2025-04-11, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swekrim
Det ska finnas en porrfilm på henne där hon knullar med en man.
Inte på onlyfans
Läckt ut från nå privat.
Nån som vet länken
Du kan om du orkar kolla inlägg 203 !
Citera
2025-04-19, 00:58
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swekrim
Det ska finnas en porrfilm på henne där hon knullar med en man.
Inte på onlyfans
Läckt ut från nå privat.
Nån som vet länken
Om du menar med en neger så har jag länken
Citera
2025-04-19, 02:44
Medlem
Lyriks avatar
Stackars kvinna
Citera
2025-07-07, 14:47
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/nu-borjar-nya-sexkopslagen-galla-onlyfans-kreatoren-mirka-missnojd

Mirka är kritisk till nya lagen.
Citera
2025-07-07, 22:47
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/nu-borjar-nya-sexkopslagen-galla-onlyfans-kreatoren-mirka-missnojd

"Vi är väldigt många som har onlyfans som väldigt seriöst arbete, men att sätta massa lagar och krav som skadar oss som jobbar med det här tror jag inte kommer hjälpa så mycket"

Mirka! Vad sägs om att sluta hora på internet och således skapa mer trauma för dina redan utsatta barn, och istället skaffa ett hederligt jobb som inte går ut på att åka till England och knulla på sjaskiga hotellrum?
Du behöver seriöst ta tag i ditt liv, om inte för dig själv, så för dina barns skull.
Citera
2025-07-12, 08:07
Medlem
Hur har det gått för barnen?
Har de anpassat sig till ett bra liv!
Citera
2025-07-12, 10:17
Medlem
Felet ligger hos männen också ,de som köper OnlyFans ,bidrar till att kvinnor får iden att de ska leva på att sälja sex.
Citera
2025-07-12, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Therak900
Är väl ovanligt idag, men fram till typ 1940 eller så, då hade familjer många barn.

Både min mormor och morfar och farmor och farfar var många syskon och så såg det ut på den tiden.

Morfar hade 7 syskon.
Mormor 6.
Farfar 8.
Farmor hade 10 syskon varav 1 dog vid födseln.

En stor anledning till detta var avsaknad av preventivmedel.
Tänk dig själv hur ofta du skulle va gravid om ni gifte er i 20-25 års åldern och pökade flera gånger i veckan fram tills du var 45, det skulle bli ganska många barn då.

Dagens unga har noll koll på sex och barn, och många verkar fan knappt fatta att det hänger ihop.
Min syrra blev gravid när hon var 16 och även om det var ett misstag så inser man varför giftemål kom till och varför det var kultur att vänta med sex tills man gift sig.

Även om folk tidigare kunde få ett barn per år så blev barnaskaran ändå inte så stor eftersom så många dog i barndomen. Att fortsätta föda barn på samma sätt som tidigare i dagens värld där de flesta barn överlever barndomen fungerar inte. Lägg därtill att jorden redan är överbefolkad.

Så som svar till TS:

Citat:
Ursprungligen postat av farling
Jag tycker att detta är lite sjukt, hur många barn får man egentligen skaffa?
Finns det inget stopp?

Jag tycker inte att man idag har rätt att skaffa så många barn.
Citera
2025-07-12, 16:55
Medlem
Nedomanskys avatar
Frågan är hur har de sista barnen 8 kommit till? Har svårt att tro att det skaver tillräckligt mycket för att komma i en sexbarnsmamma o göra henne gravid igen, om han inte är hängd som en åsna...
Citera
2025-07-12, 20:48
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av de400
En mamma som blivit beroende av att vara gravid?

Låter ju oroväckande. Lite som en fisk som blivit beroende av att simma.
Citera
2025-07-13, 15:39
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Mirka är nu gravid igen, bara ett par månader efter sin senaste förlossning och nu är det unge 12 som ska klämmas ut till världen.
Pappan i familjen som har barn sedan tidigare förhållanden blir pappa för 15:e gången!
Jag tycker att detta är lite sjukt, hur många barn får man egentligen skaffa?
Finns det inget stopp?

Så cirka 30 000 kr i bara barnbidrag och flerbarnstillägg.
Citera
2025-07-13, 15:53
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badou

Mirka tycker att hon har ett väldigt seriöst arbete och kallar sig kreatör.

Hur mycket jag än försöker, så kan jag inte tycka att det här är ok av Mika eller andra föräldrar. Man får helt enkelt välja bort barn om man vill hålla på med sånt, och det spelar ingen som helst roll om barnen är vuxna. Hon borde väl ha en del barnbarn nu, dessutom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in