Citat:
Ursprungligen postat av
Korv-Bajs
Har ni tänkt på det här:
Jag tycker inte det var länge sedan Dumpen var uppe i ofattbara 500 uthängningar.
Nu är dom snart 600.
Fortsätter det så här är man snart uppe i 1000.
Om man räknar så här:
- Om vi bortser från några dubbel/trippelgäddor och hongäddor har vi då 1000 peddogubbar.
- Det finns ungefär 10 000 000 människor i Sverige, av vilka ca 5 000 000 är män.
- Är vi där har ungefär var 5000:de man blivit uthängd av Dumpen!
- Om var och en av oss känner (till) 70 män (inkl människohanar i alla åldrar),
som i sin tur känner till 70 andra, blir dom 4900 män tillsammans.
Då är sannolikheten rätt stor att dom flesta av oss känner (till) någon som känner (till) ett Dumpen-peddo.
Dom där 70 och 4900 kanske är lite högt räknat.
Men å andra gissar jag att även om Dumpen kommer upp i 1000 uthängningar,
så är det knappast precis alla peddon i Sverige.
Och om man tittar under RÄTTSBEVAKNING på dumpen.så verkar det dessutom
som att dom som blir uthängda av Dumpen inte är dom värsta kräken.
Jag gissar att dom värsta är så skickliga på att förse sig med barn i sin omgivning
att dom inte behöver ragga på nätet.
DU har antagligen, precis som jag, en rätt otrevlig pedofil ganska nära dig!
Det finns ju olika grader I helvetet också.
Dom flesta av gäddorna som hängs ut är trots allt nån som chattat med "Hej jag heter Lisa, jag fyller 15 snart, gud vad snygg du är, hihiihii".
Det ursäktar inte alls deras vidriga beteende och dom förtjänar att bli uthängda men det är väl inte direkt någon överraskning att det finns en hel del äcklen i omgivningen som möter upp en kåt fjortiz från nätet.
Men ofta handlar det nog till stor del om att dom är gubbsjuka idioter och har noll omdöme.
Dom som är ute efter småbarn däremot, eller ska vi säga ännu yngre barn, där har vi dom riktiga hemska pedofilerna.