2025-04-20, 22:55
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Vad bra det gått. Krig, svält, folkmord, klimatkris etc.
Flytta till vilket land som helst och skrik på där om det onda svenska patriarkatet och att kvinnor ska bestämma. Åk gärna till Indien eller Afrika och gör det. Så får du se hur bra det går för lilla priviligierade dig.
Citera
2025-04-20, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Om du väljer att avla barn med en arab eller afrikan så har du redan förlorat. Även om du tror du "vunnit kampen mot det onda vita patriarkatet", så har du bara raderat din vita blodslinje. Darwinism i princip.

Jag kommer aldrig skaffa barn. Livet är för bra för att förstöras.
Citera
2025-04-20, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aprilomaja
Mer komplicerat för dig än nu.

Absolut. Men den dagen den sorgen.
Citera
2025-04-20, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Flytta till vilket land som helst och skrik på där om det onda svenska patriarkatet och att kvinnor ska bestämma. Åk gärna till Indien eller Afrika och gör det. Så får du se hur bra det går för lilla priviligierade dig.
Jag pratar om det globala patriarkatet.
Citera
2025-04-20, 22:57
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Bra, du verkar inte vara av genetiskt material att föra vidare till nya generationer ändå.
Citera
2025-04-20, 22:58
Medlem
Citat:

Möjligtvis din kropp som ”förstörs”.
Citera
2025-04-20, 23:01
Medlem
Citat:
Möjligtvis din kropp som ”förstörs”.

Kroppen och mitt liv. Att älska egentid, resor samt lugn och ro funkar inte med sambo och barn.
Citera
2025-04-20, 23:07
Medlem
Citat:
Kroppen och mitt liv. Att älska egentid, resor samt lugn och ro funkar inte med sambo och barn.

Är det kukkarusell för hela slanten som gäller för din del då?
Citera
2025-04-20, 23:19
Medlem
Det spelar ingen roll om världen styrs av män för när de kommer hem är det kvinnan som bestämmer det mesta.

En kvinna kan bestämma på stående fot om man skall ses i helgen medan mannen måste kolla med "regeringen".
Citera
2025-04-20, 23:23
Medlem
Citat:
Är det kukkarusell för hela slanten som gäller för din del då?

Inte precis. Hittar jag en bra kk föredrar jag att hålla mig till honom. Men ett stort urval på köttmarknaden är ju positivt, för en dag kanske man återvänder dit.
Citera
2025-04-21, 02:14
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Män med pengar kan få fitta ja, men fortfarande är det fittan som mannen vill ha.
Att endast ha pengar utan att få fitta, det vill nog ingen man.
Du motsäger ju dig själv. Etablerade vi inte att män med pengar kan få fitta? Så självklart så väljer de pengarna och får fitta på köpet.
Men om jag var tvungen att välja så skulle jag ta pengarna varenda dag i veckan. Utan tvekan.
Hellre vara rik och runka än att leva fattigt med en fitta.
Citera
2025-04-21, 09:33
Medlem
Det är alla fall fel att säga att Sverige styrs av män.

Det är kvinnorna som ser till att det är så extremt mycket män i Sverige. De är också smartare än män ,de kontrollerar viktiga positioner som gör att de bestämmer hur mycket män och kvinnor som kommer till Sverige. De dominerar t.ex migrationsverket , SVT ,SR och skolan Propagandan blir till att män är dåliga och vi behöver fler män.

Svenska män får det allt svårare få relationer.

Kvinnor styr det som de anser viktigt medans männen styr i Industrin ,vilket inte intresserar kvinnor så mycket.

Männen tror de styr men gör det inte.

Män borde om de var smartare styra i riktning mot att lättare få relationer och skulle de ha kontroll på propagandan skulle de se till att kvinnorna var mer positiva mot män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in