2025-04-16, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det är lika vanligt med pedofilmammor som att en kvinna jobbar på ICA. Eller ja, börjar man ifrågasätta sanningshalten i detta så är man inte längre en lika typisk gädda. Man undrar ju hur de ser på andra människor. Föreställer de sig att det är vanligt med kvinnor som bjuder ut sina barn till första bästa lastbilschaffis på nätet?

I samma län, ja.
Jag sitter bara och väntar på att Dumpen slår sitt eget rekord i hur lång sträcka en gädda har åkt för att möta upp. Det är väl alltjämt familjeleks-gäddan som leder? Från Gällivare till Sundsvall är det 75 mil. Den dagen vi får en "Från Ystad till Haparanda" måste man fan korka upp champagnen.

Lite fördomsfullt tänker jag att det nog snarare blir "från Haparanda till Ystad". Men jag lägger också en flaska bubbel på kylning.
Citera
2025-04-16, 08:00
Avslutad
Att det inte är bra för affärerna att bli Dumpen-kändis vet vi sen gammalt. Det har nu även den osedvanligt äcklige snusk-jocke #580 fått erfara. Konkurs av hans företag inledd 2025-04-11. Källa: Allabolag
Kul att se att han är tillbaka på sajten, förresten. Han hade ju lite tur att den kraschade bara någon dag efter hans publicering, och han var borta i flera veckor. Välkommen tillbaka!

Två som fortfarande är borta från sidan är intressant nog de två som senast har avlidit, #574 och #569.
Även t ex #578 saknas. Det är inte det vanliga indexeringsfelet där hela sidor fattas, utan det är en lucka mellan t ex 573 och 575, där alltså #574 saknas.
Gäddorna finns dock kvar om man söker på deras nummer.
Det måste vara snudd på omöjligt att hitta en duktig webmaster numera?
Senast redigerad av ScottFree 2025-04-16 kl. 08:04.
Citera
2025-04-16, 08:05
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery
Ja, detta är onekligen ett fascinerande fenomen vi sett upprepas för gädda efter gädda. Man är 40-50-60-70-80 bast och mängder av dejtsugna 13-14-åringar och/eller s.k. ”pedofilmammor”, boendes i samma län som en själv, dyker upp i ens appar. Men aldrig att man reflekterar över rim och reson i detta, den moraliska aspekten oaktad. Inbillar man sig på riktigt att man är såpass eftertraktad bland närområdets minderåriga? Dessa barnens casanovor lider sannerligen av hybris, alternativt intellektuella funktionsnedsättningar.

Det knäppa är att vissa av dessa gäddor har varit på dessa appar i åratal, antagligen aldrig fått napp ens från någon jämnårig och helt plötsligt så kryllar det av minderåriga som får kåtslag av gamla gubbar. Det är liksom inte underligt att Dumpen verkar mest fånga upp begåvningsreserven.
Citera
2025-04-16, 09:32
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Har ni tänkt på det här:

Jag tycker inte det var länge sedan Dumpen var uppe i ofattbara 500 uthängningar.
Nu är dom snart 600.
Fortsätter det så här är man snart uppe i 1000.

Om man räknar så här:
  • Om vi bortser från några dubbel/trippelgäddor och hongäddor har vi då 1000 peddogubbar.
  • Det finns ungefär 10 000 000 människor i Sverige, av vilka ca 5 000 000 är män.
  • Är vi där har ungefär var 5000:de man blivit uthängd av Dumpen!
  • Om var och en av oss känner (till) 70 män (inkl människohanar i alla åldrar),
    som i sin tur känner till 70 andra, blir dom 4900 män tillsammans.
Då är sannolikheten rätt stor att dom flesta av oss känner (till) någon som känner (till) ett Dumpen-peddo.

Dom där 70 och 4900 kanske är lite högt räknat.
Men å andra gissar jag att även om Dumpen kommer upp i 1000 uthängningar,
så är det knappast precis alla peddon i Sverige.

Och om man tittar under RÄTTSBEVAKNING på dumpen.så verkar det dessutom
som att dom som blir uthängda av Dumpen inte är dom värsta kräken.
Jag gissar att dom värsta är så skickliga på att förse sig med barn i sin omgivning
att dom inte behöver ragga på nätet.

