Citat:
Ursprungligen postat av
IVidere
Ryssland är vinnare på ett sånt scenario där USA lämnar kriget. De kommer kunna kriga vidare. Ryssland är inte intresserade av fredsavtal verkar det som. Och Ukraina gör allt för att försvara sig mot angriparna.
Citat:
Ursprungligen postat av
IVidere
Jag har tidigare lyft intressekonflikten gällande mineralområdena mellan USA och områden ockuperade av ryssarna. Jag blev då kallad "ryzzfitta" när jag ställde den frågan. Och nu kommer den upp igen.
Jag har ingen aning hur varken Trump eller Putin tänker. Allt är en enda röra och jag tror vi vet först när saker blir verklighet.
Har någon, någon insikt i hur Putin eller Trump tänker?
Du har ingen aning, men du säger ändå att Ryssland är vinnare om USA lägger ner fredsarbetet.
Vet inte vad du påstod eller vilken åsikt du framförde om mineraler och mineralavtalet.
Om du är eller luktar som en ryzzfitta, har jag heller ingen kunskap om. Vet inte varför det är viktigt att ta upp här.
Men om du intresserar dig för mineralfrågan, som det verkar som, då borde du fundera en stund över de om och men som dras uppåt kring ämnet. Nu är frågan aktuell kring vad som händer om USA slutar med fredsförhandlingar.
Då har troligen dina tidigare inlägg åldrats dåligt och kanske lukten har blivit värre.
Men jag misstänker att du vill hellre kasta ur dig mindre genomtänkta påståenden för att…ja varför?