra?

Och schlucken det är allt och gubben var taskig på engelska jag talade svenska och han svarade på tyska i princip.

Flyget hem var en mardröm men när frugan frågar mig om fotbollsresan så svettas jag varje gång jag var ju inte ens på matchen trots att 3 svenskar deltog.

För övrigt jävligt bra alibi att man skall kolla fotboll det är alltid nånn jävla match
Senast redigerad av analking 2025-04-18 kl. 14:22.
Citera
2025-04-18, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Jag var igar pa sharks i darmstadt och jag blev rätt chockad för rätt var det var va lokalen fylld av snutar som tog id.
Jag visade mit svenska pass och har nu ont i magen om man är med i ett register nu?? Tänk om frugan far reda pa detta hemma i sverige? Jävligt illa.

Hur gör ni i dessa situationer??

källa

https://www.instagram.com/reel/DIeTJ...JzYjFpbHlucnQ4

efter detta kommer jag bara köra eskorter i tyskland

Det är Tyskland, de har en historia av att registrera människor. Vilket betyder att det i Tyskland är väldigt strikt på vilka personuppgifter som ges ut till vem och varför i dag. Stor skillnad med Sverige. Så att frugan skulle få ett lila brev från Tyskland kommer inte hända.

Dessutom som andra redan skrivit det är inte olagligt att besöka varken FKK klubbar eller köpa sex. Så det finns ingen anledning för polisen att föra något register på något som inte är ett brott. Polisen i Sverige tittar också upp personuppgifter på stickprovsbasis för att se om personen är efterlyst eller liknande. Ren polisrutin.
Citera
2025-04-20, 21:18
Medlem
Jag var med om en razzia på Mainhattan. Har inte hört något från Tyskland efter att ha visat min legitimation till polisen.
Citera
2025-04-21, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Jag var med om en razzia på Mainhattan. Har inte hört något från Tyskland efter att ha visat min legitimation till polisen.
när var det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in