DU har antagligen, precis som jag, en rätt otrevlig pedofil ganska nära dig!
Det finns ju olika grader I helvetet också.
Dom flesta av gäddorna som hängs ut är trots allt nån som chattat med "Hej jag heter Lisa, jag fyller 15 snart, gud vad snygg du är, hihiihii".
Det ursäktar inte alls deras vidriga beteende och dom förtjänar att bli uthängda men det är väl inte direkt någon överraskning att det finns en hel del äcklen i omgivningen som möter upp en kåt fjortiz från nätet.
Men ofta handlar det nog till stor del om att dom är gubbsjuka idioter och har noll omdöme.
Dom som är ute efter småbarn däremot, eller ska vi säga ännu yngre barn, där har vi dom riktiga hemska pedofilerna.
Senast redigerad av StigEngstrom 2025-04-16 kl. 09:50.
Citera
2025-04-16, 10:00
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det knäppa är att vissa av dessa gäddor har varit på dessa appar i åratal, antagligen aldrig fått napp ens från någon jämnårig och helt plötsligt så kryllar det av minderåriga som får kåtslag av gamla gubbar. Det är liksom inte underligt att Dumpen verkar mest fånga upp begåvningsreserven.
Begåvningsreserven? Vet du betydelsen av det begreppet?
Citera
2025-04-16, 10:26
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Det finns ju olika grader I helvetet också.
Dom flesta av gäddorna som hängs ut är trots allt nån som chattat med "Hej jag heter Lisa, jag fyller 15 snart, gud vad snygg du är, hihiihii".
Det ursäktar inte alls deras vidriga beteende och dom förtjänar att bli uthängda men det är väl inte direkt någon överraskning att det finns en hel del äcklen i omgivningen som möter upp en kåt fjortiz från nätet.
Men ofta handlar det nog till stor del om att dom är gubbsjuka idioter och har noll omdöme.
Dom som är ute efter småbarn däremot, eller ska vi säga ännu yngre barn, där har vi dom riktiga hemska pedofilerna.

Det kan vara så att dom svagbegåvade Gäddorna som lever utanför samhället hugger på precis vad som helst och skulle dejta Frankeinsteins brud om det bara var det som bjöds, då dom aldrig får något napp i vanliga fall. Det är ju omöjligt att veta hur det egentligen ligger till. Vad som är säkert är i alla fall att det inte är någon brist på kåtgubbar därute som desperat försöker återuppleva sin ungdom.
Dumpen är ju som bäst när dom tar dom fulaste fiskarna som vill ha regelrätta barn att förgripa sig på. En och annan Åsa-Nisse Gädda blir väl typ collateral damage.
Citera
2025-04-16, 12:19
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom

De värsta är ju de som vill möta en mamma med små barn, typ norrmannen på MC häromåret. Det har väl lite med Dumpens upplägg att göra, det hade inte varit osannolikt att en 8-åring satt och chattade och bestämde träff (även om vissa av Samhall-gäddorna hade gått på det också)? Men som sagt, många där är bara korkade och klantiga, men vissa är riktiga fula pedofiler som nog vill träffa riktigt små barn. Risken är väl bara att Dumpen missar de värsta som funkar på ett annat sätt, de flesta som åker fast är som du skriver ensamma gubbar som tänker med fel huvud. De hade varit lika glada för en 30-årig tjej.
Citera
2025-04-16, 12:52
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Lite fördomsfullt tänker jag att det nog snarare blir "från Haparanda till Ystad". Men jag lägger också en flaska bubbel på kylning.
Jag tänkte faktiskt ändra och skriva just det, "Från Haparanda till Ystad", eller lägga en kommentar likt din. Så jag tänkte också på att det känns mer sannolikt med en korsfarare från Norrland. Men vem vet. Jag tror absolut det är möjligt att fiska upp någon i Ystad och få den dåren att resa ända till Haparanda. Grejen är väl att S & P bestämmer mötesplatsen och då undviker man kanske Haparanda. Å andra sidan finns ju nu ett norrlandsteam. Jag håller i alla fall alla tummar och tår för att någon fiskare försöker locka en norrlänning ända till Skåne. Oddsen för att det då kommer vara en lastbilschaffis är nog försvinnande små.
Citera
2025-04-16, 15:54
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Jag tänkte faktiskt ändra och skriva just det, "Från Haparanda till Ystad", eller lägga en kommentar likt din. Så jag tänkte också på att det känns mer sannolikt med en korsfarare från Norrland. Men vem vet. Jag tror absolut det är möjligt att fiska upp någon i Ystad och få den dåren att resa ända till Haparanda. Grejen är väl att S & P bestämmer mötesplatsen och då undviker man kanske Haparanda. Å andra sidan finns ju nu ett norrlandsteam. Jag håller i alla fall alla tummar och tår för att någon fiskare försöker locka en norrlänning ända till Skåne. Oddsen för att det då kommer vara en lastbilschaffis är nog försvinnande små.

