Behöver köpa en ny telefon. Gillar inte iPhone så vill ha en Android. Funderar på Galaxy s 25. Är det lika bra att slå till på s25 istället för s 24? Surfar mest på telefonen, men AI funktionerna på s25 lät ju lite intressant. Vad tycker ni? Enligt prisjakt så kostar den 11500 på alla kända butiker men på denna så kostar den 8500 https://cdon.se/produkt/samsung-galaxy-s25-128gb-navy-47a701cc85fc5c8a/ det måste vara något skumt väl?
Pixel 9a som började säljas igår, bättre batteritid än dubbelt så dyra Samsung, riktigt bra kamera och alltid nyaste androidversionen först, uppdateringar i minst 7 år, kostar 6590 kr och då får du även en Google TV Streamer på köpet (värd ca 1400 kr).
Pixel 9a som började säljas igår, bättre batteritid än dubbelt så dyra Samsung, riktigt bra kamera och alltid nyaste androidversionen först, uppdateringar i minst 7 år, kostar 6590 kr och då får du även en Google TV Streamer på köpet (värd ca 1400 kr).
Hmm det lät som en utmanare! Blir nog en sådan isf! Finns det någon fördel med s25an?
Vet inte ens vad det är för något faktiskt. Tänker mig att det är typ chat gpt som är inbyggt i tangentbordet eller kanske har helt fel? Kanske är en kamera funktion?
Vet inte ens vad det är för något faktiskt. Tänker mig att det är typ chat gpt som är inbyggt i tangentbordet eller kanske har helt fel? Kanske är en kamera funktion?
Trams är vad det är. Jag har en telefon med mycket sånt, och jag tog bara bort det. Det är bara irriterande.