2025-02-19, 20:26
Medlem
Någon som har tillgång till FUP? Tacksam om någon vill dela med sig!
Citera
2025-02-23, 19:06
Medlem
mariannejohanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betonggalge
jag helt oinsatt i ämnet men

kan BO varit den som (skadad) hjälpte till att få bort sängen/sängarna och sedan blivit dödad efter det?

133. Med anledning av grannars iakttagelser så har det som en suspect företeelse tagits upp i målet att någon skulle ha burit ut något tungt från Kristoffer Johanssons bostad. Till vederläggande av detta så finns det uppgifter i slasken att Kristoffer Johanssons grannar, Sara Flack och Christer Norrman som bodde på samma våningsplan, flyttat och i och samband med detta burit ut ett tungt vapenskåp. Polisen har känt till detta utan att korrigera uppgiften att det skulle vara om Kristoffer Johansson som burit på något tungt.
Slasken s.2118 och 2355
Citera
2025-02-23, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariannejohansson
133. Med anledning av grannars iakttagelser så har det som en suspect företeelse tagits upp i målet att någon skulle ha burit ut något tungt från Kristoffer Johanssons bostad. Till vederläggande av detta så finns det uppgifter i slasken att Kristoffer Johanssons grannar, Sara Flack och Christer Norrman som bodde på samma våningsplan, flyttat och i och samband med detta burit ut ett tungt vapenskåp. Polisen har känt till detta utan att korrigera uppgiften att det skulle vara om Kristoffer Johansson som burit på något tungt.
Slasken s.2118 och 2355
Ge dig nu. Det var ploy i drapperiet. Berätta nu vem som hjälpte dig ta bort kroppen?
O mod . Hen har själv medgett sin identitet!
Citera
2025-02-23, 22:41
Medlem
mariannejohanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Ge dig nu. Det var ploy i drapperiet. Berätta nu vem som hjälpte dig ta bort kroppen?
O mod . Hen har själv medgett sin identitet!

Presentera jätte gärna vilka källor du har på de, helst nån som inte är hög på morfin vid tillfället. Annars får du jätte gärna gå till slasken och läsa de sidorna jag refererar till ovan
Citera
2025-02-24, 01:32
Medlem
this isn't mes avatar
Hur får man tag på slasken?
Citera
2025-02-24, 01:50
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me
Hur får man tag på slasken?

står i fupen.
Citera
2025-02-24, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariannejohansson
vad de pratar om är en självmords tavla jag målade 2014 och sålde 2020. kolla mitt näst senaste inlägg på insta så får du själv se den. (och det är min egen hand/underarm jag ritat av)https://www.instagram.com/regnbagsstjarnan/

Helt sjukt att du får vistas utanför en anstalt, i min värld skulle du sitta inne tills du dör
Citera
2025-02-24, 19:48
Medlem
Sverige i ett nötskal, styckmord med tung bevisning. Vad får HAN i straff? 7 År? Jag trodde att HAN fortfarande satt i fängelse och skulle göra det ett bra tag till. Det här är helt sjukt.
Citera
2025-02-25, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trefalga
Sverige i ett nötskal, styckmord med tung bevisning. Vad får HAN i straff? 7 År? Jag trodde att HAN fortfarande satt i fängelse och skulle göra det ett bra tag till. Det här är helt sjukt.

Hon delade ut post i min brevlåda. HAN tog på sig straffet för att bli känd osv. karate utförde det och inget snack om saken. Bilen som blev såld, polisen "tappade bort" karate. Karates fru om kackerlacka, renovation osv. . Finns inte en chans att cp:et är kapabel till detta ensam. Han är ju totalt korkad. Karate är master och huvudgärningsman. Men som vanligt är polisen i norrbotten totalt odugliga och detta bevisar de gång på gång på gång. De lyckas ju för helvete aldrig lösa ett endaste brott utan 1000 (ja TUSEN) % bevisning. Ett gäng inkompetenta jävla idioter, hur i helvete lyckas man tappa bort en huvudgärningsman i ett brottsfall? Norrbottenpolisen, de kan dem. Nu hamnar jag under radarn garanterat bara för att jag belyser deras otroliga jävla värdelöshet. Men titta på deras statistik? De är ju för helvete inte ens kapabla till att jaga en moped utan att göra fel
Senast redigerad av likgiltighet 2025-02-25 kl. 00:37.
Citera
2025-02-25, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likgiltighet
Hon delade ut post i min brevlåda. HAN tog på sig straffet för att bli känd osv. karate utförde det och inget snack om saken. Bilen som blev såld, polisen "tappade bort" karate. Karates fru om kackerlacka, renovation osv. . Finns inte en chans att cp:et är kapabel till detta ensam. Han är ju totalt korkad. Karate är master och huvudgärningsman. Men som vanligt är polisen i norrbotten totalt odugliga och detta bevisar de gång på gång på gång. De lyckas ju för helvete aldrig lösa ett endaste brott utan 1000 (ja TUSEN) % bevisning. Ett gäng inkompetenta jävla idioter, hur i helvete lyckas man tappa bort en huvudgärningsman i ett brottsfall? Norrbottenpolisen, de kan dem. Nu hamnar jag under radarn garanterat bara för att jag belyser deras otroliga jävla värdelöshet. Men titta på deras statistik? De är ju för helvete inte ens kapabla till att jaga en moped utan att göra fel
😂🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Citera
2025-02-28, 23:58
Medlem
Ensomsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likgiltighet

Karate och Fru Karate är nog endast "offer" för omständigheterna. Mycket Fru Karate skrivit angående V är osmakligt på mycket hög nivå. Men några masterminds är dem inte.
Det här är utfört av någon med specialintresse för just styckning. Att man har svårt att utföra andra "sysslor" har ofta med ett ointresse kopplat till diagnos att göra. När intresse finns för uppgiften, är diagnosen inget problem.
Citera
2025-03-01, 15:05
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensomser
Karate och Fru Karate är nog endast "offer" för omständigheterna. Mycket Fru Karate skrivit angående V är osmakligt på mycket hög nivå. Men några masterminds är dem inte.
Det här är utfört av någon med specialintresse för just styckning. Att man har svårt att utföra andra "sysslor" har ofta med ett ointresse kopplat till diagnos att göra. När intresse finns för uppgiften, är diagnosen inget problem.
Exakt så är det, när intresset finns är diagnosen snarare en fördel.
Men bristen på social förmåga gör att man ofta ses som någon med en IF.
En "Aspie" med stort intresse för Anatomi kan bli riktigt farlig om man väljer fel "yrke"

"Aspergers syndrom är en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning som kännetecknas av en hög intelligensförmåga samt varaktiga brister i den sociala förmågan. Det innebär svårigheter i kontakten med andra människor; att förstå vad andra menar och känner, speciellt om budskapet inte är tydligt.

Det är även vanligt förekommande med repetitiva mönster i beteende, intressen och aktiviteter. Personer med Asperger kan bli väldigt fixerade vid specifika intressen som de lägger mycket tid och uppmärksamhet på. I vissa fall förekommer även en sensorisk känslighet vad gäller t.ex. specifika ljud, dofter eller smaker."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in