Det är nog inte omöjligt att det blir kabelbrott i skallen på någon så dom reser över hela landet för en het dejt med Sara och 242
Citera
2025-04-16, 16:30
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Det är nog inte omöjligt att det blir kabelbrott i skallen på någon så dom reser över hela landet för en het dejt med Sara och 242
Gäller att fiskaren är lite tjurskallig och vägrar erbjuda sig att åka själv. Finns ju ett antal gentlemän som förväntar sig att barnet ska komma på beställning och dyka upp utanför porten. Dessa kan eventuellt bli svåra att övertala så man får nog ha gott om tålamod för att lyckas med en sådan fångst. Fortsätta vara gäddan till lags i flera månader med allt annat, bilder o.s.v. och skapa en djup kontakt men hålla fast vid att man är rädd för att åka så långt. Spela hemmakär flicka. Då ska det nog gå att trolla iväg även Cigg-Lasse 150 mil.

Hahaha! Fatta när han kliver av tåget däruppe i Kiruna sen. Hela norrlandsteamet väntar med fanfarer och ballonger. Filmad från första steget han tar på perrongen. Välkomnad som en hjälte! Fiskaren visar honom genast var han kan köpa sin returbiljett.

"Ja du grabben, det är bara sätta sig på tåget. Det blir 150 mil tillbaka för din del! Här ska du få ett visitkort också att roa dig med på hemresan."
Senast redigerad av HassanVonEssen 2025-04-16 kl. 16:32.
Citera
2025-04-16, 18:21
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Gäller att fiskaren är lite tjurskallig och vägrar erbjuda sig att åka själv. Finns ju ett antal gentlemän som förväntar sig att barnet ska komma på beställning och dyka upp utanför porten. Dessa kan eventuellt bli svåra att övertala så man får nog ha gott om tålamod för att lyckas med en sådan fångst. Fortsätta vara gäddan till lags i flera månader med allt annat, bilder o.s.v. och skapa en djup kontakt men hålla fast vid att man är rädd för att åka så långt. Spela hemmakär flicka. Då ska det nog gå att trolla iväg även Cigg-Lasse 150 mil.

Hahaha! Fatta när han kliver av tåget däruppe i Kiruna sen. Hela norrlandsteamet väntar med fanfarer och ballonger. Filmad från första steget han tar på perrongen. Välkomnad som en hjälte! Fiskaren visar honom genast var han kan köpa sin returbiljett.

"Ja du grabben, det är bara sätta sig på tåget. Det blir 150 mil tillbaka för din del! Här ska du få ett visitkort också att roa dig med på hemresan."

Ja det vore något, tror inte hemresan med färdtjänst var så kul heller för gammelgubben.
Att bli tagen av Dumpen är nog inte precis någon humörhöjare
Citera
2025-04-16, 18:23
Medlem
Wotans avatar
Rebus mm är ju inte tillåtet, men är #595 ID:ad? (Bor hyfsat nära Ystad och är intresserad av att veta mer om gäddan). Senaste i trakten parkerade ju BMW:n framför ett tåg enligt rykten, även om inget stått i lokalgazetten eller sagts på lokala nyheterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in