2025-04-20, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Kontot hagernasstrand skrev förra veckan (?) som kommentar till ett av Mys inlägg att "nästa vecka får du ta över"...

Japp jag såg det (men det var i denna veckan, i måndags)
https://www.instagram.com/reel/DIa12-Pi1Xi/?igsh=MWZwaDJ1c2xkc2lvaA==

Såklart my kommer hävda det. Men som det queeeeeen av sociala medier som hon är borde hon begripa att utifrån sett är hanteringen av kontot om - jag säger OM - det är olika personer som administrerar kontot - inte trovärdigt. Hur ska ”följarna” veta vilken som för stunden svarar om den personen inte skriver sitt namn. Presentera de olika adm i ett inlägg vetja och så skriver den under sina inlägg och då de kommenterar på My:s inlägg.

För märk väl att det inte är ofta som någon annan verksamhet än just my: och hennes eskapader som hägernäs strand lägger ner ngt engagemang. Just saying.
Citera
2025-04-20, 09:34
Medlem
Är det bara hon och sonen som är i Åre?
Citera
2025-04-20, 10:19
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuzz
Är det bara hon och sonen som är i Åre?
En väninna till My (Ullis, vem nu det är). Jobas verkar upptagen med annat eftersom My har hundarna med sig dit. Undrar om väninnan fick stå för transporten dit och hem, My har viktigare saker att lägga pengarna på.
Citera
2025-04-20, 10:53
Medlem
TPLs avatar
"En hälsning från Ludvigs pappa.
Vars bonus morfar som kommer till Catalinatorget - Hägernässtrand- Täby
kl 10:30 - 11:00
IDAG
"

Märklig text. Vem är vem?
Senast redigerad av TPL 2025-04-20 kl. 10:57.
Citera
2025-04-20, 11:02
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
"En hälsning från Ludvigs pappa.
Vars bonus morfar som kommer till Catalinatorget - Hägernässtrand- Täby
kl 10:30 - 11:00
IDAG
"

Märklig text. Vem är vem?

Jag tror att Parasiten My Martens menar, att Ludvigs pappa hälsar. (Glad Påsk?) Som bonus kommer även någons morfar med till Catalinatorget på ännu en försäljningsrutt i syfte att tjäna gråa pengar. (Ingen som ska inbilla mig att det där "går rätt till" ekonomiskt.)

Pajas-Cirkusen rullar vidare...
Citera
2025-04-20, 11:25
Medlem
Citat:
En väninna till My (Ullis, vem nu det är). Jobas verkar upptagen med annat eftersom My har hundarna med sig dit. Undrar om väninnan fick stå för transporten dit och hem, My har viktigare saker att lägga pengarna på.
Tack. Det är inte mycket det äkta paret umgås. Men han ska ju ändå ha beröm för sin uthållighet.
Citera
2025-04-20, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
Som jag skrev för länge sedan. Hon fick minst 6mån.gratis hyra vid mångårigt kontrakt.( 5år?) Plus frysdiskar till blomsterbutiken vid kontraktsskrivning. Väldigt vanligt.
Tyvärr är hon väldigt snurrig i både tanke som handling.

Hon verkar njuta av att skryta om sina dyra resor och aktiviteter till omgivning. Något som får sunda personer att reagera negativt. För beteendet är som Mona Sahlins. Bara "köra på" tills allt brister. Sedan bara skrattande anse sig vara smartare än omgivningen som har moral, etik och samvete.
Snart dags för snyft-snyft valsen, semestervistelse i psyket och övrigt dravel? Om ett halvår är hon nog bara en plump i media?

Gamla meriter rostar snabbt. Liksom Runar och A. Book-Took. De är väl en paria och totalt ointressanta bland vanliga, seriösa och moraliskt friska personer?
Låt henne leka utan att reagera och ta hennes tokerier på allvar.
"högmod går före fall".

Jag tror dig, men hur vet du det här angående 6 månaders fri hyra och betalda blomsterdiskar.
Hade varit intressant om någon av de som arbetar i blomsterbutiken ville dela med sig av hur det varit.
Citera
2025-04-20, 13:12
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jag tror att Parasiten My Martens menar, att Ludvigs pappa hälsar. (Glad Påsk?) Som bonus kommer även någons morfar med till Catalinatorget på ännu en försäljningsrutt i syfte att tjäna gråa pengar. (Ingen som ska inbilla mig att det där "går rätt till" ekonomiskt.)

Pajas-Cirkusen rullar vidare...
Ludvigs pappas bonusmorfar? 🤔 My har snurrat till det mer än vanligt.
Citera
2025-04-20, 13:54
Medlem
Citat:
Ludvigs pappas bonusmorfar? 🤔 My har snurrat till det mer än vanligt.

Snurrigt är oxå att hon ska ha ett event
Snart på kollbergagården (16-18 maj).
Hon skriver att kostnaden för träningshallen (som inkluderar boende och mat) går att lyfta som friskvårdsbidrag. Det är alltså inte tillåtet. Vad som tillåts som friskvårdsbidrag är träning och motion av enklare form men inte boende och mat. Hur tänker hon ens?
Citera
2025-04-20, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonsDrake
Snurrigt är oxå att hon ska ha ett event
Snart på kollbergagården (16-18 maj).
Hon skriver att kostnaden för träningshallen (som inkluderar boende och mat) går att lyfta som friskvårdsbidrag. Det är alltså inte tillåtet. Vad som tillåts som friskvårdsbidrag är träning och motion av enklare form men inte boende och mat. Hur tänker hon ens?

*träningshallen = träningshelgen
Citera
2025-04-20, 14:03
Medlem
TPLs avatar
Nu har hon plats för 5 nya klinkers och utlovar resultat innan sommaren. Om drygt 1 månad är vi inne i juni och på den korta tiden kan man alltså tighta till kroppen. Hmm.
Är det just 5 personers betalning som ska finansiera Åre-resan och kommande resa till Kroatien?
Citera
2025-04-20, 14:25
Medlem
Hon är manisk nu!! Hej vad det går. Kan sakna de stora krascherna lite grann, är inte så förtjust i den grandiosa ostoppbara my, förutom när hon ska flytta såklart det är kul!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in