Citat:
Ursprungligen postat av
birgittebardot
Till att börja med ville jag skapa lite reaktion av min överskrift; givetvis finns det säkerligen några perfekta killar här inne på Flashback som inte tänker som övriga gör.
Det jag undrar över är hur det kommer sig att ni killar verkar ta det så lätt på det här med otrohet!? Jag vet inte riktigt om jag rör mig i fel kretsar(?) men det känns åtminstone som 90 procent eller mer kan tänka sig/har varit otrogna mot sina flickvänner... Jag blir faktiskt ärligt talat lite berörd hur dessa personer, framförallt de som haft flickvän i flera år har mage att skriva till mig på ett förförande sett samt erbjuda diverse sexinviter "bara deras flickvän inte får reda på det".
Känns som många lever efter tanken att "det får bära eller brista".
Värt att tillägga är att jag verkligen inte är någon jävla feminist eller liknande. Men jag undrar verkligen hur ni tänker, skulle vara intressant att veta.
Är allt detta prat bara en tanke om en slags cyberotrohet? Eftersom jag inte skrider till verket med alla inviter så kan det ju faktiskt ha att göra med att det är mycket snack och liten verkstad.
Eller är det verkligen så att ni tar så lätt på förhållandet?
Hur många här kan ärligt talat räcka upp en hand och säga att denne inte varit otrogen varken via internet, heller ej i det riktiga livet?
Vad är det ni suktar efter på andra sidan som inte finns hos era flickvänner?
Kvinnor förlåter otroget ganska lätt kolla bara din tråd. Kvinnor gör väl det för att dom själva går runt och spanar på andra män medans dom befinner sig i en relation med en man redan samt barn som exempel jag fått erfara.
Det här med otrohet och män är något du inte verkar må så dåligt av utan ta som en vana. Om du vore seriös hade du ändrat ditt liv ens vilka män du söker men du gör inte det och ignorerar röda flaggor. Alltså du accepterar det på något vänster. Priset man får betala för att hålla i en Adonis eller?
Kvinnor vill verkligen bli spelade idag snarare än älskade och tillfälle gör tjuven till den som blir erbjuden när hela konceptet relation inte gynnar något större längre utan det handlar bara om individen tills det tar slut i för många fall. Inte skapa en familj eller något sådant.
Mannen och kvinnan har verkligen slitit ut varandra och tappat tillit till varandra. En återgång till maskulin kristendom för någon form av kompass för bägge parter vore på sin plats.
Kvinnor tar det här med otrohet ganska okej hellre det än att ingen annan än du själv vill ha honom? Du värderar att andra kvinnor värderar honom högt vad det verkar.
Hur du kan vara en ständig måltavla för det här visar bara hur pass dåliga kvinnor själva är på att välja män din pappa hade gjort ett bättre jobb om han fick peka med handen och rekommendera någon han känner till troligt om han inte är tokig själv. Seriöst.