Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Men vem är kvinnan då? Det verkar som att det är hemligt på något sätt. Jag menar att det är ju ändå en chef på hög nivå så det torde väl vara ganska enkelt att få reda på ändå.
Det är givetvis extremt smaklöst med tanke på vad hon är chef över. Hon har alltså koppling till mördare som skickar barn att mörda. Tänk att man då är en helt vanlig familj och hamnar i konflikt med socialtjänsten där. Jag skulle inte våga röra mig ute. Fan vet vem chefen talar med och så har man en bomb som går av i kvarteret där man bor. Så man vågar inte vara hemma heller.
Samhället är så sjukt trasigt. Det talas om att man måste stoppa gängen från att komma in i samhället och sen så sätter man någon från den världen som högsta chef.
Idioter!

Jag vet inte om det redan har kommit fram i tråden vem kvinnan är men det går alldeles utmärkt att kräva att socialtjänsten skickar papper och brev till dig om en kvinnan är och hennes referenser och även hennes ansökan så du kan läsa alla papper hon har skickat in till skörd tjänsten för det är allmänna handlingar.
Jag har själv gjort detta ett antal gånger på olika myndigheter men jag har misstänkt att någonting inte står rätt till och jag brukar få ganska tråkiga svar tillbaka men de kan aldrig komma ifrån att det står i både förvaltningslagen och i grundlagen så de kan inte hindra att lämna ut kvinnans ansökningar till tjänsten och där framkommer hennes namn och kontakt information.