2025-04-15, 13:37
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
De väntade säkert med någon information från polisen som gjorde att de inte ville avslöja all information där och då. Med tanke på att se skriver att polisen 'visat intresse' för 595

Det låter rimligt. Han nämnde något i den chatten om andra mammor med döttrar och det ska såklart utredas.
Citera
2025-04-15, 14:01
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
De väntade säkert med någon information från polisen som gjorde att de inte ville avslöja all information där och då. Med tanke på att se skriver att polisen 'visat intresse' för 595

Det som verkligen borde ha gjorts är ju att titta i hans mobil och dator, Gary Glitter varning på denna kuf. Men jag vet måste till order om husrannsakan för det.
Citera
2025-04-15, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Den senaste gäddan pratade inte ens skånska?
Antar att han är inflyttad för att leva ut sina fantasier på borta plan.

Det finns absolut små subtila skånska drag i #595:s dialekt. Vilket säger mig att han inte lär ha flyttat dit jättenyligen, men jag har ingen aning. Mrkoll kan visa men jag orkar inte bemöda mig.
Citera
2025-04-15, 16:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Det som verkligen borde ha gjorts är ju att titta i hans mobil och dator, Gary Glitter varning på denna kuf. Men jag vet måste till order om husrannsakan för det.

Ja, där borde Dumpen lämnat över till polisen i första hand. Finns nog en hel del i hans enheter.
Citera
2025-04-15, 17:25
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HJKLQ
Ja, där borde Dumpen lämnat över till polisen i första hand. Finns nog en hel del i hans enheter.

Säkerligen, han gav ju ett väldigt menlöst intryck men var nog betydligt mera slipad än så.
Han blev hursomhelst Gäddfärs som alla övriga.
Citera
2025-04-15, 18:45
Medlem
Citat:
Säkerligen, han gav ju ett väldigt menlöst intryck men var nog betydligt mera slipad än så.
Han blev hursomhelst Gäddfärs som alla övriga.

Ja, det tror jag med. Han nämner aldrig några siffror eller konkreta åldrar, utan svarar bara svävande på alla frågor. På ett sätt verkar han som en riktigt dåre, på ett annat sätt får man intrycket att han blivit ställd till svars förut
Citera
2025-04-15, 19:25
Avslutad
Någon som vet hur det gått för raketmannen 588?

Han var bra bitter i samtalet.
Citera
2025-04-15, 20:03
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HJKLQ
Någon som vet hur det gått för raketmannen 588?

Han var bra bitter i samtalet.

Han är nog i full färd med att planera cyber attacker mot Dumpen, och leta efter skelett i garderoben hos Sara.
Citera
2025-04-15, 20:14
Avslutad
Citat:
Han är nog i full färd med att planera cyber attacker mot Dumpen, och leta efter skelett i garderoben hos Sara.

Samtalet var milt sagt konstigt. Han verkade inte ha någon plan med det, utan ringde efter att ha läst lite här på flashback kändes det som.

Ja, den där raketen blev nog inget mer än en ett öres-smällare.
Citera
2025-04-15, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Ja verkligen, genomvidrig, han verkar ha bokat upp hela sommaren för diverse pedofiläventyr, diverse pedofilmorson med småbarn och den där 14åringen, men jag gissar att alla han pratar med är från Dumpen.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2025/04/1744362133231-1.jpg

Ja, detta är onekligen ett fascinerande fenomen vi sett upprepas för gädda efter gädda. Man är 40-50-60-70-80 bast och mängder av dejtsugna 13-14-åringar och/eller s.k. ”pedofilmammor”, boendes i samma län som en själv, dyker upp i ens appar. Men aldrig att man reflekterar över rim och reson i detta, den moraliska aspekten oaktad. Inbillar man sig på riktigt att man är såpass eftertraktad bland närområdets minderåriga? Dessa barnens casanovor lider sannerligen av hybris, alternativt intellektuella funktionsnedsättningar.
Citera
2025-04-16, 00:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery
Ja, detta är onekligen ett fascinerande fenomen vi sett upprepas för gädda efter gädda. Man är 40-50-60-70-80 bast och mängder av dejtsugna 13-14-åringar och/eller s.k. ”pedofilmammor”, boendes i samma län som en själv, dyker upp i ens appar. Men aldrig att man reflekterar över rim och reson i detta, den moraliska aspekten oaktad. Inbillar man sig på riktigt att man är såpass eftertraktad bland närområdets minderåriga? Dessa barnens casanovor lider sannerligen av hybris, alternativt intellektuella funktionsnedsättningar.

De har noll självinsikt.
Citera
2025-04-16, 06:24
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery
Det är lika vanligt med pedofilmammor som att en kvinna jobbar på ICA. Eller ja, börjar man ifrågasätta sanningshalten i detta så är man inte längre en lika typisk gädda. Man undrar ju hur de ser på andra människor. Föreställer de sig att det är vanligt med kvinnor som bjuder ut sina barn till första bästa lastbilschaffis på nätet?

I samma län, ja.
Jag sitter bara och väntar på att Dumpen slår sitt eget rekord i hur lång sträcka en gädda har åkt för att möta upp. Det är väl alltjämt familjeleks-gäddan som leder? Från Gällivare till Sundsvall är det 75 mil. Den dagen vi får en "Från Ystad till Haparanda" måste man fan korka upp champagnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in