2025-04-16, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blixten.12
Du beskrev precis m.J
Fått bilderna och filmerna på m när han begår brott.

Jag undrar bara,men om en person är efterlyst för ett BROTT så stannar man inte kvar i sin hemort, vilket han var. Hur går det ihop? Förklara det för mig
Senast redigerad av Finskpingvin 2025-04-16 kl. 15:34.
Citera
2025-04-16, 15:43
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Du beskrev precis m.J
Fått bilderna och filmerna på m när han begår brott.
Lägg upp, så kan vi få slut på alla spekulationer.
Citera
2025-04-16, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Lägg upp, så kan vi få slut på alla spekulationer.

Det är en bild som togs på fyllan, förövrigt så var bilden inte menat som något hot och den skickades, förutom till henne, till några vänner till honom också, på Snapchat.
Det var aldrig ett hot eller ens menat som ett hot. Men T, mamman till deras gemensamma barn, tog såklart det här på allvar och som ett hot riktat till henne, som den lilla drama queen hon är så gjorde hon en stor sak av det och ringde polisen på honom.
Det är vad sanningen och faktan är. Hur ska det kunna finnas en video när det enbart var en bild? Samma dag han blev släppt, alltså igår, så skrev hon till honom att hon inte vill vara ovän med honom att det var kul för honom att han blev släppt. Har man blivit hotad av någon på riktigt så hör man inte av sig till personen som har "hotat". Men som sagt, hon är sjuk i huvudet
Citera
2025-04-16, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finskpingvin
Tycker folk ska ta och tagga ner nu!

T, mamma till deras gemensamma barn, ÄR extremt manipulativ och narcissistisk, hon är även instabil/labil.
Jag tar mig inte tiden för att skriva massa jävla påhitt, jag skriver det här för att sakerna stämmer.
Rätt ska vara rätt.

M har inte hotat henne överhuvudtaget, det som står i media stämmer inte överhuvudtaget!

Till dig som skrev att du pratat med T, barnets mamma till deras gemensamma son - vet du hur söndermanipulerad du är? Inte? Ok, synd! Fortsätt du att lyssna på en instabil person, gör det.

Jag vill bara ge er på flashback ett tips, sitt inte och lyssna på lösa rykten och skitsnack! Denna människan gör allt för att förstöra för M, även fast hon har en ny kille. Hon låter inte M vara överhuvudtaget.

Vänner, bekanta och andra anhöriga vet hur T beteèr sig mot M.
Människan är förfan inte frisk! Lås in och fkng kasta nyckeln

Vem är den nya killen hon har?
Citera
2025-04-16, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wbsnick
Vem är den nya killen hon har?

K*m K*hlgren

* = i
Citera
2025-04-16, 16:28
Medlem
Citat:
K*m K*hlgren

* = i

Okej, vad är det för någon då?
Någon hon kör över eller ?
Citera
2025-04-16, 16:42
Medlem
Citat:
Okej, vad är det för någon då?
Någon hon kör över eller ?

Han är en bra snubbe, han har ett barn sen tidigare och bor i Säffle. Han tar sitt ansvar som pappa och är väldigt trevlig!

Ja, alltså köra över honom är milt sagt, hon kommer krossa hans psyke totalt, precis som hon har gjort med M. Ett under att han ens står upp, än...
Citera
2025-04-16, 16:49
Medlem
Citat:
Han är en bra snubbe, han har ett barn sen tidigare och bor i Säffle. Han tar sitt ansvar som pappa och är väldigt trevlig!

Ja, alltså köra över honom är milt sagt, hon kommer krossa hans psyke totalt, precis som hon har gjort med M. Ett under att han ens står upp, än...

Okej, han är någon du känner till eller ?

Åhfan synd.. det är inget han kommer se igenom själv eller?
Tänkte om det är någon du känner kanske han borde varnas ?
Citera
2025-04-16, 17:14
Avslutad
Hon har ingen ny kille 🤣
Citera
2025-04-16, 17:23
Medlem
Citat:
Okej, han är någon du känner till eller ?

Åhfan synd.. det är inget han kommer se igenom själv eller?
Tänkte om det är någon du känner kanske han borde varnas ?

Nej, hon vet hur hon ska manipulera folk. Spelar ingen roll vem som varnar, honom har hon runt lillfingret ska du se, tyvärr
Citera
2025-04-16, 17:23
Medlem
Citat:
Hon har ingen ny kille 🤣

Jo, det har hon. Det verkar vara mycket du inte vet
Citera
2025-04-16, 22:24
Medlem
Citat:
Hon har ingen ny kille 🤣

Finskpingvin verkar ju ändå veta mer och kommer med namn, vad får dig att tro att du vet mer ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in