2025-03-12, 01:11
Medlem
Hegamons avatar
Mauri maxade mensatestet på 10 min. Jag har tyckt han verkar smartare än snittet, men skulle ej tro han låg så högt. För att maxa ett sådant test bör Mauri ligga på IQ 145 till 155, vilket är 1 på ca 1500 som uppnår det bland befolkningen.

https://www.youtube.com/watch?v=OsUAk14z7_I
Senast redigerad av Hegamon 2025-03-12 kl. 02:08.
Citera
2025-03-12, 09:33
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Mauri maxade mensatestet på 10 min. Jag har tyckt han verkar smartare än snittet, men skulle ej tro han låg så högt. För att maxa ett sådant test bör Mauri ligga på IQ 145 till 155, vilket är 1 på ca 1500 som uppnår det bland befolkningen.

Ja det är säker inte ett spel för kamerorna heller.....
Citera
2025-03-14, 20:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon

Kan säkert stämma. Mauri spelar nog dummare än han är i sina videos likt Tage Danielsson som hade raka A:n i betyg.

Tjänar man de pengarna han gör så gör man åtminstone något rätt.
Citera
2025-04-15, 19:56
Medlem
Nu ska han tydligen byta liv med en hemlös kvinna .hon ska bo i hans lyxlägenhet och ha tillgång till hans kreditkort
Citera
2025-04-16, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Nu ska han tydligen byta liv med en hemlös kvinna .hon ska bo i hans lyxlägenhet och ha tillgång till hans kreditkort
tragiskt, är detta vad som numera anses vara underhållsvärde?

Nedvärderande och narcissistiskt så det förslår, hon ska känna sig tacksam och uppleva vilket underbar liv han har och sedan ska han lapa i sig av berömmet? Svårt att förstå vad som är underhållsvärdet i det han gör. Han driver med människor på deras bekostnad för att själv framstå som rolig, tyvärr ofta med folk som inte heller förstår att han driver MED dem.

Eller att se han och en Morberg båda med pengar i överflöd åka runt på betald semester och leka roliga...nä fan vad deprimerad man blir av dagens samhälle
Citera
2025-04-16, 15:23
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
tragiskt, är detta vad som numera anses vara underhållsvärde?

Nedvärderande och narcissistiskt så det förslår, hon ska känna sig tacksam och uppleva vilket underbar liv han har och sedan ska han lapa i sig av berömmet? Svårt att förstå vad som är underhållsvärdet i det han gör. Han driver med människor på deras bekostnad för att själv framstå som rolig, tyvärr ofta med folk som inte heller förstår att han driver MED dem.

Eller att se han och en Morberg båda med pengar i överflöd åka runt på betald semester och leka roliga...nä fan vad deprimerad man blir av dagens samhälle

Titta inte på skiten
Citera
2025-04-21, 22:51
Medlem
Nihennas avatar
Är Mauri homosexuell? Inget emot det alls, men visste inte det innan. Det har börjat gå reklam där han åker på en resa med Morberg där de kysser varandra i slutet. Trodde Morberg var hetero, då han har (hade?) fru och barn, men han kanske är bi, alternativt gay av gamla skolan där man kom ut som bög senare i livet?
Citera
2025-04-28, 08:22
Medlem
Mauri förenar verkligen det sämsta av två världar.

Å ena sidan har han det brutalt naiva, med den ständigt öppna munnen och den idiotiska häpnaden (spelad eller ej) - att köpa en varmkorv på stan är en stor händelse för honom.

Å andra sidan har han den där störiga stilen där han alltid ska köra vad han tror är lite busig banter, han vill gärna vara lite fräck och rak och "utmana" människor, men framstår bara som plump och dryg. Det här kör han med jämt, oavsett om han träffar en kändis eller någon helt vanlig människa i landsorten. Det funkar extremt dåligt och skapar bara stel stämning. Det märks att många tycker att Mauri är helt dum i huvudet. Och det är han ju också.

Kan den här lilla fittan försvinna från offentligheten, tack?
Senast redigerad av Charvet 2025-04-28 kl. 08:25.
Citera
2025-04-28, 09:45
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Är Mauri homosexuell? Inget emot det alls, men visste inte det innan. Det har börjat gå reklam där han åker på en resa med Morberg där de kysser varandra i slutet. Trodde Morberg var hetero, då han har (hade?) fru och barn, men han kanske är bi, alternativt gay av gamla skolan där man kom ut som bög senare i livet?

Nej han har haft flickvän.

Det går att pussa en annan kille utan att vara homosexuell, är rätt stort i södra Europa bland annat, du kan googla detta fenomen själv.

Det kan vara på det viset att dom spexar lite eftersom dom spelar in ett program som är tänkt att vara underhållande, och att det inte är menat att vara det stora avslöjandet om att dom lever i ett homosexuellt parförhållande som du tror att det är.
Citera
2025-04-28, 20:39
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Mauri förenar verkligen det sämsta av två världar.

Å ena sidan har han det brutalt naiva, med den ständigt öppna munnen och den idiotiska häpnaden (spelad eller ej) - att köpa en varmkorv på stan är en stor händelse för honom.

Å andra sidan har han den där störiga stilen där han alltid ska köra vad han tror är lite busig banter, han vill gärna vara lite fräck och rak och "utmana" människor, men framstår bara som plump och dryg. Det här kör han med jämt, oavsett om han träffar en kändis eller någon helt vanlig människa i landsorten. Det funkar extremt dåligt och skapar bara stel stämning. Det märks att många tycker att Mauri är helt dum i huvudet. Och det är han ju också.

Kan den här lilla fittan försvinna från offentligheten, tack?

Jag har inga av dom problem med honom som du har, men det är förmodligen för att jag inte sett så mycket av honom. Men jag tycker han spelar naiv så irriterande. Jag kan se en kalkylerande hjärna bakom.

Sådant retar jag mig på mycket. Om vi går tio nivåer bättre så t ex Stanley Tucci som ska låtsas vara lite spontan i Italien. Inte ens han som är en habil skådepelare klarar av det. Jag gillar dom som vet att dom är väldigt meta själva och driver med sig själva. Coogan t ex balanserar på den linjen.

Min värsta mardröm är dom där två PR-byråmänniskorna som ska liva bönder i SVT. Som har repeterat varje sekund i sitt inre med önskan om att vara lite småsköna.
Citera
2025-04-28, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Ska bli jävligt intressant att se vad hon kirrar
Citera
2025-04-29, 00:26
Medlem
Marabouoreos avatar
Så jävla trött på denna uttjatade morot. O sympatisk och överskattad i min mening.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in