2025-03-20, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariannejohansson
vad de pratar om är en självmords tavla jag målade 2014 och sålde 2020. kolla mitt näst senaste inlägg på insta så får du själv se den. (och det är min egen hand/underarm jag ritat av)https://www.instagram.com/regnbagsstjarnan/

Vilken jävla mördare sitter och skriver i sin egen tråd? Inser du inte själv hur sjukt det är? Du ska sitta inlåst och ruttna ingen vill ha dig i samhället. Har många gånger lyssnat på ditt fall och tänkt ” han är ju helt jävla blåst” du är skrattretande att lyssna på, kan inte ens svara ordentligt på en fråga. Det finns ingen annan än du som har dödat Ploy när ska du inse? Och nu springer du runt och leker transa? Verkligen något stort fel i huvudet på dig…erkänn va fan du gjort.
Citera
2025-04-11, 06:43
Medlem
Burnwines avatar
Vad tror ni om en teori där Kristoffer var kär i karatetränaren?
När han inte kunde få karatetränaren själv så tog avundsjukan på ploy över och han mördade hon.

När han sen blev dömd så tänkte han att det kanske inte spelar någon roll om folk vet att han är bög nu "trodde han". Sen gjorde han sig till kvinna "eller vad fan han är" och sitter nu och massakerar sitt rektum framför karate kid varje kväll och tänker deprimerad på sin älskade karatetränare?
Citera
2025-04-16, 00:34
Medlem
cupidfoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me
Hur får man tag på slasken?

Den är inte officiell mig veterligt, däremot finns det referenser till den i resningsansökan.
Citera
2025-04-18, 23:32
Medlem
Jag kopplas bara till en felsök sida när jag går in på samtliga fup-länkar som finns i tråden... kan någon vänlig själ lägga upp igen? 🙏🏼
Citera
2025-04-19, 10:12
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alice4U
Jag kopplas bara till en felsök sida när jag går in på samtliga fup-länkar som finns i tråden... kan någon vänlig själ lägga upp igen? 🙏🏼
FUP: https://files.catbox.moe/v1g18s.zip
Citera
2025-04-24, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burnwine
Vad tror ni om en teori där Kristoffer var kär i karatetränaren?
När han inte kunde få karatetränaren själv så tog avundsjukan på ploy över och han mördade hon.

När han sen blev dömd så tänkte han att det kanske inte spelar någon roll om folk vet att han är bög nu "trodde han". Sen gjorde han sig till kvinna "eller vad fan han är" och sitter nu och massakerar sitt rektum framför karate kid varje kväll och tänker deprimerad på sin älskade karatetränare?

Klockren teori.
Citera
2025-04-25, 11:32
Medlem
Ligger Kribba fortfarande hemma i badkaret och fistar sig själv med Eldorados flytande margarin?

Vad är det som gör att Kribba släpptes ut så tidigt?

Varför är Kribba hånfull och hotfull mot folk, men sen när han blir lite spöad är han snabb att ringa Polisen själv?

Tar han den fortf. i tvåan?
Citera
2025-05-03, 01:23
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Ligger Kribba fortfarande hemma i badkaret och fistar sig själv med Eldorados flytande margarin?

Vad är det som gör att Kribba släpptes ut så tidigt?

Varför är Kribba hånfull och hotfull mot folk, men sen när han blir lite spöad är han snabb att ringa Polisen själv?

Tar han den fortf. i tvåan?

Kristoffer är en farlig person. Det kommer hända igen att han tar kål på någon i periferin.
Citera
2025-05-06, 20:01
Medlem
mariannejohanssons avatar
Om det är någon som skulle vilja gå upp på anläggning 8 så bör ni veta att det är ett skyddsobjekt (igen) och det är tillträde förbjudet vilket jag fick veta först efter jag kom upp på de berget (finns inga skyltar) när skyddsvakterna kom och eskorterade mig ner, så gå inte upp dit.
Senast redigerad av mariannejohansson 2025-05-06 kl. 20:04.
Citera
2025-05-06, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto

Lite udda fråga men nu använder jag riktigt glidmedel. Hurså? Låter som att du är lite små kåt på mig med tanke på vad du väljer att fokusera på 😅
Citera
2025-05-06, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvaller1234
Vilken jävla mördare sitter och skriver i sin egen tråd? Inser du inte själv hur sjukt det är? Du ska sitta inlåst och ruttna ingen vill ha dig i samhället. Har många gånger lyssnat på ditt fall och tänkt ” han är ju helt jävla blåst” du är skrattretande att lyssna på, kan inte ens svara ordentligt på en fråga. Det finns ingen annan än du som har dödat Ploy när ska du inse? Och nu springer du runt och leker transa? Verkligen något stort fel i huvudet på dig…erkänn va fan du gjort.

Ja jag tänker att om ni inte vill sluta skriva fan fiction så kan jag joina.

Jo men att lägga ner tid, energi och har för något som hände för +10år sedan är nog sjukare.

Uppenbarligen tycker inte rättssystemet som du.

Jag är glad att jag kan få dig att spendera tid och pengar på en/flera poddar om mig, hoppas att du fortsätter med det👍✌️

Vill du tro de är det lugnt för mig🙂

Har du funderat på att ta en kurs i grammatik? Enda anledningen till varför jag frågar är för att din skrivstil suger 🤣🤣🤣
Citera
2025-05-06, 22:25
Moderator
OYs avatar
Off topic raderat, varningar kan komma att utdelas.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in