2025-04-16, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyreshuskommunist
kvinnor är underlägsna även i hemmet och köket

Håller definitivt med!

Män är dessutom mycket mer renliga och noggranna.

Kvinnor är generellt dessutom mindre måna om sin personliga hygien, och tvättar mer sällan än män händerna efter toa besök!

Överreklamerade nollor!
Citera
2025-04-16, 15:00
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyreshuskommunist
s_a_ra ly_ckbrant finns på linkedin

Bimboutseende, det var oväntat
Citera
2025-04-16, 15:20
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fioehlbaerth
Bimboutseende, det var oväntat

Exakt!
Säkert välanvänd av flera medlemmar i Foxtrotnätverket som betalningsmedel osv.
En riktig Bimbo med läppar fyllda osv, osv.
Det här blir nog bra!
Citera
2025-04-16, 15:31
Medlem
RickardRedig12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Men vem är kvinnan då? Det verkar som att det är hemligt på något sätt. Jag menar att det är ju ändå en chef på hög nivå så det torde väl vara ganska enkelt att få reda på ändå.

Det är givetvis extremt smaklöst med tanke på vad hon är chef över. Hon har alltså koppling till mördare som skickar barn att mörda. Tänk att man då är en helt vanlig familj och hamnar i konflikt med socialtjänsten där. Jag skulle inte våga röra mig ute. Fan vet vem chefen talar med och så har man en bomb som går av i kvarteret där man bor. Så man vågar inte vara hemma heller.

Samhället är så sjukt trasigt. Det talas om att man måste stoppa gängen från att komma in i samhället och sen så sätter man någon från den världen som högsta chef.

Idioter!

Jag vet inte om det redan har kommit fram i tråden vem kvinnan är men det går alldeles utmärkt att kräva att socialtjänsten skickar papper och brev till dig om en kvinnan är och hennes referenser och även hennes ansökan så du kan läsa alla papper hon har skickat in till skörd tjänsten för det är allmänna handlingar.

Jag har själv gjort detta ett antal gånger på olika myndigheter men jag har misstänkt att någonting inte står rätt till och jag brukar få ganska tråkiga svar tillbaka men de kan aldrig komma ifrån att det står i både förvaltningslagen och i grundlagen så de kan inte hindra att lämna ut kvinnans ansökningar till tjänsten och där framkommer hennes namn och kontakt information.
Citera
2025-04-16, 15:38
Medlem
RickardRedig12s avatar
Tänk på det allihopa ni som är intresserad av att få ut namn och mer information om vilka personer som jobbar inom myndigheten så kan ni alltid kräva att få veta och se personens ansökningshandlingar CV med mera som personerna skickat in för det räknas nämligen som en allmän handling. De kan inte neka er det.

Samt om ni känner att det är någonting som inte står rätt till med en socialtjänst någonstans så kan ni alltid anmäla det till IVO.

Jag tycker att jag skulle kännas ganska normalt och göra ans våran anmälan i detta fallet för den här chefen som svarade var inte verkade bryr sig om att den anställde hade relationer med kriminella nätverk känns inte som att hon här hemma på jobbet som chef heller.

För övrigt så har jag försökt förklara för allihopa att Sveriges myndigheter är idag helt och hållet tagna av de kriminella och även alla invandrare och det går från Skatteverket socialtjänsten polisen Migrationsverket med mera.

Sverige är övertaget av kriminella utlänningar och även vanliga utlänningar som inte ännu så länge har begått brott men som troligen är på god väg att göra det.

Hälsningar från en som har jobbat på olika myndigheter och förvaltningar i Sverige innan jag fick nog av all den förbannade korruptionen där.

Majoriteten kvinnor samt invandrare och de har oftast noll juridiska kunskaper och ofta så har det hänt också att deras examensbevis har varit förfalskade och alltså ljugit under anställnings förfarandet till den aktuella tjänsten.

Men vi kan ju alltid fråga Sverigedemokraterna och Jimmie Åkesson var han tänker göra åt den saken?
Killen har ju ändå suttit ännu i tre års tid och borde vara införstådd med situationen
Citera
2025-04-16, 15:48
Medlem
Hon är emot våld mot kvinnor, men har man sex med en man som mördar/misshandlar andra män. Då är det lugnt.
Citera
2025-04-16, 16:02
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Räcker med att googla socialchefen och områdeschefen för att se att alkoholen verkligen förgyller livet för vissa.
Citera
2025-04-16, 16:20
Avslutad
Då är det etablerat. Feminism och kärringstyre kan enbart leda till klanstyre när man har en stor muslimsk minoritet. Vi kan skylla detta på kvinnor allt vi vill men mycket är vårt fel som män. Vi gick med på de senare vågorna av feminism för det befriade oss från ansvar i relationer med kvinnor, nu betalar vi priset.
Citera
2025-04-16, 16:22
Medlem
pillifjongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlyatMan
Haha det är ju inte samma sak, den ena har begått ett brott och den andra inte!
Reinfeldts son är en pundare som umgåes i kriminella miljöer, kan vi säga att Reinfeldt är kriminell?

Det kanske säger en del om Reinfeldts karaktär som fader?
Citera
2025-04-16, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Hon har ju rätt, det spelar ingen roll alls idag vem någon var i en relation med för 4/5 år sen. Tvärtom ganska uppfriskande att se någon som inte genast böjer sig för pöbeln, pudlar och kastar människor under bussen bara för att rädda sitt eget skinn.

Det spelar visst roll. Hur vet vi att den kriminelle inte har hållhakar på henne? Hur vet vi att de inte längre är i en relation som särbos? Hur vet vi att hon inte är jävig i större delen av det hon ska jobba med?
Citera
2025-04-16, 16:35
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judospark
Extremt nonchalant.
"Gör hon det idag?"
-Nej.
"Då så"

Det spelar alltså ingen roll över huvud taget.
Fräscht!

Sjukt faktiskt. Den här kvinnan som varit tillsammans med Rävens kompis borde ju själv ställas inför domstol och hotas med mened om hon inte säger sanningen. Och man bör avlyssna alla hennes telefonsamtal de senaste åren.

Att det här sker är bara ännu bevis på att Sverige är manipulerat av några som vill störta landet.
Citera
2025-04-16, 16:51
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Låter som en helt korrekt rekrytering men troligtvis kommer hon att bli mer synad än många andra kring vad hon beslutar och varför. Eskilstuna-Kuriren och Sörmlands Nyheter kommer att få extra många prenumeranter.

Blir nog inte så långvarig på sin post.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in