Haha jag förstår behovet. Det kan bli 2-3 gånger per natt. Undrar hur det ser ut om 20 år, varannan timma? Rolig idé hur som helst, men undrar vad en sambo hade tyckt om en säng-piss-maskin som används friskt några gånger per natt.
Hoppas inte detta är OT enligt TS, men min förslag är att du testar denna behandling innan du bygger din maskin:
https://www.fass.se/m/produkt/20150410000030/health/tabproduct
Om du fortsatt siktar på sin maskin så tänker jag mig en mjuk slang som förs över penis och den andra änden till en behållare. För att hålla denna på plats behövs någon typ av anordning. Gummiband runt låter inte bekvämt, så jag tänker mig att slangen kan behöva fästas i något kalsongliknande plagg. Man behöver utvidga gylfen ordentligt för att kunna fästa slangen och möta behovet av flashbackdasens omkrets. Möjligen kan slangen fästas till plagget med enkla kirurgsuturer, finns instruktionsvideos online. Detta bör fungera väl så länge man ligger rätt i sängen, dvs på sidan riktad mot behållaren. I övriga lägen (mage, andra sidan, rygg) så riskerar det istället att bli varmt och blött i sängen när slangen inte håller tätt bakåt. Önskas rygg- eller magläge får du nog installera en sug i slangen men det riskerar då ett önskat och ihållande blodflöde till penis som kan bli ett problem i längden. Det finns nog en anledning till att katetrar är utformade som de är trots allt.